quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:27 schreef Ascendancy het volgende:
Ik moest net even naar de stad. Dus ik werp een blik naar buiten(Net als Mozes als 1e atleet in de woestijn![]()
!!
) en zag dat het best mooi weer was.
Dus een vest is wel genoeg. De heenweg ging ook prima. Had ook meewind.
Vervolgens even rustig in de stad rondgelopen(en 2 sma'tjes afgewezen)
Dus ik ging weer terug. En ik had het warm van al het lekkers in de stad, dus ik zweette een beetje.
Met terugfietsen was dat vervelend. Een koude tegenwind in dit warme weer heeft er voor gezorgd dat ik nu kou op mijn rug heb gehad.
Klacht: Warm weer met koude wind.
Klacht 2: Verkouden zijn in juli
Anti-klacht: Vakantie
Hier vanmiddag ook zo'n 25. Maar wel met een koude kutwind.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:28 schreef NeverEatYellowSnow het volgende:
Zon en 30 graden hier in Zuid-Holland
't is pas net juni....quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:27 schreef Ascendancy het volgende:
Ik moest net even naar de stad. Dus ik werp een blik naar buiten(Net als Mozes als 1e atleet in de woestijn![]()
!!
Dus ik ging weer terug. En ik had het warm van al het lekkers in de stad, dus ik zweette een beetje.
Met terugfietsen was dat vervelend. Een koude tegenwind in dit warme weer heeft er voor gezorgd dat ik nu kou op mijn rug heb gehad.
Klacht 2: Verkouden zijn in juli
Hou op met zeuren en ga de volgende keer met de auto.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:27 schreef Ascendancy het volgende:
!!
Klacht 2: Verkouden zijn in juni
Ben je jarloers op mijn anti-klacht?quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:57 schreef Druktemaker het volgende:
Mensen die een anti-klacht postenVervelende kleuter die je d'r bent!
jarloers?quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:00 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ben je jarloers op mijn anti-klacht?
Oftwelquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:39 schreef Ascendancy het volgende:
Ik kan best wat hebben, maar die wind is gewoon vervelend koud
En newbie zijn is tegenwoordig nog steeds in.....quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:30 schreef Mr.Cooper het volgende:
Mensen die nog denken aan geschikt en ongeschikt, hallo dat was in vorig jaar of zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |