ik moet er nog even over nadenken of dat er nou om ging om KZ te beschermen of dat ik dat ook had gedaan als je dat tegen iemand anders had gezegd die ik niet persoonlijk ken. ik weet dat ik sowieso wel behoorlijk reageer op mensen die denken wat te weten over een ander.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik snap het hoor![]()
Het viel me gewoon op dat je eerste primitieve reactie is om haar te beschermen
Van mij mag iemand anders een grotere piemel hebben hoorquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:23 schreef mrbox het volgende:
Wel grappig om te zien dat "jullie" vrouwen ook een soort van "wie heeft de grootste piemel" race kunnen hebben maar dan met "mensenkennis"
Gaat immers niet alleen om de grote maar om wat er mee gedaan wordtquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Van mij mag iemand anders een grotere piemel hebben hoor
Tenzij cupmaat een graadmeter is voor mensenkennis is het nou niet iets waar ik in eerste instantie in geïnteresseerd ben bij vrouwen...quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:23 schreef mrbox het volgende:
Wel grappig om te zien dat "jullie" vrouwen ook een soort van "wie heeft de grootste piemel" race kunnen hebben maar dan met "mensenkennis"
ja en nee... uiteindelijk moet je toch met je eigen tekortkomingen aan de slag, en dat weet iedereen zelf ook wel. alleen wat ik van mezelf weet is dat ik soms even wat bevestiging nodig heb, om te weten dat ik me niet schuldig hoef te gaan lopen voelen over wie ik ben. het is dus pure onzekerheid eigenlijk die eerst bevestiging wil hebben en dan pas naar zichzelf durft te kijken. is inderdaad niet de schuld van de ander, maar wel fijn als de ander mij mn zin geeftquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe veilig is het om de manier van posten van Ripley de schuld te geven om maar niet naar je eigen tekortkomingen te hoeven kijken.
Nou, dat gaat maar op tot zekere hoogte - ik stem voor niet te groot en niet te klein, maar precies goedquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:26 schreef mrbox het volgende:
[..]
Gaat immers niet alleen om de grote maar om wat er mee gedaan wordt
piemels of mensenkennis?quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, dat gaat maar op tot zekere hoogte - ik stem voor niet te groot en niet te klein, maar precies goed
Doodsverwensing, banquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:27 schreef Murmeli het volgende:
kan je er ergens een touw aan vastknopen ofzo
Ik lees vooral dat je de verklaring zoekt in je eigen onzekerheid. Daarmee geef je al aan dat je de schuld niet direct bij een ander legt. Niks mis mee, denk ik dan!quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:27 schreef Murmeli het volgende:
ja en nee... uiteindelijk moet je toch met je eigen tekortkomingen aan de slag, en dat weet iedereen zelf ook wel. alleen wat ik van mezelf weet is dat ik soms even wat bevestiging nodig heb, om te weten dat ik me niet schuldig hoef te gaan lopen voelen over wie ik ben. het is dus pure onzekerheid eigenlijk die eerst bevestiging wil hebben en dan pas naar zichzelf durft te kijken. is inderdaad niet de schuld van de ander, maar wel fijn als de ander mij mn zin geeft
hmmm nja rare post enzo maargoed misschien kan je er ergens een touw aan vastknopen ofzo
Ja, mijn laptop werkt niet mee, ik kan geen berichten wissenquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:28 schreef Murmeli het volgende:
RIpley, je inbox is vol... ik wilde je ff PMmen (vraagje nav een post van je weeeeeken geleden)
Nou ja, ik neem dat je zo reageert om anderen te helpen of een andere kijk te geven.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik denk dat als je puur kijkt naar wat ik post en je niet laat leiden door hoe anderen reageren, het best wel mee valt wat ik neerzet
Waar doel je op?quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe veilig is het om de manier van posten van Ripley de schuld te geven om maar niet naar je eigen tekortkomingen te hoeven kijken.
Beidenquote:
ok ik mail je vanavond ff.... denk ik, of straks... ligt eraan of ik nog werkzin krijgquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, mijn laptop werkt niet mee, ik kan geen berichten wissen
Ik PM je mijn mail wel even
Dat jij aangeeft dat mensen wellicht eerder geneigd te zijn om een Ripley post te beoordelen op de vorm, de manier waarop het wordt gebracht, dan de inhoud.quote:
beetje soms wel. kan er soms moedeloos van worden als mensen geen rekening houden met mijn onzekerheid. maar dat hangt van mijn bui af. soms dan denk ik: sjee murm doe niet zo moeilijk dat is hun probleem niet en ze bedoelen het goed. en soms denk ik: ik ben zielig en ik wil NU geaaid worden. en als mensen dat dan niet doen dan denk ik: sterf! maar ik weet dat het niet eerlijk is hoorquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik lees vooral dat je de verklaring zoekt in je eigen onzekerheid. Daarmee geef je al aan dat je de schuld niet direct bij een ander legt. Niks mis mee, denk ik dan!
wij zij ntoch al perfect?quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Beiden
Piemels - duh.
Mensenkennis - kunnen we samen nog wat leren
* aai *quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
beetje soms wel. kan er soms moedeloos van worden als mensen geen rekening houden met mijn onzekerheid. maar dat hangt van mijn bui af. soms dan denk ik: sjee murm doe niet zo moeilijk dat is hun probleem niet en ze bedoelen het goed. en soms denk ik: ik ben zielig en ik wil NU geaaid worden. en als mensen dat dan niet doen dan denk ik: sterf! maar ik weet dat het niet eerlijk is hoor
quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ok ik mail je vanavond ff.... denk ik, of straks... ligt eraan of ik nog werkzin krijg
Ik herken dat wel hoor murm - ik ben alleen onzeker op andere vlakken denk ik, waardoor het makkelijker is om er rekening mee te houden. En ik zeg als ik me zo voel gewoon tegen de mensen die ik echt goed ken gewoon "Hoi, ik voel me zielig en heb een aai over mijn bol nodig"quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
beetje soms wel. kan er soms moedeloos van worden als mensen geen rekening houden met mijn onzekerheid. maar dat hangt van mijn bui af. soms dan denk ik: sjee murm doe niet zo moeilijk dat is hun probleem niet en ze bedoelen het goed. en soms denk ik: ik ben zielig en ik wil NU geaaid worden. en als mensen dat dan niet doen dan denk ik: sterf! maar ik weet dat het niet eerlijk is hoor
Nog een voordeel van single blijven.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:31 schreef Feitosa het volgende:
Hmm, kennis van me is ook weer vrijgezel en z,n vriendin haalt hem ff flink financieel erdoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |