quote:De partij haalde volgens de definitieve prognose 15,3 procent van de stemmen. Dat betekent dat vijftien op de honderd mensen PVV stemden.
quote:Cees Nooteboom krijgt dit najaar de Prijs der Nederlandse Letteren 2009. Dat heeft de Nederlandse Taalunie donderdag laten weten.
Ach, da's ook niet helemaal waar trouwens. Alleen van ca. 1:00 tot 2:45 was ik even wakker.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:02 schreef Frollo het volgende:
Hád ik maar gedroomd vannacht. Maar nee, ik lag wakker.
Doe eens een plaatje posten, ik beloof dat ik louter bewonderend zal reageren.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:33 schreef k_man het volgende:
Ik moet binnenkort mijn nieuwe auto betalen, dat gaat om hele andere bedragen.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:34 schreef Frollo het volgende:
[..]
Doe eens een plaatje posten, ik beloof dat ik louter bewonderend zal reageren.
Ik ook, als je 'net' tenminste opvat als 'in de afgelopen drie jaar'.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:04 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb net voor 450 euro aan kleren gekocht.
Ja, jij was klaar met Groningen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:18 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb een nieuwe mobiele telefoon gekocht.
Ik heb een eerste-keer-zwanger-collega. Die loopt net een paar weken op jou vooruit. Zij hebben vorige week een stationwagon gekocht.quote:
Een stationwagon!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb een eerste-keer-zwanger-collega. Die loopt net een paar weken op jou vooruit. Zij hebben vorige week een stationwagon gekocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |