Dat is helaas de moraal tegenwoordigquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks mis met wedden op meerdere paarden!
Je hebt gelijk, ik zat maar half op te lettenquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie geen UIO hier. Oftewel, op dit moment is de voorkeur voor HW!
Ik heb het al druk met die twee meestal - maar niet op de manier die jij bedoelt denk ikquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat zijn ze dus allebei. Rip gaat het druk krijgen dan
... alles waar een gat in zit?quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:03 schreef Memento-Mori het volgende:
en voor venco, en voor..., en voor....
Behalve ikquote:
Nooit van gehoord...quote:
* DR34M3R is nieuwsgierig naar wat die dan zouden moeten zijnquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Behalve ik
Neuh, hij heeft best een goeie smaak hoor - er zitten wel eisen aan
zo erg is het ook weer nietquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en voor venco, en voor..., en voor....
Lucky you...quote:
Gimmegimmegimmequote:
Dat moet je aan hem vragen hequote:Op donderdag 4 juni 2009 19:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
* DR34M3R is nieuwsgierig naar wat die dan zouden moeten zijn
Jij zegt dat ie eisen heeftquote:
Je mag die van mijn sleutelbos wel hebbenquote:
Die weet ze ook wel, maar ze is mijn Madam nietquote:
Dat zou niets worden joh! Stelletje controleurs die we zouden zijnquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:46 schreef Ripley het volgende:
Ik vind heksehiel en KF wel wat voor elkaar. En MM en D_H. Zo.
Je gaat vreemd heh, ik zie het heus wel, je hebt een tik van <insert name here> !!quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:12 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat zou niets worden joh! Stelletje controleurs die we zouden zijn
Hoe kun jij mijn privé-tikken zien? Ben je goldmember ofzoquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:16 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Je gaat vreemd heh, ik zie het heus wel, je hebt een tik van <insert name here> !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |