quote:
Op donderdag 4 juni 2009 12:32 schreef stbabylon het volgende:Stel je voor. Je bent vrijgezel op Lowlands. Veel van jullie kennen dat wel.
Maar hoe gaat dat in de praktijk?
Ik zelf heb altijd de meest wilde plannen, waar nooit wat van terecht komt. Het mooiste was een aantal jaren geleden.
Donderdagavond, ik en een vrijgezelle vriend zouden die avond eens flink achter de vrouwen aan. Een lading drank later herinnerden we ons dat weer, maar ja, bijhoorlijk dronken lukt dat niet meer, dus maar naar bed gegaan. De dag erop spraken we af dat we ons in zouden houden en het weer zouden proberen. Een niet nader te noemen aantal bier later lagen we weer in bed. Elke dag spraken we vol moed uit dat we die dag toch ECHT achter de vrouwen aan gingen, maar eerst een biertje. Eind van het verhaal: top weekend, maar van 'scoren' kwam niet echt wat terecht.
En dat is voor mij eigenlijk wel de story of my Lowlands-life. Ik heb enorm veel plezier, maar een vrouw versieren is voor buiten Lowlands.
Hoe zit het met de rest van de Lowlandsgangers in de vrijgezelle periode?
Hossel je alles wat los en vast zit, of ben je ook veel te druk met plezier maken dat het er bij inschiet op één of andere manier?
Leuke anekdote.
Ik had dus een afspraak geregeld met een dame die bij een leverancier van ons werkte. Ik zou haar op Lowlands ontmoeten. Ik vol goede moed naar Lowlands (ging ik toch wel maar nu nog meer daar er tijdens telefoongesprekken al het een en ander werd gezegd). Het was mijn eerste jaar op Lowlands en wist dus nog niet waar en wat er van alles stond.
Op een gegeven moment belde ze mij op dat ze er was en ze zou naast de gouden Budda wachten. Ik dus naar de gouden Buddha maar er stond niemand. Ik dacht nog dat ze me liep te fucken maar toen bleek al snel dat er 2 gouden Budda's stonden , en we stonden beiden bij een andere

.
Nadat we elkaar toch getroffen hadden zijn we vervolgens naar mijn tent gegaan. Het optreden van Wipneus en Pim begon net en daar Wipneus mijn neef is moest ik kiezen of kijken of..... ik heb dus niets van het optreden van Wipneus en Pim gezien daar het in mijn tent veel gezelliger was! En daar ik voor Wipneus en Pim al op Underworld had staan stampen vond ik het helemaal niet zo erg om eens rustig te gaan liggen