Aha ik dacht al.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:52 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Ik denk dat hij 8 college-uren bedoelt, in plaats van beginnen om 8.00 u.
Bel ze op? Beetje initiatiet nemen mag toch wel verwacht worden bij zon studiequote:Op donderdag 10 december 2009 18:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Weet iemand of je admissie kunt krijgen tot de studie Technische Bedrijfskunde met een HBO P en een deficientie in Wiskunde B?
Het lijkt erop dat je wiskunde B wel nodig hebt: zie http://www.bedrijfskunde.nl/. Het zal ook afhangen van de HBO-opleiding die je hebt gevolgd. Misschien dat ze je ook kunnen vertellen hoe je de deficiëntie kunt wegwerken.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Weet iemand of je admissie kunt krijgen tot de studie Technische Bedrijfskunde met een HBO P en een deficientie in Wiskunde B?
Ik heb wel Wiskunde B gehad op HAVO niveau, is het verschil overbrugbaar?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:36 schreef Tegan het volgende:
Ik zou sowieso wat oude Vwo Wiskunde B boeken pakken en doornemen.
Wanneer ben je begonnen met het studeren van Technische wiskunde op de TU/e? Je zou zomaar een introkid van me kunnnen zijnquote:Op donderdag 10 december 2009 19:47 schreef Tegan het volgende:
Ik heb zelf eerst Havo en toen Vwo gedaan, en ik vind het nog erg lastig. Maar mij lijkt als Hbo'er instromen nog lastiger...
Maar ik studeer dan ook Wiskunde...
Als ik jou was zou ik sowieso gewoon ff die boeken doornemen, want er zijn een aantal onderwerpen die je gewoon nog nooit hebt gehad. De rest is vooral een stapje verder op wat je als havist deed.
Je kiest je school op basis van wat het goedkoopst is?quote:Op zondag 25 april 2010 01:37 schreef ReWout het volgende:
Heb zin in Septemberbegin ik aan de TU/e als het een beetje mee zit met het instellingsgeld
anders word het Delft als het daar minder is, en wanneer beiden dan... hmmm nog geen idee
Euhm ja 5500 euro tegenover 1600 euro verschilt nogalquote:Op zondag 25 april 2010 19:56 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Je kiest je school op basis van wat het goedkoopst is?
Een echte Nederlander dan maar.
Klopt, instellingsgeld echter niet. Alleen de TU/e is kk traag met het bepalen ervan.quote:
Krijg je ook alleen mee te maken als je een 2de bachelor/master wilt gaan doen.quote:Op zondag 25 april 2010 21:23 schreef Tegan het volgende:
Instellingsgeld? Dat heb ik nog nooit betaald hoor.
Ik nog wel; in de komende 2 maanden rond ik het af.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:38 schreef Sjaal het volgende:
Even dit topic afstoffenzijn er nog mensen hier die BMT studeren?
Is het een beetje te doen om voor de practica naar maastricht te reizen? Woon zelf in eindhoven maar dan is de de reistijd ook ongeveer 1 uur en een kwartier, pffquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:42 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Ik nog wel; in de komende 2 maanden rond ik het af.
Er lopen volgens mij treinen rechtstreeks van Eindhoven naar Maastricht, dus dat is niet echt het probleem. Je rooster zal ook aangepast zijn op dergelijke uitstapjes. Dus hierover hoef je je niet echt druk te maken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:30 schreef Sjaal het volgende:
Is het een beetje te doen om voor de practica naar maastricht te reizen? Woon zelf in eindhoven maar dan is de de reistijd ook ongeveer 1 uur en een kwartier, pff
Jep, begin volgend jaarquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:38 schreef Sjaal het volgende:
Even dit topic afstoffenzijn er nog mensen hier die BMT studeren?
Pak de Ferrari, dan ben je er allicht sneller.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:51 schreef Sjaal het volgende:
Ik maak me niet druk om de reisverbinding maar meer om de lange reistijd, maar het zij zo. Is het bij de instaptoets trouwens de bedoeling dat je die zonder (gewone) rekenmachine doet? Ik neem aan van wel maar het staat nergens duidelijk vermeld
Genau (zonder dus).quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:51 schreef Sjaal het volgende:
Ik maak me niet druk om de reisverbinding maar meer om de lange reistijd, maar het zij zo. Is het bij de instaptoets trouwens de bedoeling dat je die zonder (gewone) rekenmachine doet? Ik neem aan van wel maar het staat nergens duidelijk vermeld
ps. Weet iemand of er online ergens een lijst is te vinden van dictaten die het dictatenverkoop allemaal verkoopt? En of die ook wanneer je ze koopt digitaal kunt krijgen? Heb namelijk een e-reader dus zou wel tof zijn.quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:53 schreef Tegan het volgende:
De OP mag wel een update.
Studenten
Bachelor
Faculteit Biomedische Technologie
Sjaal Biomedische Technologie (Jaar 1)
Paganitzu Biomedische Technologie (Jaar 1)
Faculteit Industrial Design
zomgmoz Industrial Design (Jaar 2)
Flaccid Industrial Design (Jaar 2)
Grotesque Industrial Design (Jaar 2)
Faculteit Industrial Engineering & Innovation Sciences
Wokkel1982 Technische Innovatiewetenschappen (Jaar 2)
MissSunshine412 Technische Bedrijfskunde (Jaar 2)
FedExpress Technische Bedrijfskunde (Jaar 3)
Faculteit Wiskunde & Informatica
davey579 Technische Informatica (Jaar 2)
vdevos Technische Informatica (Jaar 1)
Master
Faculteit Bouwkunde
Lennart85 Real Estate Management & Development (Jaar 2)
Faculteit Scheikundige Technologie
cherocake Chemical Engineering (Jaar 1)
ReWout Embedded Systems (Jaar 1)
Nou ben ik benieuwd wie MissSunshine isquote:Op zaterdag 4 september 2010 16:53 schreef Tegan het volgende:
De OP mag wel een update.
Studenten
Bachelor
http://w3.tue.nl/nl/diens(...)ctatenverkoop/#c8691quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:58 schreef ReWout het volgende:
ps. Weet iemand of er online ergens een lijst is te vinden van dictaten die het dictatenverkoop allemaal verkoopt? En of die ook wanneer je ze koopt digitaal kunt krijgen? Heb namelijk een e-reader dus zou wel tof zijn.
Studentenquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:00 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dat is dus niet fijn, want die kan ik niet quoten en aanpassen.
fapfapfapfapquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:03 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Nou ben ik benieuwd wie MissSunshine is
Jammer van het laatste. Wel bedankt voor de link eens kijken of er iets interessants bij staatquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
http://w3.tue.nl/nl/diens(...)ctatenverkoop/#c8691
Digitale versie gaat vast niet lukken. Of een docent moet hem online hebben staan voor de studenten.
je kunt beter de wiki aanpassen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:00 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dat is dus niet fijn, want die kan ik niet quoten en aanpassen.
Ik was vergeten dat dit topic een wiki had.quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:49 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
je kunt beter de wiki aanpassen.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:08 schreef MissSunshine412 het volgende:
Yej, meer TU/e mensen! Ik ben in september aan Technische Bedrijfskunde begonnen en het is top!
quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:47 schreef FedExpress het volgende:
[..]
![]()
Ik zit regelmatig bij de 2e-jaars in de zaal, vandaar
ik zie nu de TR pas, maar vanuit een TR kun je de bbcode niet meer terughalenquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik was vergeten dat dit topic een wiki had.
Daarom had ik ook [nosml] gebruiktquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:03 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ik zie nu de TR pas, maar vanuit een TR kun je de bbcode niet meer terughalen
oh ik zie 't, maar TR's gaan nog met de oude sml-verwerker.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Daarom had ik ook [ nosml] gebruikt. Maar dat werkt niet?
Slechtquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:07 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
oh ik zie 't, maar TR's gaan nog met de oude sml-verwerker.
Dat is het probleem ook niet. Maar dat een TR niet de broncode laat zien. Dus dan kan een mod dat niet makkelijk kopieren.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:09 schreef ReWout het volgende:
Whats the problem? Zoveel bb codes staan er niet in de OP?
Ik sta er niet bij.quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:09 schreef Tegan het volgende:
Studenten
Bachelor
Faculteit Biomedische Technologie
Sjaal Biomedische Technologie (Jaar 1)
Paganitzu Biomedische Technologie (Jaar 1)
Faculteit Industrial Design
zomgmoz Industrial Design (Jaar 2)
Flaccid Industrial Design (Jaar 2)
Grotesque Industrial Design (Jaar 2)
davey579 Technische Informatica (Jaar 2)
vdevos Technische Informatica (Jaar 1)
Master
Faculteit Bouwkunde
Lennart85 Real Estate Management & Development (Jaar 2)
Faculteit Scheikundige Technologie
cherocake Chemical Engineering (Jaar 1)
ReWout Embedded Systems (Jaar 1)
quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:49 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
je kunt beter de wiki aanpassen.
/b/tardquote:Op donderdag 30 september 2010 21:44 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik zit ook op de TU/e, ik doe Technische Informatica.
Vond het nogal ironisch dat ik gister les had van een ex /b/ tard
1e jaars, enne, hij begon met vertellen dat ie ooit op /b/ zatquote:Op donderdag 30 september 2010 22:01 schreef ReWout het volgende:
[..]
/b/tardhoe ben je daar dan achter gekomen? Ps. 1ste jaars 2de jaars? Indien eerste jaars zit ik bij 1 vak met jou in de les
Yupquote:Op donderdag 30 september 2010 22:06 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
1e jaars, enne, hij begon met vertellen dat ie ooit op /b/ zat
Welk vak is dat trouwens? Logica en verzamelingenleer?
TIWer dus, neem ik aan?quote:Op donderdag 30 september 2010 22:13 schreef ReWout het volgende:
[..]
Yupga maar niet vertellen wie ik ben anders krijg ik straks me kop op 4chan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enne, je kop komt echt niet op 4chan hoor, die gastdocent was de /b/ tard, zit er zelf amper op![]()
Eigenlijk alleen maar als iemand me naar iets linkt.I'm not lost, it's just I've no idea where I am
quote:Op donderdag 30 september 2010 22:15 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
TIWer dus, neem ik aan?TIWer? Ken de afkorting niet. Maar ben schakelaar voor master. Zitten met een groepje van embedded systems en computer science schakelaars altijd helemaal vooraanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enne, je kop komt echt niet op 4chan hoor, die gastdocent was de /b/ tard, zit er zelf amper op![]()
Eigenlijk alleen maar als iemand me naar iets linkt.![]()
Ah, zo.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:26 schreef ReWout het volgende:
[..]
TIWer? Nee schakelaar voor master. Zitten met een groepje van embedded systems en computer science schakelaars altijd helemaal vooraan
Ah ok wist ik niet dat laatste.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:27 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ah, zo.
Kan het wel begrijpen dat je vooraan gaat zitten, met al die herrie achteraanZit zelf meestal in het midden ergens, daar is het nog te doen.
Enne, TIW staat voor Technische Innovatiewetenschappen, het oude TEMA
Idd.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:40 schreef ReWout het volgende:
[..]
Ah ok wist ik niet dat laatste.
Maar inderdaad, soms snap ik niet wat een aantal in godsnaam bij de les zit als ze toch de hele tijd zitten te kletsen. Denk dat het de hormoontjes nog zijn van de middelbare school, die ben ikzelf wel ontgroeid
Een keer kwam in onze Engelse instructie ook een paar eerstejaars zitten, denk dat ze hun groep niet konden vinden en ze waren al 15 minuten te laat. Toen ze zaten pakten ze hun laptop en gingen surfen op het web en muziek luisteren... Ik zat daar toen echt met een-gezicht, omdat je natuurlijk dan beter nog even in bed had kunnen liggen
quote:Op donderdag 30 september 2010 22:42 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Idd.
Een vriend van mij vertelde laatst dat iemand tijdens college de krant zat te lezen, vroeg de docent iets aan hem, en toen zei hij iets terug in de trant van "Ga maar verder hoor, u stoort niet", echt prachtig
uiteraardquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:55 schreef ReWout het volgende:
De TU kent geen herfstvakantie maar toch wel carnaval mag ik hopen?
quote:Als je je rooster in outlook importeert zie je ook al dat er geen college is op de onderwijsvrije dagen. Ik studeer ook nog aan de TU/e :p.Op maandag 25 oktober 2010 13:39 schreef -Peach het volgende:
Hier kun je zien wanneer de TU/e dicht is en wanneer de onderwijsvrije dagen zijn:
https://venus.tue.nl/owinfo/klaj2010.html
Oh das handig. Ik werk op de TU/e dus heb eigenlijk helemaal geen verstand van roosters, collegevrije dagen heb ik ook al niks aanquote:Op dinsdag 2 november 2010 12:37 schreef Brembo het volgende:
[..]
Als je je rooster in outlook importeert zie je ook al dat er geen college is op de onderwijsvrije dagen. Ik studeer ook nog aan de TU/e :p.
doe ik ook altijd, erg handig inderdaad!quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:37 schreef Brembo het volgende:
[..]
Als je je rooster in outlook importeert zie je ook al dat er geen college is op de onderwijsvrije dagen. Ik studeer ook nog aan de TU/e :p.
Alleen stom dat er soms staat op 11 oktober 2010 eenmalig in auditorium en dat dan bij iedere week staatquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:15 schreef FedExpress het volgende:
[..]
doe ik ook altijd, erg handig inderdaad!
ja, dat wel. maar het is al wel verbeterd dit jaar. Als er op sommige dagen geen college is van dat vak dan staat het ook niet in je rooster. Was eerst nog wel.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:54 schreef Brembo het volgende:
[..]
Alleen stom dat er soms staat op 11 oktober 2010 eenmalig in auditorium en dat dan bij iedere week staat. Ik ga weer verder met mijn rekenvaardigheden!
quote:Op maandag 6 december 2010 15:13 schreef Dale. het volgende:
http://en.wikipedia.org/w(...)0250&oldid=399726557
Whahahaha Delft... Kneusjes toch.
Het zit ze blijkbaar niet lekker dat de TU/e hoger staat in de ranglijst van The Times.quote:Op maandag 6 december 2010 15:13 schreef Dale. het volgende:
quote:Op maandag 6 december 2010 15:13 schreef Dale. het volgende:
Had ik ook.quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:19 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Zo, ik heb na de eerste dag dat mijn kamernet inschrijving van 2 maanden inging al een kamer gevonden waar ik in de kerstvakantie kan intrekken. Heb ik toch die 2 maanden voor niets gekocht
Zeker. Heb het ook hard nodig. Als ik geen kamer zou hebben voor januari, dan zou ik waarschijnlijk heel hard falenquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:51 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Had ik ook.
20 van die reacties gekocht voor 15 euro en ik heb er 1 gebruikt.
Achja, ik ben wel blij dat ik zo snel een kamer had.
Ja, maar ik had niet verwacht zo snel een kamer te vinden.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:54 schreef Dale. het volgende:
Het is ook nu rustig he... de drukte van het begin is nu voorbij. Van November tot April is altijd de beste tijd en de grootste kans om een kamer te vinden.
Wat voor kamer is het trouwens? Grootte?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:49 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja, maar ik had niet verwacht zo snel een kamer te vinden.
17 m^2, met eigen keukenblokquote:Op donderdag 9 december 2010 17:55 schreef Dale. het volgende:
[..]
Wat voor kamer is het trouwens? Grootte?
En wat betaal je er dan voor?quote:Op donderdag 9 december 2010 18:14 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
17 m^2, met eigen keukenblok![]()
Het huis ziet er netjes uit, en het is in een van de betere buurten van Eindhoven, dus ik ben blij!
Een aantal familieleden van mij zeiden dat je het beste onder de spoorlijnen kan zitten, waar ik nu dus ook zit.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:32 schreef Paganitzu het volgende:
Goh, zelfs hier proberen mensen over te halen om te komen? Respect!
Ik zal me ondertussen ook maar eens gaan oriënteren op een kamer, wat zijn eigenlijk wijken waar je niet moet zitten?
Tja, op zich is Woensel-West ook niet echt een probleem. Ik ken mensen die daar wonen en hebben nooit ergens last van. Ja als je door de Edison fietst in de zomer zitten ze in elke voortuin blikken bier te drinken, maar dat doet je niks.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:47 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Een aantal familieleden van mij zeiden dat je het beste onder de spoorlijnen kan zitten, waar ik nu dus ook zit.
Buiten Woensel(-West) kan ik me niet zo 1 2 3 iets bedenken dat je echt moet vermijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |