Wat gemeenquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ook altijd een gloriemoment: als je een van de bijdehandte, haantje-de-voorsteachtige studenten die een irritante vraag stelt precies op het goede moment echt keihard verbaal aftroeft
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:57 schreef Viking84 het volgende:vanuit Drachten.
Even geen tijd om bij te lezen. Wel wat nieuwtjes: m'n proefartikeltje is goedgekeurd!. Het wordt geplaatst en ik krijg ervoor betaald
(wel maar 1 euro per 100 woorden, maar toch. En later wordt het meer). En ik heb meteen een hele rits nieuwe onderwerpen gekregen om over te schrijven. Woeiiiii!!
.
Verder is het hier erg stil vandaag, want m'n hoorapparaat is uit logeren (reparatie) en ik kwam er onderweg naar mijn ouders achter dat ik m'n CI niet bij me had. De accu's wel, maar de CI zelf niet. Dus ik ben de hele dag doof
.
Heb een prachtige nieuwe tas van mijn moeder gekregen (foto komt later). Afgeprijsd van 59,95 naar 15 euro!
. Braderie hoezee!
En ik heb eyeliner voor m'n moeder gekocht. Ze had vanochtend eyeliner op en ik vond haar er zo mooi uitzien en dat vond ze zo leuk dat ze nu wat meer wil gaan make-uppen.
Niet dat ik ze keihard te kakken zet hoorquote:
Volgens mij beginnen ze nog maar net en kunnen ze daarom nog niet zoveel bieden (de site ziet er ook niet heel profi uit en er staat nog niet zoveel op). Maar ik zou dit soort dingen nu ook gratis hebben gedaan (alles om schrijfervaring op te doen), dus alles wat extra binnenkomt is mooi meegenomen. Ik ben heel erg blij, want nu heb ik van alles te doen en heb ik over een tijdje een mooi portfolio enzo!quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:05 schreef ColdFeet het volgende:
En jay voor Viking![]()
Werk is werk, tof dat je meteen onderwerpen hebt gekregen, zeg
Wel verrekte weinig, 1 cent per woordHoeveel lezers heb je? En wat krijgen de meer ervaren freelancers?
wat goedquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:57 schreef Viking84 het volgende:
vanuit Drachten.
Even geen tijd om bij te lezen. Wel wat nieuwtjes: m'n proefartikeltje is goedgekeurd!. Het wordt geplaatst en ik krijg ervoor betaald
(wel maar 1 euro per 100 woorden, maar toch. En later wordt het meer). En ik heb meteen een hele rits nieuwe onderwerpen gekregen om over te schrijven. Woeiiiii!!
.
Verder is het hier erg stil vandaag, want m'n hoorapparaat is uit logeren (reparatie) en ik kwam er onderweg naar mijn ouders achter dat ik m'n CI niet bij me had. De accu's wel, maar de CI zelf niet. Dus ik ben de hele dag doof
.
Heb een prachtige nieuwe tas van mijn moeder gekregen (foto komt later). Afgeprijsd van 59,95 naar 15 euro!
. Braderie hoezee!
En ik heb eyeliner voor m'n moeder gekocht. Ze had vanochtend eyeliner op en ik vond haar er zo mooi uitzien en dat vond ze zo leuk dat ze nu wat meer wil gaan make-uppen.
Wazda? Gegrilld met laurier&zeezout? Espetada, Greys!quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:33 schreef Muis006 het volgende:
Gefeli Vikkerd! Mag je over het schaamhaartoupetje van Kate Winslet schrijven?![]()
Ik eet vanavond portugese biefstuk
Zeezout, laurier, veel knoflook! En gebakken in een pan, als het vlees klaar is vlees eruit, paar eieren bij de jus en daar scrambled egg van maken, en dan het ei over het vlees heenquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wazda? Gegrilld met laurier&zeezout? Espetada, Greys!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door kwakveense op 04-06-2009 17:09:02 ]Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |