Hoiiiquote:
hrmm das wel zuur ja!...quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:52 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ik mag alleen niet meer in Droomvlucht
bowlen is te stom denk ik. ik zou wat leukers gaan doen. het is wel leuk om te doen als je samen in een melige bui bent ofzo, maar als je dat als date gaat doen dan denkt ze straks dat je het meent en dan wil ze je niet meer mischien..quote:
wanneer gaan we?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet? Dan doen we dat wel
Is genoeg te zien en doen.
Ik laat je net notabene een plaatje zien van de eend in kwestie!quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
welke soortgenoten? andere eenden? waar waar?
bowlens is leukquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
bowlen is te stom denk ik. ik zou wat leukers gaan doen. het is wel leuk om te doen als je samen in een melige bui bent ofzo, maar als je dat als date gaat doen dan denkt ze straks dat je het meent en dan wil ze je niet meer mischien..
of lul ik nou heel erg stom?
Morgenavond?quote:
Jaquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:54 schreef rival het volgende:
[..]
Daar durf ik niet meer te komen! (dat is die bij de rai toch?)
en toen konden we niet meer in dat muisdingquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:54 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hrmm das wel zuur ja!...
Droomvlucht is een van de weinige dingen in de befteling die ik wel kan hebben..
Ja begin met met lachen mensen, maar ik kan niet tegen snel slingerende dingen en over de kop gaan. Afgelopen weekend met Murm maar de Sinksenfoor geweest, daar in een waterglijbaan (soort piranha) geweest, en 3xraden wie er misselijk werdt tijdens het rondjes draaien... Jups... bijna net zo groen als mijn avatar
eerst blowen dan bowlen...quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
bowlen is te stom denk ik. ik zou wat leukers gaan doen. het is wel leuk om te doen als je samen in een melige bui bent ofzo, maar als je dat als date gaat doen dan denkt ze straks dat je het meent en dan wil ze je niet meer mischien..
of lul ik nou heel erg stom?
huh? waar? heb ik gemist!quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik laat je net notabene een plaatje zien van de eend in kwestie!
Geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:55 schreef Ripley het volgende:
Bowlen is inderdaad wel leuk KF, maar voor een van de eerste dates misschien wat lomp
Ga je's avonds of 's middags met haar weg?
Ik heb het ook zelden zo meegemaaktquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:56 schreef getl0st het volgende:
Kolere, dit topic gaat in een razend tempo
Ik ga ook niet overal in, heb al klutsknieėn als ik stilzit, laat staan als ik in de bobslee of de Python gaquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:54 schreef kwaakvaak het volgende:
hrmm das wel zuur ja!...
Droomvlucht is een van de weinige dingen in de befteling die ik wel kan hebben..
Ja begin met met lachen mensen, maar ik kan niet tegen snel slingerende dingen en over de kop gaan. Afgelopen weekend met Murm maar de Sinksenfoor geweest, daar in een waterglijbaan (soort piranha) geweest, en 3xraden wie er misselijk werdt tijdens het rondjes draaien... Jups... bijna net zo groen als mijn avatar
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
en toen konden we niet meer in dat muisding![]()
maar dan kan jij dus ook niet in de piranha kwaak....
prima hahaquote:
blank van de rook? was er net een paus gekozen dan?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:56 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja
Ik heb me ook echt een keer zo hard misdragen daar
3 van die bakjes kruidenboter op die gourmet plaat...
Het hele 'restaurant' stond blank van de rook en het meurde als een mongool
Gezellig welquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb het ook zelden zo meegemaakt
Eerst gaat ze me kraken en dan nog even transfers oefenen, heb er gewoon de schurft aan.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:56 schreef Ofresca het volgende:
Hey Jannuk! Wat voor gemene dingen moet jij dan van je fysio?
ik neem het risico niet dat jij mij volkotst... en dat draait echt veul harder dan dat waterding hoor. dat gaat kwaakje niet trekken...quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:57 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dat kan wel.. als er maar tijd tussen zitDat muisding had ook wel gekunt hoor, zat al 2 uur en 1 falafal tussen immers
Maar je hebt niet de lift gesloopt waardoor er 10 man 3 uur vast zat?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:56 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb me ook echt een keer zo hard misdragen daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |