Nou, dat lijkt me niet zo moeilijk.. Stekelenburg natuurlijk.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:31 schreef MaxC het volgende:
Klote keuze, we moeten deze zomer echt kiezen voor Vermeer of Steek
Ik denk dat genoeg clubs Vermeer willen hebben als keeper, potentie genoeg.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:28 schreef Chadi het volgende:
[..]
hij tekent wel bij hoor. Waar moet hij anders heen? Het is of bankzitten en volgend jaar oprotten voorniks . Of invallen en volgend jaar eerste keeper bij Ajax.
hij moet zichzelf ook weer niet overschatten.
quote:Update 17:20 uur:
De vermeende belangstelling van Bayern München voor Edson Braafheid berust op waarheid. Dat bevestigt zaakwaarnemer Sigi Lens aan het weekblad Sportweek. "Dat klopt, Bayern is geïnteresseerd", legt de belangenbehartiger van de Oranje-international uit. "Dat is natuurlijk een zeer interessante optie voor Edson. Vooral omdat er een Nederlandse trainer zit die je zelf wil halen. We gaan zeker met ze praten.
Jeetje wat baaaalen.quote:
Ajax = Ajaxquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:07 schreef soppa het volgende:
[..]
Jeetje wat baaaalen.
Ach nu kunnen we weer gaan praten over Obrodaradinges die niemand ooit heeft zien spelen.![]()
Keurig gesproken mijn waarde vriend! Na deze woorden zullen wij allen het mooie doch onvoorspelbare pad volgen naar het volgende gerucht!quote:
Zouden er verder wat andere linksbacks zijn die haalbaar zijn?quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:07 schreef soppa het volgende:
[..]
Jeetje wat baaaalen.
Ach nu kunnen we weer gaan praten over Obrodaradinges die niemand ooit heeft zien spelen.![]()
Sjaak is wel haalbaar, dus haalbare genoegquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:26 schreef Silaz het volgende:
[..]
Zouden er verder wat andere linksbacks zijn die haalbaar zijn?
Als dat betekent dat de halve selectie dan eens niet geblesseerd raakt; prima.quote:
Nee, 54 euro betalen voor een potje tegen Sunderlandquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:38 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Als dat betekent dat de halve selectie dan eens niet geblesseerd raakt; prima.
Atletico is wel leuk toch? Ajax moet ook niet proberen nu om grotere clubs te regelen; daar passen we nu simpelweg niet tussen. Benfica is ook geen verkeerde club eigenlijk.
Inderdaad. Iedereen doet alsof Ajax met kop en schouders boven die andere clubs uitsteekt. Atletico en Benfica zijn geen kleintjes. Sunderland is gewoon leuk omdat ze vorig jaar zijn genaaid. Niks mis mee.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:38 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Als dat betekent dat de halve selectie dan eens niet geblesseerd raakt; prima.
Atletico is wel leuk toch? Ajax moet ook niet proberen nu om grotere clubs te regelen; daar passen we nu simpelweg niet tussen. Benfica is ook geen verkeerde club eigenlijk.
Niet overdrijven je betaalt voor 2 wedstrijdenquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:39 schreef Breach het volgende:
[..]
Nee, 54 euro betalen voor een potje tegen Sunderland
Ik had het niet over de prijsquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:39 schreef Breach het volgende:
[..]
Nee, 54 euro betalen voor een potje tegen Sunderland
Ligt natuurlijk aan waar je wil zitten maar goed.quote:Kaarten voor het Amsterdam Tournament zijn verkrijgbaar vanaf 27 euro. Toeschouwers krijgen hiervoor twee wedstrijden tussen vier grote Europese clubs op één avond te zien. De verkoop voor het Amsterdam Tournament start voor seizoenkaarthouders op zaterdag 6 juni 2009. Zij kunnen maximaal vier kaarten per seizoenkaart afnemen met 25 procent korting. Vanaf 13 juni geldt ditzelfde aanbod voor leden van de supportersvereniging en vanaf 17 juni kunnen alle ClubCardhouders tegen een korting van 25 procent vier kaarten afnemen. Dit aanbod geldt tot en met 19 juni. Vanaf 20 juni zijn kaarten zonder ClubCard-verplichting te koop bij alle filialen van Ticketbox en op www.ajax.nl.
Heeft zeker weten te maken met de timing van het toernooi.. sommige clubs zijn dan nog nieteens aan het trainen volgens mij of net pas aan het trainen. Dus moet je wel met 2e rang clubs als deze doen, alhoewel ik het leuke clubs vind hoor.quote:
Kunnen wij Lahm niet overnemen anders.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:33 schreef Dvm86 het volgende:
Het is alles behalve zeker dat hij ook daadwerkelijk naar Bayern toe gaat. Dat zal ook wel afhangen van hoeveel hij aan spelen zal toekomen bij Bayern.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |