Je kan de TT niet aanpassenquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
ajb pas de topic aan naar [Singles]
mja, als iemand je blockt is ze misschien toch niet geinteresseerd neequote:Op donderdag 4 juni 2009 18:29 schreef KudFokker het volgende:
Ze zit nu zelfs nog online op hyves, op msn niet en heeft me ook net geblocked volgens dat programma
Nja, zal wel druk bezig zijn met school
quote:
jezus christus, je houd je teveel bezig met die wijven.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:29 schreef KudFokker het volgende:
Ze zit nu zelfs nog online op hyves, op msn niet en heeft me ook net geblocked volgens dat programma
Zo herkenbaar die stomme onzekerheid en alles kapot analyseren. Zo heerlijk om even niet verliefd te zijnquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:29 schreef KudFokker het volgende:
En dat. Als ik een jongen leuk vind ga ik hem echt niet continu volgen op hyves of zo.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:31 schreef Feitosa het volgende:
[..]
jezus christus, je houd je teveel bezig met die wijven.
quote:
Gelukkig dat iemand het nog begrijptquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:31 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Zo herkenbaar die stomme onzekerheid en alles kapot analyseren. Zo heerlijk om even niet verliefd te zijn
Ik heb bier in huis...quote:
Mijn pizza is onderwegquote:
Probleem is dat ik in zulke situaties totaal helemaal niets van mezelf begrijp. Als ik verliefd ben, wil ik het niet zijn en als ik het niet ben, wil ik het wel zijn.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Gelukkig dat iemand het nog begrijpt
Ik snap sowieso niks van die meiden...quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:34 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Probleem is dat ik in zulke situaties totaal helemaal niets van mezelf begrijp. Als ik verliefd ben, wil ik het niet zijn en als ik het niet ben, wil ik het wel zijn.
Komt door de kpn lijn bedoel natuurlijk regel ik voor jequote:
je bent er veel teveel mee bezig, er is meer in het leven dan wijvenquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:36 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niks van die meiden...
Begin er steeds meer klaar mee te raken eigenlijk..
Denk je dat het goed zit, en dan gaat het alsnog zo vaag...
Ik snap niks van jou.'Beetje bijhouden wat mensen met je prive tik doen en bijhouden hoeveel tijd er tussen smsjes zit. Tikje obsessiefquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:36 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niks van die meiden...
Begin er steeds meer klaar mee te raken eigenlijk..
Denk je dat het goed zit, en dan gaat het alsnog zo vaag...
Ik ben met véél meer in het leven bezig dan vrouwen...quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je bent er veel teveel mee bezig, er is meer in het leven dan wijven
quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je bent er veel teveel mee bezig, er is meer in het leven dan wijven
Nee, maar na 3 weken gaat het wel opvallen dat er steeds minimaal 8 uur tussen een smsje zitquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik snap niks van jou.'Beetje bijhouden wat mensen met je prive tik doen en bijhouden hoeveel tijd er tussen smsjes zit. Tikje obsessief
??quote:
Daar gaat het topic toch ook over? Single zijn en alles wat daarbij hoort.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:37 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ben met véél meer in het leven bezig dan vrouwen...
Vrouwen zijn gewoon het enige waar ik hier met jullie over praat...
I know. Deed gewoon alsof ik geschokt was.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Is dat raar? ik ben ook gewoon een mens hoor
Ik moet een bepaald persoon negeren, heel hard. Niet terug mailen, hem unblocken en met hem praten, ik kan alleen geen botte bitch zijn maar zo krijg ik weer gezeur aan mn kop en heeft hij weer allerlei verwachtingen, *gewoon negeren M-M, negeren en niet weer van de block afhalen en m weer toevoegenquote:
HOAXquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Is dat raar? ik ben ook gewoon een mens hoor
Heldquote:
No wayquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:46 schreef Ripley het volgende:
Ik vind heksehiel en KF wel wat voor elkaar. En MM en D_H. Zo.
quote:
zal je ff helpen....foei!quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik moet een bepaald persoon negeren, heel hard. Niet terug mailen, hem unblocken en met hem praten, ik kan alleen geen botte bitch zijn maar zo krijg ik weer gezeur aan mn kop en heeft hij weer allerlei verwachtingen, *gewoon negeren M-M, negeren en niet weer van de block afhalen en m weer toevoegen.
* (ff mezelf toespreken)
Het is nog nooit iemand gelukt om de KF te koppelenquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:46 schreef Ripley het volgende:
hawaii met gehaktquote:
quote:
quote:
Jullie vinden heksehiel en KF niet bij elkaar passen?quote:
venco afgeschreven??quote:
Maar als jouw prooi alle jagers klootzakken vindt, dan ben jij niet jager genoeg om net zo lang te jagen tot je haar hebt neergeknald.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:49 schreef KudFokker het volgende:
Het is nog nooit iemand gelukt om de KF te koppelen
Een echte jager zoekt zijn eigen prooi
Ja, misschien wel. Maar ja, UIO vindt zichzelf ook wel wat voor Kluts.quote:
Die is hier toch niet op het momentquote:
Niks mis met wedden op meerdere paarden!quote:
Joh dat viel helemaal niet opquote:
Mortal Kombatquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, misschien wel. Maar ja, UIO vindt zichzelf ook wel wat voor Kluts.
Zou je op basis daarvan ook kunnen deduceren dat UIO misschien wel iets is voor Hetwave?quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:52 schreef Ripley het volgende:
Ja, misschien wel. Maar ja, UIO vindt zichzelf ook wel wat voor Kluts.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die is hier toch niet op het moment.
speltip 12quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks mis met wedden op meerdere paarden!
quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
Jullie vinden heksehiel en KF niet bij elkaar passen?
Pricelessquote:
Ja maar ik vind jullie alletwee lief, dus dan kan ik geen kant kiezenquote:
Hij wil me nietquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou je op basis daarvan ook kunnen deduceren dat UIO misschien wel iets is voor Hetwave?
Neem een voorbeeld aan Heatwave, die kiest ook niet. Die heeft gewoon de voorkeur voor degene die op dat moment aanwezig is!quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:53 schreef Ripley het volgende:
Ja maar ik vind jullie alletwee lief, dus dan kan ik geen kant kiezen
Wel zo makkelijk toch? Anders moeten we morgenavond vechten, en ik verwacht al oorlogquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:54 schreef rival het volgende:
[..]
Julie beslissen het via een oud computerspelletje?
Die is weg. En van mijn blaasontsteking heb ik nu ook geen last meerquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:53 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
had je ff niet gezien , hoe is het met je hoofdpijn enzo
Dat zijn ze dus allebei. Rip gaat het druk krijgen danquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan Heatwave, die kiest ook niet. Die heeft gewoon de voorkeur voor degene die op dat moment aanwezig is!
Ja, maar die heeft heel andere beweegredenen dan ikquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan Heatwave, die kiest ook niet. Die heeft gewoon de voorkeur voor degene die op dat moment aanwezig is!
quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Die is weg. En van mijn blaasontsteking heb ik nu ook geen last meer
Rip kan datquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat zijn ze dus allebei. Rip gaat het druk krijgen dan
zo bekeken heb je nog gelijk ookquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:55 schreef HeatWave het volgende:
Wel zo makkelijk toch? Anders moeten we morgenavond vechten, en ik verwacht al oorlog.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Die is weg. En van mijn blaasontsteking heb ik nu ook geen last meer
Ik zie geen UIO hier. Oftewel, op dit moment is de voorkeur voor HW!quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:56 schreef DR34M3R het volgende:
Dat is helaas de moraal tegenwoordigquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks mis met wedden op meerdere paarden!
Je hebt gelijk, ik zat maar half op te lettenquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie geen UIO hier. Oftewel, op dit moment is de voorkeur voor HW!
Ik heb het al druk met die twee meestal - maar niet op de manier die jij bedoelt denk ikquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
... alles waar een gat in zit?quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:03 schreef Memento-Mori het volgende:
en voor venco, en voor..., en voor....
Behalve ikquote:
Nooit van gehoord...quote:
* DR34M3R is nieuwsgierig naar wat die dan zouden moeten zijnquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Behalve ik
Neuh, hij heeft best een goeie smaak hoor - er zitten wel eisen aan
zo erg is het ook weer nietquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en voor venco, en voor..., en voor....
Lucky you...quote:
Gimmegimmegimmequote:
Dat moet je aan hem vragen hequote:Op donderdag 4 juni 2009 19:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
* DR34M3R is nieuwsgierig naar wat die dan zouden moeten zijn
Jij zegt dat ie eisen heeftquote:
Je mag die van mijn sleutelbos wel hebbenquote:
Die weet ze ook wel, maar ze is mijn Madam nietquote:
Dat zou niets worden joh! Stelletje controleurs die we zouden zijnquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:46 schreef Ripley het volgende:
Je gaat vreemd heh, ik zie het heus wel, je hebt een tik van <insert name here> !!quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:12 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat zou niets worden joh! Stelletje controleurs die we zouden zijn
Hoe kun jij mijn privé-tikken zien? Ben je goldmember ofzoquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:16 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Je gaat vreemd heh, ik zie het heus wel, je hebt een tik van <insert name here> !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |