quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:07 schreef BigKahuna het volgende:
De enigen die ik wil meeten zijn Chuck norris en behangplakker.
quote:
Heb nog 50 min de tijd om te bedenkenquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:08 schreef kurk_droog het volgende:
Gup, breek met je verleden en stem VVD
Laat even weten hoe die was, lijkt me wel tof namelijk.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:09 schreef IQM het volgende:
Ik ga I Love You, Man kijken. Adios!(En toedels, speciaal voor Emi!
)
Ja, dag hoor!quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:09 schreef IQM het volgende:
Ik ga I Love You, Man kijken. Adios!(En toedels, speciaal voor Emi!
)
Jou niet, want jij hebt geen msn. Weet je wel wat het voor mijn repupatie zou betekenen als ik gezien word met iemand zonder msnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, broekpaling.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:11 schreef BobbyB het volgende:
Hey, waar is die maagd eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, broekpaling..
><(({°>
msn roeleert bobbyquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:10 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Jou niet, want jij hebt geen msn. Weet je wel wat het voor mijn repupatie zou betekenen als ik gezien word met iemand zonder msn!!??
Je gaat Taylor Swift ontmoeten?quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:11 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ] die heb ik momenteel in mijn hand![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BOHHHHHquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:11 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ] die heb ik momenteel in mijn hand![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:12 schreef wolvendagen het volgende:
Ik was nog niet weg. Leuk dat jullie het blijven herhalen man, tof. Echt.
Ga nou maar gewoon.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:12 schreef wolvendagen het volgende:
*meldt zich aanquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:12 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
BOHHHHH![]()
![]()
IK BEN LID VAN DE ENIGE ECHTE OFFICIELE FESTINI PERENIJSJES FANHYVES![]()
.
Zou hij geen maagd meer zijnquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:12 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb het idee dat BP een leven heeft gekregen de laatste tijd.
Fopje flauw mopje!quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:12 schreef wolvendagen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |