Misschien wil je dat aan DAM vertellen, die is nogal benieuwd naar die Argentijnse back...quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:40 schreef Roberto258 het volgende:
Ja absoluut. Powel beviel me wel heel erg, prima pot gespeeld. Al was die linksback van Zwolle wel erg slecht natuurlijk.
Beter dan die 50 kaarten van de vorige keerquote:500 kaarten beschikbaar voor AGOVV - De Graafschap
Op zondag 27 september speelt De Graafschap in Apeldoorn tegen AGOVV. Voor supporters van De Graafschap hebben wij voor deze wedstrijd 500 kaarten weten te bemachtigen op een speciale tribune achter de goal.
Wel geldt er een autocombi, hierbij dienen de laatste kilometers naar het stadion te worden afgelegd per pendelbus. Tevens is het mogelijk deze wedstrijd met een vrijwillige buscombi te bezoeken.
Ja ik ookquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:52 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Ik ben wel van plan om te gaan
Ja, idd die gasten kwamen echt om er een wedstrijd van te maken. Viel me niks tegen dat team. Was even wennen na Eindhoven,Omniworld en Oss die echt dramatisch speelden.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:13 schreef Roberto258 het volgende:
Verder vond ik Telstar best aardig spelen.
quote:Inbraak in kleedkamer De Graafschap
APELDOORN - Tijdens de Gelderse voetbalderby AGOVV-De Graafschap op sportpark Berg en Bos in Apeldoorn is er ingebroken in de kleedkamer van De Graafschap.
Er zijn portemonnees, telefoons en sieraden gestolen.
Het is nog onbekend hoe de dieven binnen konden komen.
Omroep Gelderland.
Goeie gokquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:05 schreef assie het volgende:
Eens kijken of vanavond het koningskoppel wel rendeert. Neem aan dat Beukering in ieder geval start. Neem aan dat Kalazic daarnaast kiest voor Bargas en niet voor De Ridder....
(gokje 2-0)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |