Aha ik dacht al.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:52 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Ik denk dat hij 8 college-uren bedoelt, in plaats van beginnen om 8.00 u.
Bel ze op? Beetje initiatiet nemen mag toch wel verwacht worden bij zon studiequote:Op donderdag 10 december 2009 18:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Weet iemand of je admissie kunt krijgen tot de studie Technische Bedrijfskunde met een HBO P en een deficientie in Wiskunde B?
Het lijkt erop dat je wiskunde B wel nodig hebt: zie http://www.bedrijfskunde.nl/. Het zal ook afhangen van de HBO-opleiding die je hebt gevolgd. Misschien dat ze je ook kunnen vertellen hoe je de deficiëntie kunt wegwerken.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Weet iemand of je admissie kunt krijgen tot de studie Technische Bedrijfskunde met een HBO P en een deficientie in Wiskunde B?
Ik heb wel Wiskunde B gehad op HAVO niveau, is het verschil overbrugbaar?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:36 schreef Tegan het volgende:
Ik zou sowieso wat oude Vwo Wiskunde B boeken pakken en doornemen.
Wanneer ben je begonnen met het studeren van Technische wiskunde op de TU/e? Je zou zomaar een introkid van me kunnnen zijnquote:Op donderdag 10 december 2009 19:47 schreef Tegan het volgende:
Ik heb zelf eerst Havo en toen Vwo gedaan, en ik vind het nog erg lastig. Maar mij lijkt als Hbo'er instromen nog lastiger...
Maar ik studeer dan ook Wiskunde...
Als ik jou was zou ik sowieso gewoon ff die boeken doornemen, want er zijn een aantal onderwerpen die je gewoon nog nooit hebt gehad. De rest is vooral een stapje verder op wat je als havist deed.
Je kiest je school op basis van wat het goedkoopst is?quote:Op zondag 25 april 2010 01:37 schreef ReWout het volgende:
Heb zin in Septemberbegin ik aan de TU/e als het een beetje mee zit met het instellingsgeld
anders word het Delft als het daar minder is, en wanneer beiden dan... hmmm nog geen idee
Euhm ja 5500 euro tegenover 1600 euro verschilt nogalquote:Op zondag 25 april 2010 19:56 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Je kiest je school op basis van wat het goedkoopst is?
Een echte Nederlander dan maar.
Klopt, instellingsgeld echter niet. Alleen de TU/e is kk traag met het bepalen ervan.quote:
Krijg je ook alleen mee te maken als je een 2de bachelor/master wilt gaan doen.quote:Op zondag 25 april 2010 21:23 schreef Tegan het volgende:
Instellingsgeld? Dat heb ik nog nooit betaald hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |