Het waren speciaal voor die ipod mp3-speler gemaakt kleine kutboxjesquote:
Heb ik welquote:
Nice, ik heb een ipod omdat iederee er 1 hadquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:03 schreef hmmmz het volgende:
Terecht idd, mensen die iedere mp3speler een ipod noemen
Daarbij zijn er wel betere mp3-spelers te krijgen dan een ipod.
De reden dat ik een ipod heb is dan ook dat ik die van mij hier op fok! heb gewonnen![]()
quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nice, ik heb een ipod omdat iederee er 1 hadis ook het enigste wat ik ooit om die reden heb gekocht...
Omg volgens mij is hij nog serieus ookquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nice, ik heb een ipod omdat iederee er 1 hadis ook het enigste wat ik ooit om die reden heb gekocht...
Het was meer dat ik er 1 uit moest zoeken en ik zat toch rond die prijs dus why notquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:17 schreef kensei het volgende:
[..]
Omg volgens mij is hij nog serieus ook
quote:
Yo, nigga check my lijpa CZV:Mquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:21 schreef Nikmans het volgende:
Mensen die dat doen dienen inderdaad begraven te worden in een diepe kuil vol vuile onderbroeken.
Bij mij gaat het altijd zo: 'Wacht, amice, dan neem ik even mijn Creative Zen Vision: M ter hand om deze bekoorlijke beats ten gehore te brengen.'
Gezellige reacties in KLB.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:58 schreef Breathtaking het volgende:
Gezellig dat je weer terug benten terechte klacht ja.
Een ipod is in feite een mp3-spelerquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:36 schreef Quir het volgende:
Ik noem mijn iPod altijd een mp3speler.
Oké, kanker TS.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:37 schreef Emimich het volgende:
[..]
Niet al te subtiel maar dat lijkt er meer op.
En precies daarom noem ik 'm zo. Al die onzin, "speciaal voor mp3speler en iPod!".quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Een ipod is in feite een mp3-speler
maar een mp3-speler die niet als merk een een ipod is is geen ipod...
Klopt, maar dan hebben we 't wel over mp3/mediaspelers.quote:
Ik heb zelf een touch 2G en ik heb op de geluidskwaliteit ook niets aan te merken, ik zou 'm waarderen boven die van de sansa clip maar niet heel ver. Lang niet genoeg om het verschil in afmetingen, kwetsbaarheid, software-vereisten en prijs te compenseren als het je puur om muziek zou gaan. Nu maakt de touch met alle andere functionaliteit zich de aanschafprijs meer dan waard, maar eerdere ipods waren naar mijn idee toch vooral het hippe naampje; voor minder geld waren betere spelers beschikbaar.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:42 schreef boskameel het volgende:
Onderzocht is de geluidskwaliteit van de iPod Touch 2G, en de iPhone 3G, en daar is de audiochip van zeer goede kwaliteit. Op head-fi zijn ze er ook zeer over te spreken. Mensen die Apple producten bij voorbaat al afkraken.
Maar er zit een iPod in je iPhone..quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:05 schreef boskameel het volgende:
Ik zeg altijd, "Wacht, ik pak even mijn iPod, ohnee, ik bedoel mijn iPhone".
Er zit een iPod-app in je iPhonequote:Op donderdag 4 juni 2009 22:23 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Maar er zit een iPod in je iPhone..
Nee dat meen je niet.quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:28 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Er zit een iPod-app in je iPhone
Echt ik zweer het je...quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:30 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Nee dat meen je niet.![]()
![]()
Kom kijken dan ik heb alleen maar hema ondergoedquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:29 schreef zhe-devilll het volgende:
Ts draagt ook alleen maar bjorn borg ondergoed
Paupers die op anderen neerkijken omdat zij geen merkartikelen kopen...
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 07:58 schreef Dagoduck het volgende:
enigste
Itunesquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:44 schreef JMurc het volgende:
Zal vast niks mis zijn met die iPod look-a-like, maar zeg idd niet dat het een iPod is. Het is een media- of mpe-speler.
Als mijn iPod (nano, 2Gb) stuk gaat, dan komt er geen iPod meer voor terug. Koop wel een ander merk. Dood aan iTunes!
dit,quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:59 schreef Morrigan het volgende:
Sowieso mensen die iPod zeggen in plaats van mp3-speler.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |