Bij FEW doen ze nergens moeilijk over. Ook niet over niet inschrijven enzo.quote:Op maandag 19 oktober 2009 08:02 schreef Dzy het volgende:
Ik hoop dat ze bij FEW niet zo moeilijk doen, die duurt 3 uur en drie kwartier.
Succes allemaal!
Van Bartje Bossink? Vorig jaar al gehaald, lastig vak qua hoeveelheid.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:21 schreef Zwansen het volgende:
Iemand ook Technology & Innovation donderdag? Kutvak om te leren zeg. Best een leuk boek, maar zoveel modellen.
Ja, idd erg lastig qua hoeveelheid. Jij doet nu een master? Ik denk dat ik volgend jaar Strategy & Organization ga doen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:26 schreef Pritt het volgende:
[..]
Van Bartje Bossink? Vorig jaar al gehaald, lastig vak qua hoeveelheid.
Je moet echt al die puntjes leren.
Je mag maximaal twee keuzevakken missen die niet direct een toegangseis zijn voor je master.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:30 schreef Rejected het volgende:
Nee je hoeft niet alle Derdejaars vakken gehaald te hebben alvorens je aan je master begint.
Ik heb wat jaartjes extra gedaan dus alsnog bezig met bachelor.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, idd erg lastig qua hoeveelheid. Jij doet nu een master? Ik denk dat ik volgend jaar Strategy & Organization ga doen.
Hoe zit het trouwens op FEWEB, moet je daar je gehele bachelor hebben afgerond om te mogen beginnen met je master?
Bij FEWEB gelden heel veel standaard regels wat dat betreft.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:55 schreef koffiegast het volgende:
nah het ligt er aan wat je doet en hoe je er voor staat...bij ons hoef je egt niet maximaal 2 keuzevakke niet gehaald te hebben om aan je master te beginnen (Artificial Intelligence btw)
Ik had een 5.5 op T&I.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:00 schreef Pritt het volgende:
[..]
Ik heb wat jaartjes extra gedaan dus alsnog bezig met bachelor.![]()
Hoe ging T&I?
Mijn MKB tentamen was wel erg makkelijk.
Zeur niet, ik heb de hele week om 18:15 - 21:30 tentamenquote:Op vrijdag 11 december 2009 03:19 schreef di0r1 het volgende:
Ik heb ook maandag tentamen om 08:45(!); woensdag 18:30(!) en vrijdag 15:15. Wat een klote tijden zeg. 18:30 heeft overigens wel voordelen, je kan nog relax dingen doornemen en in de middag en lekker ontspannen. Maar wat een rottijden. Waarom niet gewoon 3x 12:00?
Op welke manier wil je aanspraak maken op FOS-regelingen? Omstandigheden of bestuursfunctie in vereniging? Het tweede heb ik wel ervaring mee, het eerste weet ik alleen van een paar vrienden dat ze dat hadden, maar niet zelf.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:37 schreef Zwansen het volgende:
Heeft iemand ervaring met het krijgen van FOS trouwens?
Financieele Ondersteuning Studenten.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:25 schreef Pritt het volgende:
Wat is FOS?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |