Des te meer reden voor De Graafschap om te promoveren.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:14 schreef Brouw-Meester het volgende:
Mijn hoogtepunt afgelopen vrijdag was het broodje bal en het biertje in de rust, wat een baggervoetbal:|
Je zult maar serieus kans maken op de titel met zulk voetbal, echt een lachertje de jupiler league....
Hoeveel komen er met de trein?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:04 schreef Roberto258 het volgende:
Nog mensen die morgen gaan? Gaat een behoorlijke groep met de trein in ieder geval.
Volgens mij niet, tenminste in de media lees ik dat hij nog steeds geblesseed is.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:51 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Buijs kon waarschijnlijk weer mee doen toch?
Ja klopt hoor resultaat is top, ik zie alleen in het spel erg weinig progressie.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:00 schreef Borizzz het volgende:
Toch mooi de eerste uitoverwinning
En we staan 1e, voor wat het waard is op dit moment.![]()
Met zoveel geblesseerden in de verdediging de nul houden tegen Helmond is niet slecht.
En dan moet Helmond komen, en wij maken de 0-2. Das toch mooi?
Beukie viel wel tegen idd. Ik hoop dat Meerdink snel weer terug komt.
OMFG stiekem ben je gewoon een fanboy! Ik wist het wel.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:46 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Ik ben echt geen fan van de Ridder maar eerlijk is eerlijk die bracht tenminste iets.
Mooi voetbal is sowieso al lastig in de Jupiler League gezien dat 90% meer vechtvoetbal is. Maargoed nu de koppositie vasthoudenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:16 schreef DeVinger het volgende:
Ik snap de discussie opzich wel, maar wat willen jullie liever?
Zakelijk voetbal en promoveren of mooi voetbal en volgend jaar weer naar Top Oss.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:54 schreef Roberto258 het volgende:
Ook De Graafschap- MVV live op RTL 7
De Graafschap blijft in trek voor RTL 7. Op 23 oktober wordt ook De Graafschap- MVV live uitgezonden. Dit betekent dat het aanvangstijdstip vervroegd wordt naar 19.30 uur.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |