Waarom moet het altijd zo gaan met al die fuzzquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:13 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Afzeggen om een verwijderde privé-tik? Tsja, dan heb je ook echt belangstelling voor haar!
Hoezo is dat nou weer fuzz? Je zeurt zelfquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Waarom moet het altijd zo gaan met al die fuzz?
Ik zal nog een keer attent zijn door zoiets te sturen
sowieso wel denk ikquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zie we kunnen wel met elkaar eens zijn
Nee, ze moet het gewoon laten, eventueel iets terug sturen...quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hoezo is dat nou weer fuzz? Je zeurt zelf
Heb ik zelf al genoeg gedronken, het enige wat daar van groeide, was ik zelfquote:
snaptje nu trouwens wat ik bedoelde met me uitleg post??quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
sowieso wel denk ikVrede op aarde en mensen in welbehagen
Want iedereen zit 24/7 op hyves.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:17 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee, ze moet het gewoon laten, eventueel iets terug sturen...
Word er sowieso een beetje moe van dat als ik haar 's ochtend om half 6 haar wat stuur, ik 12 uur later iets terug krijg...
Wat ben jij een needy ventje zeg, daar zou ik het snel benauwd van krijgenquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:17 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee, ze moet het gewoon laten, eventueel iets terug sturen...
Word er sowieso een beetje moe van dat als ik haar 's ochtend om half 6 haar wat stuur, ik 12 uur later iets terug krijg...
Heb nog een zakie koemest in de schuur interessequote:Op donderdag 4 juni 2009 18:18 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Heb ik zelf al genoeg gedronken, het enige wat daar van groeide, was ik zelf
Ze is net online en verwijderd hetquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:18 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Want iedereen zit 24/7 op hyves.
Wat een onzin.
Maar ik snap niet waarom je een privé-tik zou weghalenquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:13 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Afzeggen om een verwijderde privé-tik? Tsja, dan heb je ook echt belangstelling voor haar!
Dat van dat hyves was niet serieus, dat ik daarom zou afzeggen...quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat ben jij een needy ventje zeg, daar zou ik het snel benauwd van krijgen
Ja dat vroeg ik me dus ook afquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:21 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Maar ik snap niet waarom je een privé-tik zou weghalen
Als een sms binnen komt op het moment dat ik het druk heb stuur ik ook vaak pas veel later iets terug, zegt niks verderquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat van dat hyves was niet serieus, dat ik daarom zou afzeggen...
Maar dat van die smsjes vind ik wel irriterend
Idd. Ik zou ook het idee krijgen dat de interesse niet geheel wederzijds is.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:23 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me dus ook af
In ieder geval niet met de rede "ik wil niet dat iemand het ziet"
En ik maar wachtenquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als een sms binnen komt op het moment dat ik het druk heb stuur ik ook vaak pas veel later iets terug, zegt niks verder
Ook als je hem heel, heel, HEEL leuk vindt?quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als een sms binnen komt op het moment dat ik het druk heb stuur ik ook vaak pas veel later iets terug, zegt niks verder
Ik snap dat mensen het druk hebben, niet iedereen kan net als ik tijdens het werk zomaar bellen / smsen / fokken (quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Misschien houdt ze van een opgeruimde hyves.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:23 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me dus ook af
In ieder geval niet met de rede "ik wil niet dat iemand het ziet"
telefoon vergeten? sms niet gehoord?quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat van dat hyves was niet serieus, dat ik daarom zou afzeggen...
Maar dat van die smsjes vind ik wel irriterend
Dat zou dan sowieso al niet een type zijn waar ik blij van wordquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Misschien houdt ze van een opgeruimde hyves.
Zelfs danquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:25 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ook als je hem heel, heel, HEEL leuk vindt?
Als ik een smsje krijg van iemand lees ik het wel altijd meteen, maar stuur meestal 15 minuten later wat terug...quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:25 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ook als je hem heel, heel, HEEL leuk vindt?
Misschien heeft ze helemaal niet gezien dat het een privé-tik was (staat er ook wel erg klein bij) en wilde ze hem weghalen voor de rest van de bezoekers van haar Hyvesquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:21 schreef heksehiel het volgende:
Maar ik snap niet waarom je een privé-tik zou weghalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |