Hou je wel de tenzij in de gaten?quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:05 schreef Kluts het volgende:
Maakt niet uit hoor.
Gelukkig zijn er namelijk ook mensen die er zo over denken.
Het ging om de gehele tekst en ik bedoelde het echt niet zo bot als het er nu staat.quote:
Hé Rip, hou je wel even het nieuwe dobbelsteenavontuur-topic in de gaten? Zie sig.quote:
Niet op Kudfokker lettenquote:
Gelukkig, zal ik jou dan maar masseren?quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het ging om de gehele tekst en ik bedoelde het echt niet zo bot als het er nu staat.
Voor deze ene keer.
Ik was er wel goed in, want ik masseerde vroeger mijn vriendje elke avond. Maar volgens mij ben ik mijn touch een beetje kwijt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:00 schreef Kluts het volgende:
Ik ben echt een ramp in het geven van massages.
uhh... hoor ik daar geen moersleutel vallen baas, moet jij niet eens nodig aan een auto sleutelen ofzo??quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:11 schreef rival het volgende:
[..]
Als jij het steeds goed praat, dan staat ze nooit zaterdag hier voor de deur
[te makkelijk]quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik was er wel goed in, want ik masseerde vroeger mijn vriendje elke avond. Maar volgens mij ben ik mijn touch een beetje kwijt.
Een slachtoffer nodig om op te oefenenquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik was er wel goed in, want ik masseerde vroeger mijn vriendje elke avond. Maar volgens mij ben ik mijn touch een beetje kwijt.
Met wat geluk vanavond weerquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:18 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
uhh... hoor ik daar geen moersleutel vallen baas, moet jij niet eens nodig aan een auto sleutelen ofzo??
raap me op... wat een avontuur... als ik later groot ben wil ik ook KF worden... Man die baas maakt me daar toch wat mee op een werkdag zegquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:12 schreef KudFokker het volgende:
Kut!
Had net die lekkere collega aan de telefoon, ze belde voor een vraag over Fiqas Adapt...
Maar dat doet applicatie beheer en niet systeem beheer...
Toen zei ik "Daar moet je mij niet voor hebben, helaas"
Tja, wat is goed.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
ach... je kunt best van mij af als je dat echt wil hoor... Maar je weet wat ze zeggen, het gras bij de buren is nooit zo groen als in kwaakvaak zijn weiland!quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:12 schreef Murmeli het volgende:
.... heb ik weer...een dom vriendje
rival...geen zorgen hoor
Ik heb gewoon te weinig kracht in mijn handen om echt effectief te masseren.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Aan die E30 van je driftkikkertje?quote:
De disclaimer met betrekking tot speciale massages.quote:
Elke avondquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |