Ik heb nog geen goed- c.q. afkeuring gelezen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:44 schreef Dagobert het volgende:
Eenmaal andermaal? Anders gooi ik er wel een nieuwe vraag tegenaan
Leuk bedachtquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:48 schreef Siniti het volgende:
Xylofoon heeft meer noten dan de marimba? Dus daar bedoel ik mee dat xylofoon misschien A,B,C,D,E,F,G heeft en de marimba A,B,C,D,E,F of vice versa?
Ohquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:50 schreef Dagobert het volgende:
[..]
Leuk bedacht
Geheel "toevallig" is ABCDEFG net zoveel items als do re mi fa sol la ti doDus zou wel verrekte onhandig instrument zijn als je er geen G mee zou kunnen spelen
Zou net zoiets zijn als dat je met een balpen 26 letters in het alfabet hebt en met een potlood 30quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:51 schreef Siniti het volgende:
[..]
Oh
Ik herinnerde me nog van pianolessen dat er 7 noten op een piano zaten en dacht dus waarom is dat niet anders bij een marimba
quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:59 schreef vaagsel het volgende:
Mezzosopraan, Sopraan, Tenor, Alt, Bartion, Bas ?
Minder goed dan vaagselquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:01 schreef Siniti het volgende:
Mezzosopraan, Sopraan, Tenor, Alt, Bas, Bartion?
Nu heb je er maar eentje verplaatst. Wel een goede aanpassing, maar er staat er nog eentje op de verkeerde plekquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:04 schreef vaagsel het volgende:
Sopraan, Mezzosopraan, Tenor, Alt, Bartion, Bas dan
Nu heb je er maar eentje verplaatst. Wel een goede aanpassing, maar er staat er nog eentje op de verkeerde plekquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:05 schreef vaagsel het volgende:
hmm dan heb ik er maar 1 veranderd.
Mezzosopraan, sopraan, alt, tenor, bartion bas ?
Close call, maar je hebt hem!quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:07 schreef vaagsel het volgende:
Godver
Sopraan, mezzosopraan, alt, tenor, bartion, bas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |