Okee meneer de stoere internet held met je nonsens verhalenquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:07 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja: TS laat zich ongestraft en-publique afblaffen door een pruikenkut. Ik had haar geklapt en laten zien wie hier de bitch is.
Ik had ook m'n IDkaart en rijbewijsquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:06 schreef Adelante het volgende:
Nu kun je niet stemmen zonder legitimatie
En z'n eigen reacties dan gelijk erbij want die zijn ook nooit te pruimenquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:09 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
BOWA kan je die uitgekouwde inspiratieloze "dat dit kan in Nederland" reacties niet gewoon standaard deleten?
Ja had ik ook gedaan in eerste instantie maar het was gewoon alsnog stervensdrukquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:10 schreef wise het volgende:
.
Trouwens, als je paspoort of rijbewijs komt halen moet je dat melden bij de balie. Dat krijg je een apart nummer en ben je sneller aan de beurt. Had ik iig toen ik naar de gemeente ging
25% ofzo? Vast niet heel veel meer...quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:07 schreef de_boswachter het volgende:
Ik had serieus gedacht dat heel FOK niet stemde, echter tot mijn verbazing constateer ik dat er toch veel mensen de moeite nemen om even een bolletje in te kleuren
Ik voorspel dat het percentage stemmers hoger gaat worden dan 5 jaar geledenOp hoeveel lag dat toen ? Kan ik trouwens ergens zien hoe de huidige zetelverdeling is in de EU ? (NL-partijen ?).
Ohja: TS laat zich ongestraft en-publique afblaffen door een pruikenkut. Ik had haar geklapt en laten zien wie hier de bitch is.
Doe de dagboek reacties dan ook gelijk maarquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:09 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
BOWA kan je die uitgekouwde inspiratieloze "dat dit kan in Nederland" reacties niet gewoon standaard deleten?
WAT EEN LEUKE OPMERKING HAHAHA!!!!quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:19 schreef LordNemephis het volgende:
Wat een avontuur! Weer een hoogtepunt voor je dagboek!
Het was 4 jaar geleden. En landelijk iets van 39,... %. De nu aflopende periode hadden we 27 zetels in het EP, nu gaan we naar 25. PvdA en CDA zijn momenteel de grootste met beide 7 zetels. Verder weet ik het niet.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:07 schreef de_boswachter het volgende:
Ik voorspel dat het percentage stemmers hoger gaat worden dan 5 jaar geledenOp hoeveel lag dat toen ? Kan ik trouwens ergens zien hoe de huidige zetelverdeling is in de EU ? (NL-partijen ?).
Kan ik idd doen, en doe ik ook met enige regelmaat. Alleen ik zit hier niet 24/7, misschien dat dit wel zo lijktquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:09 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ach, je was hier toch. Vandaar.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kan ik idd doen, en doe ik ook met enige regelmaat. Alleen ik zit hier niet 24/7, misschien dat dit wel zo lijkt
Geef het even aan in KLB FB a.u.b.
Je was hier toch nerdquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kan ik idd doen, en doe ik ook met enige regelmaat. Alleen ik zit hier niet 24/7, misschien dat dit wel zo lijkt
Geef het even aan in KLB FB a.u.b.
Werkt dat bij jullie met een balie dan? Gadverdamme wat ouderwetsch.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:10 schreef wise het volgende:.
Trouwens, als je paspoort of rijbewijs komt halen moet je dat melden bij de balie. Dat krijg je een apart nummer en ben je sneller aan de beurt. Had ik iig toen ik naar de gemeente ging
Ja en zelfs echte bazen kunnen zonder paspoort Europa niet uit huhuhuuuquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:56 schreef Samsonneke het volgende:
Echte bazen legimiteren natuurlijk met hun rijbewijs.
Desalniettemin heb ik ook gestemd!
WHAHAHAHAHAHSGYHYUFDEJSWHUDJEISWJIHDEUJS GERTJE
de geit staat op de berg mensen! daar staat hij!
Gaap. De J.K. Rowling van KLB laat ook weer van zich horen hoor.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:07 schreef de_boswachter het volgende:
Ik had serieus gedacht dat heel FOK niet stemde, echter tot mijn verbazing constateer ik dat er toch veel mensen de moeite nemen om even een bolletje in te kleuren
Ik weet het niet hoor...bij ons in een subwijk van Utrecht hebben ze de stemlokalen spontaan verplaatst waardoor ik, en anderen met mij, meer dan een half uur gezocht hebben naar de juiste lokatie. Geen bordje niks...quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:07 schreef de_boswachter het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |