Ja ik geloof het wel, maar weet het niet zeker. Kwam notabene net van de garage af, moest ik voor hun heen, overkomt me ditquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:55 schreef remmertjuh het volgende:
Hebben ze geen all-in verzekering? Want dan krijg je het gewoon vergoed
quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:58 schreef opgebaarde het volgende:
Weet je wat jij moet doen.
je wil je pa toch voor zijn hè, dus als die binnenkomt stamp je hem op zijn neus
quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:59 schreef boem-dikkie het volgende:
Nee. Je moet altijd overdrijven.
Opbellen en zeggen dat die hele auto naar de kanker is. En dan komen ze fucking boos naar huis toe en dan zien ze de auto en dan hebben ze zoiets van " Ah, valt reuze mee ja. "
Goed idee wel.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:59 schreef boem-dikkie het volgende:
Opbellen en zeggen dat die hele auto naar de kanker is. En dan komen ze fucking boos naar huis toe en dan zien ze de auto en dan hebben ze zoiets van " Ah, valt reuze mee ja. "
quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:58 schreef opgebaarde het volgende:
Weet je wat jij moet doen.
je wil je pa toch voor zijn hè, dus als die binnenkomt stamp je hem op zijn neus
Je hebt dat eerder gedaan!quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:59 schreef boem-dikkie het volgende:
Dat dus.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:59 schreef boem-dikkie het volgende:
Ervaringsdeskundige!quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:59 schreef boem-dikkie het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |