Hele album al? Heb geen zin losse liedjes te luisterenquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:28 schreef Seam het volgende:
De nieuwe Mars Volta is gelekt, komt het daardoor?
quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:23 schreef quirina het volgende:ik keekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://www.torrentreactor(...)+-+Octahedron+(2009)quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:33 schreef Siniti het volgende:
[..]
Hele album al? Heb geen zin losse liedjes te luisteren
quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:35 schreef Seam het volgende:
[..]
http://www.torrentreactor(...)+-+Octahedron+(2009)
daarna at je alles weer opnieuw in de omgekeerde weg?quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:52 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Ik ook, net na m'n laatste hap pannekoek.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
daarna at je alles weer opnieuw in de omgekeerde weg?![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nee dat viel wel mee. Sterke maag (en nooit last van keelpijn) jeweet.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gast, drink gewoon thee met honing, zuig op een zuurtje/snoepje and it will be JUST FINE. Niet zeuren, dat mogen jongens niet. Daar zijn wij vrouwen al voor.quote:
Je bent een vrouwquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:22 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Gast, drink gewoon thee met honing, zuig op een zuurtje/snoepje and it will be JUST FINE. Niet zeuren, dat mogen jongens niet. Daar zijn wij vrouwen al voor.
Een vrouw met een vriend. Dus bespaar je de moeite.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:28 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Je bent een vrouw*gaat naar fobo
quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:34 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Een vrouw met een vriend. Dus bespaar je de moeite.
Deze vrouw is voorzien van alle gemakken.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maar een vrouw heeft vriendinnen
lieve vriendinnetjes moeten ook plezier krijgenquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:35 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Deze vrouw is voorzien van alle gemakken.Lieve vriendinnetjes, en een heel lief vriendje.
Ik denk dat ze die ergens anders wel vinden, maar toch bedankt hè.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:40 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
lieve vriendinnetjes moeten ook plezier krijgen
ligt eraan waar ze wonenquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:46 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die ergens anders wel vinden, maar toch bedankt hè.
Ook dat nog ja!quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:52 schreef quirina het volgende:
Laat die vriendinnetjes maar met rust.
Straks krijgen ze ook nog keelpijn.
Hoesten heb ik nog niet of krijg ik gelukkig nietquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:20 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik heb ook keelkanker![]()
Ik voel met je mee TS, alweer bijna een week ofzo dat k om de fucking 10 seconde moet hoesten
_!
Kun je nagaan hoe dat voor vrouwen moet zijn.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hoesten heb ik nog niet of krijg ik gelukkig nietMaar heb je ook dat je bij alles wat je doorslikt kk veel pijn hebt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |