Jammer.. Hoe lang zit je inmiddels thuis? Je contract liep deze week af toch? Heb je nog gewerkt nadat je het hoorde?quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:16 schreef Carooltje79 het volgende:
Goedemiddag singles
Sollicitatie was niks helaas![]()
ja 2 juni liep het af... Ik heb nog 2 weken gewerkt ofzo en daarna niet meer....quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jammer.. Hoe lang zit je inmiddels thuis? Je contract liep deze week af toch? Heb je nog gewerkt nadat je het hoorde?
quote:
Waarom niet?quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:18 schreef Carooltje79 het volgende:
ja 2 juni liep het af... Ik heb nog 2 weken gewerkt ofzo en daarna niet meer....
Oja, wie ook alweer?quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, waar moet ik beginnen dit seizoen.
We beginnen binnenkort wel met een schonelei (en als het meezit met jullie enige 2 goeie spelers bij Ajax).
quote:
Dat slaat júist ergens op. Je moet in het team passen en gek genoeg is dat zo snel al te merken.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:19 schreef Carooltje79 het volgende:
en voor een knullige reden ook, ze vonden het gesprek goed en me CV ook.. maar ik was niet het juiste "type" voor de afdeling.... slaat nergens op
Het was niet leuk meer, en ik kreeg helemaal geen werk meer omdat ik toch wegging.. en al dat soort dingen, dus heb netjes me dingetjes die ik nog had liggen afgemaaktquote:
Natuurlijk, ik zal ook altijd in het goede van de mensheid blijven geloven.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:19 schreef Ripley het volgende:
Ik vind het zo kortzichtig om te zeggen dat mensenzijn. Ten eerste ben je er zelf ook een. Bovendien getuigt het niet van respect naar de mensen om je heen die wel lief zijn. Ten derde ken ik zat mensen die wel lief zijn en daarnaast ook een heel stel kutmensen - het wisselt
Wat voor werk zoek je en in welke omgeving?quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja 2 juni liep het af... Ik heb nog 2 weken gewerkt ofzo en daarna niet meer....
En als ik nou niet op mannen val?quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]alleen voor Q en een dame hier naar keuze voor hem, dus doe je best maar
.
Nou ik ben het niet met je eens, ik heb daar miss 20 minuten gezeten dus ik vind niet dat ze dan al een juiste indruk van me hebben gekregen.... maja maakt niet uit er komt wel wat anders weerquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat slaat júist ergens op. Je moet in het team passen en gek genoeg is dat zo snel al te merken.
dus geef je meer om dieren dan mensen?quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:21 schreef Ofresca het volgende:
Maar van beelden van oorlogen, rellen, ruzie word ik zooo zat.
Oké. Hier is zojuist een collega overspannen de deur uitgelopen en een ander loopt over van het werk. Ik zie mezelf hier niet weglopen omdat ik geen leuke klussen meer krijg, dat weet je, als je de mededeling krijgt, lijkt me.....quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:20 schreef Carooltje79 het volgende:
Het was niet leuk meer, en ik kreeg helemaal geen werk meer omdat ik toch wegging.. en al dat soort dingen, dus heb netjes me dingetjes die ik nog had liggen afgemaakt
in de omgeving Utrecht en iets op administratief of secretarieel gebiedquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat voor werk zoek je en in welke omgeving?
ik heb binnen 5 minuten een indruk gemaakt van iemand, diezelfde indruk heb ik altijd na een tijdje nog....quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:22 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou ik ben het niet met je eens, ik heb daar miss 20 minuten gezeten dus ik vind niet dat ze dan al een juiste indruk van me hebben gekregen.... maja maakt niet uit er komt wel wat anders weer
Niet geven. Maar ik vind ze vaak wel toffer en eerlijker.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:22 schreef rival het volgende:
[..]
dus geef je meer om dieren dan mensen?
vette redenatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |