Dat wordt neukenquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:06 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Yup. Die ene die alweer drie keer is uitgesteld komt langs voor een drankje.
Het is beter zo. Veel beter zo.quote:
ach liefje....quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:05 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hrmmmm maar ik wil ook zo graag hersens en intellectuele films kijken.. en dacht... oh daar gaat het mis he.. de denken... kan ik beter aan een paard over laten, die heeft nog een groter kop hoofd dan de mijne.
Ok, hou me inquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, dat had ik al opgemaakt uit de film die je linkte. Maar kun je alsjeblieft niet meer bazen en hosselen en zo. Zoooooooooo irritant.
je had zondag al een date. daarom heb je hier naar het weer gevraagd......quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:07 schreef KudFokker het volgende:
Willen nu zondag gaan, maar er is dan 90% kans op neerslag
ohhh ik zou wel tevreden zijn dan... bacoquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:07 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ik heb ook nog bacardi-cola. En appelsientje. En nog wat dubbelfris geloof ik. En melk. En limonade en chocomel en en en.
Heb je haar gevraagd wat ze drinkt?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:07 schreef halfbearad het volgende:
Ik heb ook nog bacardi-cola. En appelsientje. En nog wat dubbelfris geloof ik. En melk. En limonade en chocomel en en en.
wil um ook wel ff platrijden hoor, mn wieltjes hebben nog een rondje verdiendquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:11 schreef Murmeli het volgende:
ach liefje....
lukt het zo om jezelf ver genoeg de grond in te stampen? of moet ik eerst even een gat graven?
Murm!!!quote:
ohhh...heb je ze gisteren niet een extra knuffel gegeven? foei!quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:12 schreef Jannuk het volgende:
[..]
wil um ook wel ff platrijden hoor, mn wieltjes hebben nog een rondje verdiend
Dat is dezelfde jaquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:11 schreef rival het volgende:
[..]
je had zondag al een date. daarom heb je hier naar het weer gevraagd......
dus?
Begin jij nu ook met dat dwaze Engels in conversaties met Nederlanders?quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:57 schreef HeatWave het volgende:
Jij bent net zo clueless als wij dus?.
Rip, wanneer gaan wij eens daten dan?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, dat had ik al opgemaakt uit de film die je linkte. Maar kun je alsjeblieft niet meer bazen en hosselen en zo. Zoooooooooo irritant.
Wie een kuil graaft voor een ander......... heeft geen geld voor een kraantje te huren bij boels!quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ach liefje....
lukt het zo om jezelf ver genoeg de grond in te stampen? of moet ik eerst even een gat graven?
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:13 schreef Murmeli het volgende:
ohhh...heb je ze gisteren niet een extra knuffel gegeven? foei!
Als je nu nog niet geneukt hebt dan zit het er ook niet meer in!quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:13 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Um, 4e of 5e geloof ik onderhand. Heb haar alweer een paar weken niet gezien.
Sorryquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:14 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Begin jij nu ook met dat dwaze Engels in conversaties met Nederlanders?
En ik heb ook geen idee wat te kopen voor hem. Voor MB had ik nog een mooi boek over naaktfotografie, maar dat was achteraf niet nodig.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat maar es ff douche.... van al dat getyp hiero word je zweterig van (zeker als je onder dekens in je bed ligt)
Als we nu gewoon bij UIO gaan eten en dat HW dan ook komt? ik vind het een strak planquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:15 schreef Jannuk het volgende:
[..]
maar om het goed te maken, rij ik vanmiddag over iemand heen!
jamaar jamaar, als ik het zou doen omdat jij het vraagt is het toch gewoon lief en dan straft god toch niet onmiddellijk? toch?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:14 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Wie een kuil graaft voor een ander......... heeft geen geld voor een kraantje te huren bij boels!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |