Je kan de TT niet aanpassenquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
ajb pas de topic aan naar [Singles]
mja, als iemand je blockt is ze misschien toch niet geinteresseerd neequote:Op donderdag 4 juni 2009 18:29 schreef KudFokker het volgende:
Ze zit nu zelfs nog online op hyves, op msn niet en heeft me ook net geblocked volgens dat programma
Nja, zal wel druk bezig zijn met school
quote:
jezus christus, je houd je teveel bezig met die wijven.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:29 schreef KudFokker het volgende:
Ze zit nu zelfs nog online op hyves, op msn niet en heeft me ook net geblocked volgens dat programma
Zo herkenbaar die stomme onzekerheid en alles kapot analyseren. Zo heerlijk om even niet verliefd te zijnquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:29 schreef KudFokker het volgende:
En dat. Als ik een jongen leuk vind ga ik hem echt niet continu volgen op hyves of zo.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:31 schreef Feitosa het volgende:
[..]
jezus christus, je houd je teveel bezig met die wijven.
quote:
Gelukkig dat iemand het nog begrijptquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:31 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Zo herkenbaar die stomme onzekerheid en alles kapot analyseren. Zo heerlijk om even niet verliefd te zijn
Ik heb bier in huis...quote:
Mijn pizza is onderwegquote:
Probleem is dat ik in zulke situaties totaal helemaal niets van mezelf begrijp. Als ik verliefd ben, wil ik het niet zijn en als ik het niet ben, wil ik het wel zijn.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Gelukkig dat iemand het nog begrijpt
Ik snap sowieso niks van die meiden...quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:34 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Probleem is dat ik in zulke situaties totaal helemaal niets van mezelf begrijp. Als ik verliefd ben, wil ik het niet zijn en als ik het niet ben, wil ik het wel zijn.
Komt door de kpn lijn bedoel natuurlijk regel ik voor jequote:
je bent er veel teveel mee bezig, er is meer in het leven dan wijvenquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:36 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niks van die meiden...
Begin er steeds meer klaar mee te raken eigenlijk..
Denk je dat het goed zit, en dan gaat het alsnog zo vaag...
Ik snap niks van jou.'Beetje bijhouden wat mensen met je prive tik doen en bijhouden hoeveel tijd er tussen smsjes zit. Tikje obsessiefquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:36 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niks van die meiden...
Begin er steeds meer klaar mee te raken eigenlijk..
Denk je dat het goed zit, en dan gaat het alsnog zo vaag...
Ik ben met véél meer in het leven bezig dan vrouwen...quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je bent er veel teveel mee bezig, er is meer in het leven dan wijven
quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je bent er veel teveel mee bezig, er is meer in het leven dan wijven
Nee, maar na 3 weken gaat het wel opvallen dat er steeds minimaal 8 uur tussen een smsje zitquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik snap niks van jou.'Beetje bijhouden wat mensen met je prive tik doen en bijhouden hoeveel tijd er tussen smsjes zit. Tikje obsessief
??quote:
Daar gaat het topic toch ook over? Single zijn en alles wat daarbij hoort.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:37 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ben met véél meer in het leven bezig dan vrouwen...
Vrouwen zijn gewoon het enige waar ik hier met jullie over praat...
I know. Deed gewoon alsof ik geschokt was.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Is dat raar? ik ben ook gewoon een mens hoor
Ik moet een bepaald persoon negeren, heel hard. Niet terug mailen, hem unblocken en met hem praten, ik kan alleen geen botte bitch zijn maar zo krijg ik weer gezeur aan mn kop en heeft hij weer allerlei verwachtingen, *gewoon negeren M-M, negeren en niet weer van de block afhalen en m weer toevoegenquote:
HOAXquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Is dat raar? ik ben ook gewoon een mens hoor
Heldquote:
No wayquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:46 schreef Ripley het volgende:
Ik vind heksehiel en KF wel wat voor elkaar. En MM en D_H. Zo.
quote:
zal je ff helpen....foei!quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik moet een bepaald persoon negeren, heel hard. Niet terug mailen, hem unblocken en met hem praten, ik kan alleen geen botte bitch zijn maar zo krijg ik weer gezeur aan mn kop en heeft hij weer allerlei verwachtingen, *gewoon negeren M-M, negeren en niet weer van de block afhalen en m weer toevoegen.
* (ff mezelf toespreken)
Het is nog nooit iemand gelukt om de KF te koppelenquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:46 schreef Ripley het volgende:
hawaii met gehaktquote:
quote:
quote:
Jullie vinden heksehiel en KF niet bij elkaar passen?quote:
venco afgeschreven??quote:
Maar als jouw prooi alle jagers klootzakken vindt, dan ben jij niet jager genoeg om net zo lang te jagen tot je haar hebt neergeknald.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:49 schreef KudFokker het volgende:
Het is nog nooit iemand gelukt om de KF te koppelen
Een echte jager zoekt zijn eigen prooi
Ja, misschien wel. Maar ja, UIO vindt zichzelf ook wel wat voor Kluts.quote:
Die is hier toch niet op het momentquote:
Niks mis met wedden op meerdere paarden!quote:
Joh dat viel helemaal niet opquote:
Mortal Kombatquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, misschien wel. Maar ja, UIO vindt zichzelf ook wel wat voor Kluts.
Zou je op basis daarvan ook kunnen deduceren dat UIO misschien wel iets is voor Hetwave?quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:52 schreef Ripley het volgende:
Ja, misschien wel. Maar ja, UIO vindt zichzelf ook wel wat voor Kluts.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die is hier toch niet op het moment.
speltip 12quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks mis met wedden op meerdere paarden!
quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
Jullie vinden heksehiel en KF niet bij elkaar passen?
Pricelessquote:
Ja maar ik vind jullie alletwee lief, dus dan kan ik geen kant kiezenquote:
Hij wil me nietquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou je op basis daarvan ook kunnen deduceren dat UIO misschien wel iets is voor Hetwave?
Neem een voorbeeld aan Heatwave, die kiest ook niet. Die heeft gewoon de voorkeur voor degene die op dat moment aanwezig is!quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:53 schreef Ripley het volgende:
Ja maar ik vind jullie alletwee lief, dus dan kan ik geen kant kiezen
Wel zo makkelijk toch? Anders moeten we morgenavond vechten, en ik verwacht al oorlogquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:54 schreef rival het volgende:
[..]
Julie beslissen het via een oud computerspelletje?
Die is weg. En van mijn blaasontsteking heb ik nu ook geen last meerquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:53 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
had je ff niet gezien , hoe is het met je hoofdpijn enzo
Dat zijn ze dus allebei. Rip gaat het druk krijgen danquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan Heatwave, die kiest ook niet. Die heeft gewoon de voorkeur voor degene die op dat moment aanwezig is!
Ja, maar die heeft heel andere beweegredenen dan ikquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan Heatwave, die kiest ook niet. Die heeft gewoon de voorkeur voor degene die op dat moment aanwezig is!
quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Die is weg. En van mijn blaasontsteking heb ik nu ook geen last meer
Rip kan datquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat zijn ze dus allebei. Rip gaat het druk krijgen dan
zo bekeken heb je nog gelijk ookquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:55 schreef HeatWave het volgende:
Wel zo makkelijk toch? Anders moeten we morgenavond vechten, en ik verwacht al oorlog.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Die is weg. En van mijn blaasontsteking heb ik nu ook geen last meer
Ik zie geen UIO hier. Oftewel, op dit moment is de voorkeur voor HW!quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:56 schreef DR34M3R het volgende:
Dat is helaas de moraal tegenwoordigquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks mis met wedden op meerdere paarden!
Je hebt gelijk, ik zat maar half op te lettenquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie geen UIO hier. Oftewel, op dit moment is de voorkeur voor HW!
Ik heb het al druk met die twee meestal - maar niet op de manier die jij bedoelt denk ikquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
... alles waar een gat in zit?quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:03 schreef Memento-Mori het volgende:
en voor venco, en voor..., en voor....
Behalve ikquote:
Nooit van gehoord...quote:
* DR34M3R is nieuwsgierig naar wat die dan zouden moeten zijnquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Behalve ik
Neuh, hij heeft best een goeie smaak hoor - er zitten wel eisen aan
zo erg is het ook weer nietquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en voor venco, en voor..., en voor....
Lucky you...quote:
Gimmegimmegimmequote:
Dat moet je aan hem vragen hequote:Op donderdag 4 juni 2009 19:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
* DR34M3R is nieuwsgierig naar wat die dan zouden moeten zijn
Jij zegt dat ie eisen heeftquote:
Je mag die van mijn sleutelbos wel hebbenquote:
Die weet ze ook wel, maar ze is mijn Madam nietquote:
Dat zou niets worden joh! Stelletje controleurs die we zouden zijnquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:46 schreef Ripley het volgende:
Je gaat vreemd heh, ik zie het heus wel, je hebt een tik van <insert name here> !!quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:12 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat zou niets worden joh! Stelletje controleurs die we zouden zijn
Hoe kun jij mijn privé-tikken zien? Ben je goldmember ofzoquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:16 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Je gaat vreemd heh, ik zie het heus wel, je hebt een tik van <insert name here> !!
Platina memberquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:18 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hoe kun jij mijn privé-tikken zien? Ben je goldmember ofzo
wtfquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:18 schreef KudFokker het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)aaktlopen_verbo.html
Edit: en nee, heb alsnog niet PVV gestemd maar blanco![]()
Daar gaat je hobbyquote:
Ja doei. Ik loop naakt in mijn appartement als ik dat wil hoor. Als ze het niet willen zien, moeten ze maar niet naar binnen gluren.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:18 schreef KudFokker het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)aaktlopen_verbo.html
Edit: en nee, heb alsnog niet PVV gestemd maar blanco![]()
Whehehe...quote:
Vind het wel goed dat je iig bent gaan stemmen!quote:
Jaquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vind het wel goed dat je iig bent gaan stemmen!
Ik heb niet gestemdquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vind het wel goed dat je iig bent gaan stemmen!
quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:23 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja
Bedacht me opeens dat er genoeg landen zijn waar mensen geen eens het recht hebben om te stemmen
Ik was trouwens mijn papiertje vergeten dus kon weer terug
Zal ik de enige zijn in Nederland die dat vergeten is?
Dankzij jou weet ik KZ's voornaamquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:33 schreef Murmeli het volgende:
zo, ben weer thuis, zit magnetron voer te eten met wat extra gebakken groentjes erbij, en heb gestemd op de katten van KZ
Tan linesquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:38 schreef KudFokker het volgende:
Wat een contrast tussen de linker en de rechter persoon trouwens
[ afbeelding ]
en dat is raar omdat?quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:38 schreef Memento-Mori het volgende:
whaaah ik belde naar huis neemt mn broer op
Bah, bikinitieten. Veel mooier als ze egaal gekleurd zijn...quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:38 schreef KudFokker het volgende:
Wat een contrast tussen de linker en de rechter persoon trouwens
[ afbeelding ]
quote:Forbidden
You don't have permission to access /mediabase/foto/51352102_friet.jpg on this server.
En als je nu geen zonnebank hebt? Je kunt nog niet overal straffeloos topless gaan zonnen hoor.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bah, bikinitieten. Veel mooier als ze egaal gekleurd zijn...
Wat braaf!!quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:33 schreef Murmeli het volgende:
zo, ben weer thuis, zit magnetron voer te eten met wat extra gebakken groentjes erbij, en heb gestemd op de katten van KZ
Hier in het westen wel hoor... En anders zon je maar niet...quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:41 schreef DR34M3R het volgende:
En als je nu geen zonnebank hebt? Je kunt nog niet overal straffeloos topless gaan zonnen hoor.
Ja, maar ja, ik lig gewoon niet graag met blote tieten op het strandquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Schandalig dat dat niet magquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En als je nu geen zonnebank hebt? Je kunt nog niet overal straffeloos topless gaan zonnen hoor.
Nah nee, tan linesquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
ow, da's wel lastig dan - misschien juist de kans om hem welweer eens te spreken?quote:
Bij jullie zitten ze topless op het terras of in de speeltuin en op de kinderboerderij?quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hier in het westen wel hoor... En anders zon je maar niet...
Jij met je broertjesquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
ow, da's wel lastig dan - misschien juist de kans om hem welweer eens te spreken?
Hoe je het doet mag je zelf weten. Ik kijk alleen naar het resultaat.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:42 schreef Ripley het volgende:
Ja, maar ja, ik lig gewoon niet graag met blote tieten op het strand
quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Bij jullie zitten ze topless op het terras of in de speeltuin en op de kinderboerderij?
Verder zijn er nog niet veel plaatsen waar ik zon gezien heb..
Hij is verwijderd door een modje denk ikquote:
Het komt niet door mij dat dat zo is, we hebben geen ruzie maar gewoon geen contact.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
ow, da's wel lastig dan - misschien juist de kans om hem welweer eens te spreken?
Ik heb het nog nooit geprobeerdquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, maar ja, ik lig gewoon niet graag met blote tieten op het strand
De terrassen bij de strandtenten heb ik het meerdere malen gezien. Speeltuinen en kinderboerderijen kom ik niet. Ik kan mij zo voorstellen dat het daar niet wordt gewaardeerd. Hooguit door vaders die zijn meegesleurd door hun kroost.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:44 schreef DR34M3R het volgende:
Bij jullie zitten ze topless op het terras of in de speeltuin en op de kinderboerderij?
quote:
Uiteraard !!quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh, sorry KZ.... hou je het even voor jezelf KF?
Nee, je mag niet deeplinken. FF op het linkje klikken en daarna op F5 en dan zie je 'm wel.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:46 schreef KudFokker het volgende:
Hij is verwijderd door een modje denk ik
Nja, zo dan maar
http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/51352102_friet.jpg
Ze heeft absoluut een leuk koppie!quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:46 schreef KudFokker het volgende:
Ik vind haar gezicht mooier dan die tetten trouwens
oeps...best wel dom van je collega....quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:49 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedeavond
daarnet borrel gehad van het werk.. net iets teveel gedronken, waardoor ik zowel de date van gister als de majoor heb gesmst. Dar komt verder niks uit voort maar is wel grappig..
Maar wat nog erger was, was dat een collega van mij helemaal dronken was en niet meer vooruit kon lopen. Hem maar op de trein gezet en verteld wat hij daarna moet doen, hopende dat hij het doorkrijgt, maarh ij is wel vaker dronken naar huis gegaan. (hij ging zelfs liggen in de trein)
Avondquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:49 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedeavond
daarnet borrel gehad van het werk.. net iets teveel gedronken, waardoor ik zowel de date van gister als de majoor heb gesmst. Dar komt verder niks uit voort maar is wel grappig..
Maar wat nog erger was, was dat een collega van mij helemaal dronken was en niet meer vooruit kon lopen. Hem maar op de trein gezet en verteld wat hij daarna moet doen, hopende dat hij het doorkrijgt, maarh ij is wel vaker dronken naar huis gegaan. (hij ging zelfs liggen in de trein)
Naar de date dat ik wou daten en zoenenquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oeps...best wel dom van je collega....
wat had je gesmst naar je date en naar de majoor? hoe was je date gisteren eigenlijk en met wie was dat?
Ik 1 keertje in Griekenland en toen geneerde ik me zo dat ik mijn topje binnen 5 minuten weer aan hadquote:
ik heb 5 wijntjes op. Net genoeg om lekker vrij te zijn, maar nog alles onder controle te hebben.. op een paar hand-oog-coordinaties naquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:52 schreef KudFokker het volgende:
Hmm op borrels / uitjes of recepties met mijn werk drink ik nooit meer dan 6 bier
Gewoon uit voorzorg
*proest*quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:52 schreef KudFokker het volgende:
Hmm op borrels / uitjes of recepties met mijn werk drink ik nooit meer dan 6 bier
Gewoon uit voorzorg
Nou weet ik weer waar ik je van konquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik 1 keertje in Griekenland en toen geneerde ik me zo dat ik mijn topje binnen 5 minuten weer aan had
Hahaha leuke borrelquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik heb 5 wijntjes op. Net genoeg om lekker vrij te zijn, maar nog alles onder controle te hebben.. op een paar hand-oog-coordinaties na
en genoeg om dus zin te krijgern om iedereen te smsen die ook maar ind e buurt is
hahaha...goed bezig cue!!! was die date gisteren zo tof?quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Naar de date dat ik wou daten en zoenenMaar hij heeft nu vergadering, dus gezegd dat het dan te laat was
en naar de majoor dat hi jeen aangeschoten collega mist nu (hij was er niet bij, zit ergens anders in het land), en later dat het me speet van de sms , dat ik iets teveel gezopen had.
Toen verwees hij nog naar de massage en later dat dat ooit nog wel komt
Het was gezellig, zou hem wel willen zoenen. maar meer geen ideequote:Op donderdag 4 juni 2009 19:55 schreef Murmeli het volgende:
hahaha...goed bezig cue!!! was die date gisteren zo tof?
Zeker niet als ik je naar huis moet brengen!quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*proest*
als ik meer dan 2 wijn op heb, ben ik al aardig aangeschoten.. 6 moet ik al helemaal niet doen
quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
@KF: bij 6 bier ben ik best dronken hoor...
Hmm ik merk al dat ik minder moet drinken en moet verhuizen uit West Frieslandquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*proest*
als ik meer dan 2 wijn op heb, ben ik al aardig aangeschoten.. 6 moet ik al helemaal niet doen
Morgen. Minimaal 4quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeker niet als ik je naar huis moet brengen!
En jij wilde een keer met mij meeten en bier drinkenquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
@KF: bij 6 bier ben ik best dronken hoor...
ja maar dan drink ik wel fris tussendoorquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
En jij wilde een keer met mij meeten en bier drinken?
Doen we binnenkortquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja maar dan drink ik wel fris tussendooren ik kan heel langzaam drinken
quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:57 schreef Ang3l het volgende:
*springt rond*
Ooohhhh wat vind ik deze band lekker!
Ik kan mij ook niet herinneren wanneer ik voor het laatste keer dronken was.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:58 schreef halfbearad het volgende:
Ik kan me niet meer herinneren dat ik echt dronken was.
Was wel heel brak na pasen.
Doet me ex ookquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je gaat van het ene gekrijs door naar het andere?
Beetje domme tik alleenquote:
ik wel! dat was toen ik kwaak een paar weken kendequote:Op donderdag 4 juni 2009 20:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kan mij ook niet herinneren wanneer ik voor het laatste keer dronken was.
Ze past wel bij je zo te horenquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:01 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Beetje domme tik alleen
" <naam> vraagt zich af of je met die knipoogt ook me uit probeert te testen Lars "
Gaat ook niet met chocomelkquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kan mij ook niet herinneren wanneer ik voor het laatste keer dronken was.
Dus kwaak heeft toch wel een goede invloed op jou.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik wel! dat was toen ik kwaak een paar weken kendeik was echt heel dronken. en 2 weekends achter elkaar ook nog
daarna fors minder gaan drinken en nu gaat het best goed
Hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:02 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Gaat ook niet met chocomelk
*gooit een emmer koud water over je leeg*quote:
Vraag je date van gisteren om hulp.quote:
*Brrrrr*quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
*gooit een emmer koud water over je leeg*
Die is in vergadering en pas laat klaar.. te laatquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vraag je date van gisteren om hulp.
Dat helpt niet altijd.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
*gooit een emmer koud water over je leeg*
Noem jij mij raar!?quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:06 schreef HeatWave het volgende:
Goh, geil in Singles, dat zie je anders nooit.
Wat dan wel?quote:
Wil iemand anders Cue een handje helpen?quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die is in vergadering en pas laat klaar.. te laat
Is ook maar een hulp middel als ik het druk hebquote:
geil ding!!quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die is in vergadering en pas laat klaar.. te laat
ik ben heul niet raar!!quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wil iemand anders Cue een handje helpen?
Kom je langs?quote:
*gooit harder*quote:
Oh, waarom niet?quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik ben heul niet raar!!![]()
[..]
zo doen we dat niet he!!
oeh als ik morgen vrij had.....quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kom je langs?![]()
ik heb toch alleen maar zin om te zoenen
Gewoon nietquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:11 schreef Duimelot het volgende:
:w singletjes
allemaal een fijne dag gehad?
ja hoor, jij ook?quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:11 schreef Duimelot het volgende:
Nee niet echt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:11 schreef Duimelot het volgende:
Oke dan nietquote:
Oeeh jahquote:
Seksquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:10 schreef ArTiC het volgende:
ow, zoenen wil ik ook nog wel...als het maar niet iets vies als seks is
Goed zo.. ik hou ervan om gelijk te krijgenquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Oeeh jahdat zou lekker zijn geweest
![]()
[..]
Seks
Zoenen![]()
![]()
[..]
Goed zo.. ik hou ervan om gelijk te krijgen
Ik hoop dat de PVV niet te veel stemmen krijgt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:13 schreef halfbearad het volgende:
Eens kijken wat de uitslagen van de verkiezingen zijn vanavond.
Seks is viesquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:14 schreef HeatWave het volgende:
Zoenen EN seks.... wat is daar mis mee?.
ach nog 1 dagje en dan weekendquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:12 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ging wel duurde alleen een beetje te lang
ik altijd hequote:
why not?quote:
helemaal NIETSquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:14 schreef HeatWave het volgende:
Zoenen EN seks.... wat is daar mis mee?.
Als seks goed is is het vies jaquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Seks is vies
zoenen![]()
![]()
Daar heb ik nu zoveel zin in .. typte: daar heb ik nu zoveel seks in![]()
dus dan heb je ook zin in sex denk ik alleen weet je dat niet bewust hahaquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Seks is vies
zoenen![]()
![]()
Daar heb ik nu zoveel zin in .. typte: daar heb ik nu zoveel seks in![]()
quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ach nog 1 dagje en dan weekend
[..]
Morgen is het Vrijdag.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:17 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zaterdag morgen examen
Ik voelde mij op mijn werk gepasseerd. Ik ben tijdelijk aangenomen. Ik werk er net en nu gaan ze mensen zoeken voor vast.quote:
Bij mij zou het nu op een vieze bende uitdraaienquote:
Hmm lastigquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:16 schreef Murmeli het volgende:
dus dan heb je ook zin in sex denk ik alleen weet je dat niet bewust haha
Knuffelen, ook wel bekend als 'hem er lafjes tegenaan houden'.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:17 schreef Memento-Mori het volgende:
Ja duh dat seks vies is anders had het wel knuffelen geheten
Onder de douche!quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Bij mij zou het nu op een vieze bende uitdraaien
[..]
Hmm lastigMaar ik kan toch geen seks hebben.. tenminste.. vieze seks wel
Werkquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ach nog 1 dagje en dan weekend
[..]
ik altijd he
[..]
why not?
Je kan natuurlijk ook gewoon morgen je sollicitatiebrief inleveren omdat je ook interesse hebt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
Ik voelde mij op mijn werk gepasseerd. Ik ben tijdelijk aangenomen. Ik werk er net en nu gaan ze mensen zoeken voor vast.![]()
Het is als of ik niet belangrijk ben.
Mijn douche is daar niet geschikt voorquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:18 schreef HeatWave het volgende:
Onder de douche!
Moet ik alles uitleggen?.
hmmm vreemd, heb je dit bij iemand aangekaart?quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik voelde mij op mijn werk gepasseerd. Ik ben tijdelijk aangenomen. Ik werk er net en nu gaan ze mensen zoeken voor vast.![]()
Het is als of ik niet belangrijk ben.
Daarom heb ik hem ook 1meter20 bij een 1meter gemaaktquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mijn douche is daar niet geschikt voor
Het kan wel.. maar ik sta nu echt heeeel stabiel op m'n voeten
Altijd problemen maken waar ze er niet zijnquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
heel slimquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:20 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Daarom heb ik hem ook 1meter20 bij een 1meter gemaakt
Mijne ook niet, ik heb een flutdouchequote:Op donderdag 4 juni 2009 20:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat is wel een slim plan ja.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon morgen je sollicitatiebrief inleveren omdat je ook interesse hebt.
Doe eens niet zo gemeen!!quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Altijd problemen maken waar ze er niet zijn.
Stom he!!quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijne ook niet, ik heb een flutdouche
zeg dan gewoon dat er geen grote geile negert in de buurt isquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Doe eens niet zo gemeen!!![]()
ik moet toch smoesjes kunnen bedenken waarom ik geen seks heb!!
Je hebt echt een nieuwe douche nodig danquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijne ook niet, ik heb een flutdouche
quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht heeft ook burgerplicht gedaan
Hier kan ik nu even geen goed antwoord opgeven.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon morgen je sollicitatiebrief inleveren omdat je ook interesse hebt.
Het is ook maar een gevoel en ik weet dat ik voor tijdelijk ben aangenomen ter vervanging van iemand die op onbetaald verlof gaat maar toch voel ik mij niet prettig bij.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hmmm vreemd, heb je dit bij iemand aangekaart?
negers wil ik niet meerquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zeg dan gewoon dat er geen grote geile negert in de buurt is
Waarom, doet de rest toch ook niet?quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Doe eens niet zo gemeen!!![]()
ik moet toch smoesjes kunnen bedenken waarom ik geen seks heb!!
Gewoon aanpassen, heb ik ook gedaan lekkere grote inloop douchequote:Op donderdag 4 juni 2009 20:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Stom he!!
er zou een verbod op moeten komen!!
Het gaat niet om de rest!!quote:
dat ik niet in de buurt ben dan, ook bestquote:
studentenhuisquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:24 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Gewoon aanpassen, heb ik ook gedaan lekkere grote inloop douche
Artic.. kom eens hierquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat ik niet in de buurt ben dan, ook best
goed zoquote:
*kijkt heel angstig*quote:
quote:
ik ben niet engquote:
*knijpt*quote:
Ik woon hier goed hoorquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:26 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
heb nog wel een kamertje vrij
Dat weet ik ook wel.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat is wel een slim plan ja.
maar tijn, ik snap wel dat het kut voelt, maar misschien is het niet zo bedoeld als je denkt.... ik zou gewoon solliciteren!
dat bedoelde ik nietquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo snel mogelijk uitzend bureau binnen lopen en gaan praten niet te lang mee wachtenquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel.![]()
Er is mij al te kennen gegeven dat ik daar niet voor in aanmerking kom.
Hoi autoquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Waaraan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Je kan natuurlijk ook gewoon hard op roepen dat je seks wilquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:27 schreef Memento-Mori het volgende:
Mijn douche is ook wel neukproof denk ik, in dit appartement is nog nooit geneuktalthans ik weet niet wat de bouwvakkers met elkaar uitgespookt hebben natuurlijk *ril*
quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel.![]()
Er is mij al te kennen gegeven dat ik daar niet voor in aanmerking kom.
Word tijd om de boel in te wijdenquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:27 schreef Memento-Mori het volgende:
Mijn douche is ook wel neukproof denk ik, in dit appartement is nog nooit geneuktalthans ik weet niet wat de bouwvakkers met elkaar uitgespookt hebben natuurlijk *ril*
uitzendbureau'squote:Op donderdag 4 juni 2009 20:28 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk uitzend bureau binnen lopen en gaan praten niet te lang mee wachten
Och, dan krijgen ze er 3 van de 700nogwat. En ze stemmen toch altijd tegen en willen niet in een alliantie. Wat dat betreft maken ze niet veel uitquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoop dat de PVV niet te veel stemmen krijgt.
Aha, de eerstequote:Op donderdag 4 juni 2009 20:29 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Word tijd om de boel in te wijden
Zou het helpen SEX *merk nog nietsquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon hard op roepen dat je seks wil.
vast niet de laatstequote:
Ik ben zo ontzettend gaar, dus ik ga zo lekker naar bedquote:
Dat begrijp ikquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
iets wat jij vertelde op je verjaardag
ben er vandoor house kijken
Voor die functie moet je ook kunnen leidinggeven enzo en dat kan ik niet.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]dat is wel kut zeg! weet je ook waarom je niet in aanmerking komt?
Kan toch oefen begin je eerst met een klein leiding en bouw je op naar wat grote leidingenquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor die functie moet je ook kunnen leidinggeven enzo en dat kan ik niet.![]()
En dat ik kan niet.
Dat klopt inderdaad.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:30 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Och, dan krijgen ze er 3 van de 700nogwat. En ze stemmen toch altijd tegen en willen niet in een alliantie. Wat dat betreft maken ze niet veel uit
dan hoef je je toch ook niet gepasseerd te voelen?quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat ik kan niet.
ah ok. sja dan is het jammer. voor hoe lang kan je er nog blijven?quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat ik kan niet.
wat verstandigquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben zo ontzettend gaar, dus ik ga zo lekker naar bed
Ik heb 2 linkerhanden dus dat gaat moeilijk worden.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Kan toch oefen begin je eerst met een klein leiding en bouw je op naar wat grote leidingen
Denk alleen dat je niet te lang moeten wachten maar alvast veder moet kijkenquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb 2 linkerhanden dus dat gaat moeilijk worden.
Hee nieuwe, haal es koffie!quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat ik kan niet.
Ik weet ook al dat het niet zo is. Maar toch voel het zo.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dan hoef je je toch ook niet gepasseerd te voelen?
Oktoberquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah ok. sja dan is het jammer. voor hoe lang kan je er nog blijven?
Dat ga ik doenquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:36 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Denk alleen dat je niet te lang moeten wachten maar alvast veder moet kijken
Hahahaquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:38 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Hee nieuwe, haal es koffie!
Leidinggeven kan ik ook.
Je kan de was ook opvouwen terwijl je naar de film kijkt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:38 schreef kwaakvaak het volgende:
weet je.... het is best kut allemaal...
er is wasmachine, een wasdroger... hell er is zelfs een strijkmachine..
Maar waarom is er geen opvouwenindekastleg machine? Bwaah... ik wil gewoon film kijken.. maar nee hoor.. eerst moet ik shirts vouwen, sokken samen voegen etc. etc.
kut zoooi... K U T zeg ik jullie!...
quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:38 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Hee nieuwe, haal es koffie!
Leidinggeven kan ik ook.
stel je niet aan zegquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:38 schreef kwaakvaak het volgende:
Maar waarom is er geen opvouwenindekastleg machine? Bwaah... ik wil gewoon film kijken.. maar nee hoor.. eerst moet ik shirts vouwen, sokken samen voegen etc. etc.
Ik haal het toch niet. Als het fout is kan ik de nieuwe de schuld geven.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
melk,suiker espresso komt wel meer bij kijken
oh dan hebje nog ff.... ogen goed open houden en je intussen op jezelf richten.... komt goedquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet ook al dat het niet zo is. Maar toch voel het zo.![]()
[..]
Oktober
quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:38 schreef kwaakvaak het volgende:
Dat was ik inderdaad van plan om te doenquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh dan hebje nog ff.... ogen goed open houden en je intussen op jezelf richten.... komt goed
Verantwoordelijkheid afschuivenquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:42 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ik haal het toch niet. Als het fout is kan ik de nieuwe de schuld geven.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat was ik inderdaad van plan om te doen
Ja je moet voor jezelf zorgen een ander doet het nietquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat was ik inderdaad van plan om te doen
echt niet? zit ik voor niks altijd op iemand te wachten die voor me komt zorgenquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:46 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ja je moet voor jezelf zorgen een ander doet het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |