TEMA/TIW is k**!quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:38 schreef Wokkel1982 het volgende:
Vanaf aankomend studiejaar ga ik Technische Innovatiewetenschappen studeren
Als ik jou was zou ik gewoon een mailtje sturen naar hoe je dat allemaal kan regelen als je niet naar de Intro kan... En dan hoor ik het ook graagquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:37 schreef davey579 het volgende:
Word vast wel leuk toch?
Ja, daarom baal ik er ook een beetje van, omdat ik nu dat soort dingen mis, maar die lijsten zul je toch ook wel daarna nog ergens kunnen krijgen?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:56 schreef davey579 het volgende:
Ja, ik zal je dan vast wel een keer tegenkomen.
Zat net al te kijken onder 'Contact', maar daar kun je alleen zoeken op specifieke namen (ik sta er ook al in)
stu@remove-this.tue.nl is waarschijnlijk het handigst.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:31 schreef Tegan het volgende:
Deze lijkt me wel ok.
Dhr. B. Viveen (Bernie) Inschrijvingen HG 0.62 4975
En als het niet goed is, dan mailt hij het wel door naar een ander...
Wat is email?>quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:00 schreef Tegan het volgende:
Kreeg vandaag een brief met mijn tuemailgegevens enzo.
quote:
quote:Email (ook de Franse schrijfwijze emaille komt voor) is de beschermlaag van gesmolten glas aangebracht op voorwerpen van metaal of aardewerk om deze te beschermen, te isoleren of om deze te versieren. Email bij aardewerk wordt meestal glazuur genoemd.
quote:E-mail (ook wel mail, e-post of elektronische post) is het versturen van digitale boodschappen via onder andere internet. De eerste e-mail over een computernetwerk werd in 1971 door Ray Tomlinson verzonden. Rond 1995 werd het populair bij het grote publiek, samen met het wereldwijde web.
Bijna niemand gaat om 23:00 uur al naar huis, eerder rond een uur of 3. Als je geen slaapplek in Eindhoven hebt geregeld kan de centrale introcomissie die als het goed is wel voor je regelen, of je intropapa, dat kun je gewoon maandagochtend regelen. En een fiets is op zijn zachts gezegd erg handig.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:04 schreef Tegan het volgende:
Over de Intro. Is het gebruikelijk dat mensen na het officiele programma (tot 23:00) naar huis gaan? En dus niet daar blijven (slapen)? En, hoe nodig is een fiets?
Delft ofcoursequote:
Heb je toevallig nog ergens de bbcode van de nieuwe OP?quote:
Nope, per ongeluk na dat topic report niet meer opgeslagen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:07 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Heb je toevallig nog ergens de bbcode van de nieuwe OP?
quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nope, per ongeluk na dat topic report niet meer opgeslagen.
Als het echt niet lukt, dan maak ik wel een nieuwequote:Op zondag 16 augustus 2009 01:28 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
de bbcode valt niet terug te halen. Even prutsen, moment.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:41 schreef GlowMouse het volgende:
Gelukkig is er ergens een $sml->undo
Krijg ik nou een appeltaart?quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
.
Als je dan ook nog die ? wil veranderen in een 1.
Nou nee, maar de OP zal wel vaker aangepast moeten worden.quote:
Wat staat er nog meer op je lijstje?quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:52 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Nou nee, maar de OP zal wel vaker aangepast moeten worden.
Als er een lijstje was dan zou het niet mijn eigen lijstje zijn omdat ik nog niet lang genoeg leef om zo'n lijstje volledig uit te schrijven. Bij de volgende OP-wijziging verzin ik wel weer wat, uiteraard afhankelijk van de mate waarin eerdere wensen zijn vervuld.quote:Op zondag 16 augustus 2009 02:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat staat er nog meer op je lijstje?
Ik ben God in dat senarioquote:Op zondag 16 augustus 2009 02:11 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Als er een lijstje was dan zou het niet mijn eigen lijstje zijn omdat ik nog niet lang genoeg leef om zo'n lijstje volledig uit te schrijven. Bij de volgende OP-wijziging verzin ik wel weer wat, uiteraard afhankelijk van de mate waarin eerdere wensen zijn vervuld.
Je sig is trouwens onlogisch: als je 'from scratch' opvat als 'er is niks', waar ben jij dan om het heelal te maken? En er is geen heel heelal nodig om een appeltaart te maken; een heel klein deelgebied volstaat.
Mooi, kun je morgen beginnen en zal die appeltaart de week erop wel komenquote:
Ik kan er ook nu een maken maar dan niet 'from scratch'. Ja, God is lui, zo na die eerste keer.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:11 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Mooi, kun je morgen beginnen en zal die appeltaart de week erop wel komen
Door de Eindhovense straten schreeuwen dat je God bentquote:
Kreeg gister mijn afhaalbewijs in de bus. Ik denk dat je m deze week wel krijgt.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:32 schreef Tegan het volgende:
Ik heb trouwens nog niets gehoord over wanneer ik mijn OV-kaart kan ophalen, jullie wel?
Ah, ok gelukkig. Ik heb eerder OV gehad, dacht dat er iets mis was gegaan.quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:02 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Kreeg gister mijn afhaalbewijs in de bus. Ik denk dat je m deze week wel krijgt.
Ik denk dat eerste, omdat je ook betaald hebt voor eten.quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:57 schreef Flaccid het volgende:
Ik snap ff iets niet in t programma van introweek. Is die lunch nou een georganiseerde lunch of gewoon ingeplande lunchtijd?
Tsja, ik woon in Aalst dus ik weet nog niet of ik er heen ga, kan net zo goed thuis eten denk, zon dolle boel is t nog niet denk ik.quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik denk dat eerste, omdat je ook betaald hebt voor eten.
Dat je later komt? Of dat je helemaal niet naar de Intro gaat?quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:00 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Tsja, ik woon in Aalst dus ik weet nog niet of ik er heen ga, kan net zo goed thuis eten denk, zon dolle boel is t nog niet denk ik.
27ste, maar daar krijg je nog bericht van...quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:43 schreef davey579 het volgende:
Ik kreeg mijn afhaalbericht ook gisteren. Veel plezier bij de Intro morgen, doe ze daar maar de groetjes van mij.
Trouwens iemand al bericht gehad wanneer je je notebook moet ophalen (als je meedoet met de notebook-regeling)?
Iddquote:Op zondag 16 augustus 2009 20:28 schreef Flaccid het volgende:
Mwe waarom is t altijd zo vroeg in de intro? Trek ik slecht.
Tsja, dat is anders. Btw wat is die donderdag met cultuur? Krijg ik dan stratumseind etc te zien? En de mooie 'cultuur' van ehv?:')quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Idd. Maar iedere dag naar colleges reizen wordt ook niet tof.
Nou, nee, je gaat gaat denk ik naar een voorstelling. Vorig jaar was het met die kale caberetier, ik kan ff niet op zijn naam komen...quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:05 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Tsja, dat is anders. Btw wat is die donderdag met cultuur? Krijg ik dan stratumseind etc te zien? En de mooie 'cultuur' van ehv?:')
Wat ga je doenquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:38 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Nou, nee, je gaat gaat denk ik naar een voorstelling. Vorig jaar was het met die kale caberetier, ik kan ff niet op zijn naam komen...
En verder zijn die lunches en ontbijten heel relaxed. Je krijgt een zakje met belegde boleltjes, melk, een appel en een reep chocola.
Ik ga ook zo richting Eindhoven voor een weekje.
Ik heb gefeest natuurlijk alleen ik was gister al te brak om die avond nog door te gaan.quote:
Profiteur ben je ookquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:21 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik heb gefeest natuurlijk alleen ik was gister al te brak om die avond nog door te gaan.
Intro papa van welke studie? Ik ben inmiddels ook klaar, helemaal prima!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:47 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Profiteur ben je ook
Maar 't was een prima week hoor, intro-papa zijn ftw
Heb je NT-Acccount gegevens?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:12 schreef Tegan het volgende:
Waarom kan ik trouwens hier niet inloggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |