Krijg je ook alleen mee te maken als je een 2de bachelor/master wilt gaan doen.quote:Op zondag 25 april 2010 21:23 schreef Tegan het volgende:
Instellingsgeld? Dat heb ik nog nooit betaald hoor.
Ik nog wel; in de komende 2 maanden rond ik het af.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:38 schreef Sjaal het volgende:
Even dit topic afstoffenzijn er nog mensen hier die BMT studeren?
Is het een beetje te doen om voor de practica naar maastricht te reizen? Woon zelf in eindhoven maar dan is de de reistijd ook ongeveer 1 uur en een kwartier, pffquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:42 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Ik nog wel; in de komende 2 maanden rond ik het af.
Er lopen volgens mij treinen rechtstreeks van Eindhoven naar Maastricht, dus dat is niet echt het probleem. Je rooster zal ook aangepast zijn op dergelijke uitstapjes. Dus hierover hoef je je niet echt druk te maken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:30 schreef Sjaal het volgende:
Is het een beetje te doen om voor de practica naar maastricht te reizen? Woon zelf in eindhoven maar dan is de de reistijd ook ongeveer 1 uur en een kwartier, pff
Jep, begin volgend jaarquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:38 schreef Sjaal het volgende:
Even dit topic afstoffenzijn er nog mensen hier die BMT studeren?
Pak de Ferrari, dan ben je er allicht sneller.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:51 schreef Sjaal het volgende:
Ik maak me niet druk om de reisverbinding maar meer om de lange reistijd, maar het zij zo. Is het bij de instaptoets trouwens de bedoeling dat je die zonder (gewone) rekenmachine doet? Ik neem aan van wel maar het staat nergens duidelijk vermeld
Genau (zonder dus).quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:51 schreef Sjaal het volgende:
Ik maak me niet druk om de reisverbinding maar meer om de lange reistijd, maar het zij zo. Is het bij de instaptoets trouwens de bedoeling dat je die zonder (gewone) rekenmachine doet? Ik neem aan van wel maar het staat nergens duidelijk vermeld
ps. Weet iemand of er online ergens een lijst is te vinden van dictaten die het dictatenverkoop allemaal verkoopt? En of die ook wanneer je ze koopt digitaal kunt krijgen? Heb namelijk een e-reader dus zou wel tof zijn.quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:53 schreef Tegan het volgende:
De OP mag wel een update.
Studenten
Bachelor
Faculteit Biomedische Technologie
Sjaal Biomedische Technologie (Jaar 1)
Paganitzu Biomedische Technologie (Jaar 1)
Faculteit Industrial Design
zomgmoz Industrial Design (Jaar 2)
Flaccid Industrial Design (Jaar 2)
Grotesque Industrial Design (Jaar 2)
Faculteit Industrial Engineering & Innovation Sciences
Wokkel1982 Technische Innovatiewetenschappen (Jaar 2)
MissSunshine412 Technische Bedrijfskunde (Jaar 2)
FedExpress Technische Bedrijfskunde (Jaar 3)
Faculteit Wiskunde & Informatica
davey579 Technische Informatica (Jaar 2)
vdevos Technische Informatica (Jaar 1)
Master
Faculteit Bouwkunde
Lennart85 Real Estate Management & Development (Jaar 2)
Faculteit Scheikundige Technologie
cherocake Chemical Engineering (Jaar 1)
Faculteit Wiskunde & Informatica
ReWout Embedded Systems (Jaar 1)
Nou ben ik benieuwd wie MissSunshine isquote:Op zaterdag 4 september 2010 16:53 schreef Tegan het volgende:
De OP mag wel een update.
Studenten
Bachelor
Faculteit Industrial Engineering & Innovation Sciences
Wokkel1982 Technische Innovatiewetenschappen (Jaar 2)
MissSunshine412 Technische Bedrijfskunde (Jaar 2)
FedExpress Technische Bedrijfskunde (Jaar 3)
http://w3.tue.nl/nl/diens(...)ctatenverkoop/#c8691quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:58 schreef ReWout het volgende:
ps. Weet iemand of er online ergens een lijst is te vinden van dictaten die het dictatenverkoop allemaal verkoopt? En of die ook wanneer je ze koopt digitaal kunt krijgen? Heb namelijk een e-reader dus zou wel tof zijn.
Studentenquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:00 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dat is dus niet fijn, want die kan ik niet quoten en aanpassen.
fapfapfapfapquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:03 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Nou ben ik benieuwd wie MissSunshine is
Jammer van het laatste. Wel bedankt voor de link eens kijken of er iets interessants bij staatquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
http://w3.tue.nl/nl/diens(...)ctatenverkoop/#c8691
Digitale versie gaat vast niet lukken. Of een docent moet hem online hebben staan voor de studenten.
je kunt beter de wiki aanpassen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:00 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dat is dus niet fijn, want die kan ik niet quoten en aanpassen.
Ik was vergeten dat dit topic een wiki had.quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:49 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
je kunt beter de wiki aanpassen.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:08 schreef MissSunshine412 het volgende:
Yej, meer TU/e mensen! Ik ben in september aan Technische Bedrijfskunde begonnen en het is top!
quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:47 schreef FedExpress het volgende:
[..]
![]()
Ik zit regelmatig bij de 2e-jaars in de zaal, vandaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |