Tja, ik had het wel verwacht, getuige de opzet van mijn vraagquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:42 schreef vaagsel het volgende:
Schandalig eigenlijk dat na al die aandacht over die verkiezingen niemand het goede antwoord wist
Ik moet bekennen dat ik ook dacht dat het minder was, maar iemand anders had de lagere helft alquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:42 schreef vaagsel het volgende:
Schandalig eigenlijk dat na al die aandacht over die verkiezingen niemand het goede antwoord wist
Wanneer zijn die verkiezingen eigenlijk?quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:42 schreef vaagsel het volgende:
Nu.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wanneer zijn die verkiezingen eigenlijk?
Van Sint Nicolaas.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:47 schreef De_Hertog het volgende:
Waar komt de naam sinaasappel vandaan?
Ja dat vraag ik ook af. Heb wel weer een keer zin om te stemmen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wanneer zijn die verkiezingen eigenlijk?
Ik geloof dat ik even weg moet.......quote:
China's appelen inderdaad.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:51 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik houd het op China, de sinaasappelen vinden daar hun oorsprong.
Mag ik niet meer. Ik heb ooit vastgezeten.quote:
showmastersquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:59 schreef Ofyles2 het volgende:
Of de kandidaten van 'Sterretje Gezocht' daadwerkelijk een blijvertje worden in de showbizzwereld, is de vraag.
Jochem van Gelder en Rolf Wouters slaagden wel in hun missie. Aan welk talentenjachtprogramma namen beide presentatoren mee?
Zo'n beetje wel.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:11 schreef tong80 het volgende:
Fok is lekker aan het haperen. Is dat heel de dag al zo ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |