Zullen wij eens romantische dingen gaan doen als er voetbal op TV is? Dan zie je dat dat prima te combineren is.quote:
Ok, dan wordt het heel ouderwets eerst datenquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er zijn er maar weinig die een weekend Kluts volhouden.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jawel, jij hebt het gedaan!
IK wil KZ wel een keer ontmoeten, kijken of het echt zo botstMaar je legt in deze post nog steeds de schuld bij mijn manier van reageren. Het kan zijn dat jij dat vindt. Ik vind dus dat KZ iets heel bots zei en dat als je dan zegt dat je dat kortzichtig vindt (niet echt heel gemeen lijkt me) er gelijk een nogal heftige reactie op komt. Dat ik dan ook terugreageer op een manier die haar misschien uitlokt (
) is de tweede trap.
Jij ontmoet gewoon de verkeerde mannen! (en vrouwen?quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:14 schreef Kluts het volgende:
Er zijn er maar weinig die een weekend Kluts volhouden.
Kijk, dat klinkt al ineens heel anders!quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:15 schreef AirwiN het volgende:
Zullen wij eens romantische dingen gaan doen als er voetbal op TV is? Dan zie je dat dat prima te combineren is.
Jij bent natuurlijk ook nog van den ouden stempel.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok, dan wordt het heel ouderwets eerst daten.
ja snap ik. ik wilde even zeker weten dat jij wist dat het niet mijn uitspraak was.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het was ook niet naar jou persoonlijk bedoeld, meer als een mogelijke verklaring van de manier waarop sommige mensen naar elkaar reageren.
quote:
Zo zie je maar hoe een andere interpretatie een wereld van verschil kan maken met zo'n TT!quote:
Dat is niet noodzakelijk iets fouts natuurlijk.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk ook nog van den ouden stempel.
Thnx, voor de verduidelijking!quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:18 schreef AirwiN het volgende:
Zo zie je maar hoe een andere interpretatie een wereld van verschil kan maken met zo'n TT!
Fijne avondquote:
Ik snap het hoorquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
![]()
oh het is niet mijn bedoeling om de schuld bij jou te leggen. volgens mij schrijf ik dat ook niet.
bedoel jij nou met haar botte post die in het vorige topic dat ze mensenvindt en dieren veel toffer? (oid) of ging het om wat anders? Ik vond het zoals ze het daar opschreef ook niet tof, dat zei ik net ook al. en verder is ze idd snel pissig op jouw reactie. naar mijn idee dus omdat ze die als aanvallend ziet, en ik begrijp wel dat zij die als aanvallend ziet, omdat ik dat ook heel mijn leven zo gedaan heb.
snap je een beetje wat ik bedoel? het lukt me niet om het beter uit te leggen iig.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:19 schreef Ripley het volgende:
Maar ik erger me enorm aan hoe veel fokkers (niet per se KZ nu) binnen R&P zich als een slachtoffer opstellen - iedereen is maar zielig omdat ze depressief zijn/borderliner zijn/automutileren/hoogsensitief zijn/hoog-begaafd zijn. Terwijl je toch echt de eigenaar en de stuurman van je eigen leven bent.
Ik denk vooral dat jou manier van posten niet helpt in het ervoor zorgen dat mensen er anders over gaan denken.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:19 schreef Ripley het volgende:
Hand in eigen boezem:
Ik weet heus ook wel soms als ik iets post dat het even hard overkomt. Maar ik erger me enorm aan hoe veel fokkers (niet per se KZ nu) binnen R&P zich als een slachtoffer opstellen - iedereen is maar zielig omdat ze depressief zijn/borderliner zijn/automutileren/hoogsensitief zijn/hoog-begaafd zijn. Terwijl je toch echt de eigenaar en de stuurman van je eigen leven bent. Dus soms trek ik de tegenreactie wat in het extreme door. Zou ik in het echte leven veel minder snel doen, maar alles wordt hier wat uitvergroot he
dat dus!quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:19 schreef Ripley het volgende:
Hand in eigen boezem:
Ik weet heus ook wel soms als ik iets post dat het even hard overkomt. Maar ik erger me enorm aan hoe veel fokkers (niet per se KZ nu) binnen R&P zich als een slachtoffer opstellen - iedereen is maar zielig omdat ze depressief zijn/borderliner zijn/automutileren/hoogsensitief zijn/hoog-begaafd zijn. Terwijl je toch echt de eigenaar en de stuurman van je eigen leven bent. Dus soms trek ik de tegenreactie wat in het extreme door. Zou ik in het echte leven veel minder snel doen, maar alles wordt hier wat uitvergroot he
Ik denk dat als je puur kijkt naar wat ik post en je niet laat leiden door hoe anderen reageren, het best wel mee valt wat ik neerzetquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:21 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat jou manier van posten niet helpt in het ervoor zorgen dat mensen er anders over gaan denken.
Hoe veilig is het om de manier van posten van Ripley de schuld te geven om maar niet naar je eigen tekortkomingen te hoeven kijken.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:21 schreef Ofresca het volgende:
Ik denk vooral dat jou manier van posten niet helpt in het ervoor zorgen dat mensen er anders over gaan denken.
Zie een hoop scrabble woordenquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:19 schreef Ripley het volgende:
Hand in eigen boezem:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |