Die van de Aldi valt nog wel mee.....die zit met 33 kcal en 8 nogwat aan suikers nog onder een glas cola...denk dat bijv. Lipton Ice tea wel meer suikers bevat ja.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:07 schreef BasEnAad het volgende:
Koffie, thee, 0%vet melk?
In ieder geval geen icethea, da's nog slechter dan cola.
zo kunnen we niet vergelijken, graag ook het volume erbij bij dat bij deze energie hoeveelheid hoord.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:10 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Die van de Aldi valt nog wel mee.....die zit met 33 kcal en 8 nogwat aan suikers nog onder een glas cola...denk dat bijv. Lipton Ice tea wel meer suikers bevat ja.
Nouja ok laat ik mijn zoektocht anders iets verruimen naar drankjes zonder ASPARTAAM, want dat vind ik de ranzigste zoetstof.
Ik zoek trouwens wel koude drankjes, dus geen thee of koffie oidEn iets met een lager suikergehalte dan ice tea enzo ben ik ook al heel tevreden mee hoor
![]()
In bouillon zit heel veel zout (vaak) dat is ook niet goed voor jequote:Op donderdag 4 juni 2009 16:15 schreef Chai het volgende:
Rooibos thee.![]()
In bouillon zit ook heel weinig.
Nou en ts wil suiker en caloriearmquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:18 schreef Dartanion het volgende:
[..]
In bouillon zit heel veel zout (vaak) dat is ook niet goed voor je
aspartaam is alleen in grote hoeveelheden en aluhoedjes dragers schadelijk, voorzover het al schadelijk isquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:22 schreef Dartanion het volgende:
Water--> wil hij niet
Cola zero/light --> aspartaam ook een no go
Koffie/thee/bouillon --> zijn warme dranken wil TS ook niet
Ja. Drink jij nou maar je CocaCola Light, dan stuur ik je over 20 jaar wel een lekkere fruitmand voor bij de chemokuur.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
aspartaam is alleen in grote hoeveelheden en aluhoedjes dragers schadelijk, voorzover het al schadelijk is
Nou moet ik wel zeggen dat ik Cola light (vanwege die aspartaam waarschijnlijk) echt niet te zuipen vind, maar cola zero al een stuk beter kan hebbenquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:22 schreef Dartanion het volgende:
Water--> wil hij niet
Cola zero/light --> aspartaam ook een no go
Koffie/thee/bouillon --> zijn warme dranken wil TS ook niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |