Stem gewoon op de CU/SGP. Net zoals de rest van je inteeltdorpje.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:58 schreef Gupje het volgende:
Zal ik nu stemmen of niet![]()
Wat een dilemma verdomme![]()
Ik wist al dat je dat zou denken op het moment dat ik het typtequote:Op donderdag 4 juni 2009 18:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik dacht dat je misschien mij bedoelde.
Blinkquote:
Ik zal de vraag maar stellen die je wilt horen: voel je je aangesproken?quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:59 schreef Fascination het volgende:
Ik dacht dat je misschien mij bedoelde.
Een Columbine-overlever heeft zichzelf op 17-jarige leeftijd opgehangen met dit nummer op repeat op de achtergrond.quote:
Oké.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wist al dat je dat zou denken op het moment dat ik het typtemaar jij ook natuurlijk.
Eigenlijk deze hele slowchat wel.
Ga ik ook doen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:02 schreef Emimich het volgende:
[..]
Een Columbine-overlever heeft zichzelf op 17-jarige leeftijd opgehangen met dit nummer op repeat op de achtergrond.
Kutvolk.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:02 schreef Emimich het volgende:
[..]
Een Columbine-overlever heeft zichzelf op 17-jarige leeftijd opgehangen met dit nummer op repeat op de achtergrond.
Ik vanmiddag nog hoorquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wist al dat je dat zou denken op het moment dat ik het typtemaar jij ook natuurlijk.
Toch zou iedereen op een mogelijke meet alleen maar naar de grond staren.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:01 schreef Breathtaking het volgende:
Evangelische Knok Partij?quote:
Weet je wat het ergste is, het klopt ook nogquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:59 schreef Emimich het volgende:
[..]
Stem gewoon op de CU/SGP. Net zoals de rest van je inteeltdorpje.
Neu ik ben laatst nog opgepoetst.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij kunt ook wel een beurt gebruiken.
*insert plaatje met die poppetjes aan de bar*quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:04 schreef Emimich het volgende:
[..]
Toch zou iedereen op een mogelijke meet alleen maar naar de grond staren.
Zit niet zo te bitchen man, slettenbak.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sorry dat je voorspelbaar bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |