Je kan de TT niet aanpassenquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
ajb pas de topic aan naar [Singles]
mja, als iemand je blockt is ze misschien toch niet geinteresseerd neequote:Op donderdag 4 juni 2009 18:29 schreef KudFokker het volgende:
Ze zit nu zelfs nog online op hyves, op msn niet en heeft me ook net geblocked volgens dat programma
Nja, zal wel druk bezig zijn met school
quote:
jezus christus, je houd je teveel bezig met die wijven.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:29 schreef KudFokker het volgende:
Ze zit nu zelfs nog online op hyves, op msn niet en heeft me ook net geblocked volgens dat programma
Zo herkenbaar die stomme onzekerheid en alles kapot analyseren. Zo heerlijk om even niet verliefd te zijnquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:29 schreef KudFokker het volgende:
En dat. Als ik een jongen leuk vind ga ik hem echt niet continu volgen op hyves of zo.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:31 schreef Feitosa het volgende:
[..]
jezus christus, je houd je teveel bezig met die wijven.
quote:
Gelukkig dat iemand het nog begrijptquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:31 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Zo herkenbaar die stomme onzekerheid en alles kapot analyseren. Zo heerlijk om even niet verliefd te zijn
Ik heb bier in huis...quote:
Mijn pizza is onderwegquote:
Probleem is dat ik in zulke situaties totaal helemaal niets van mezelf begrijp. Als ik verliefd ben, wil ik het niet zijn en als ik het niet ben, wil ik het wel zijn.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Gelukkig dat iemand het nog begrijpt
Ik snap sowieso niks van die meiden...quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:34 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Probleem is dat ik in zulke situaties totaal helemaal niets van mezelf begrijp. Als ik verliefd ben, wil ik het niet zijn en als ik het niet ben, wil ik het wel zijn.
Komt door de kpn lijn bedoel natuurlijk regel ik voor jequote:
je bent er veel teveel mee bezig, er is meer in het leven dan wijvenquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:36 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niks van die meiden...
Begin er steeds meer klaar mee te raken eigenlijk..
Denk je dat het goed zit, en dan gaat het alsnog zo vaag...
Ik snap niks van jou.'Beetje bijhouden wat mensen met je prive tik doen en bijhouden hoeveel tijd er tussen smsjes zit. Tikje obsessiefquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:36 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niks van die meiden...
Begin er steeds meer klaar mee te raken eigenlijk..
Denk je dat het goed zit, en dan gaat het alsnog zo vaag...
Ik ben met véél meer in het leven bezig dan vrouwen...quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je bent er veel teveel mee bezig, er is meer in het leven dan wijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |