abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69704975
M'n vriendje zou trots op me zijn. Een halve bus haarlak in m'n haar

whehehe check m'n oog

TOPPIE !

Dushi 2.0

Studieontwijkendgedrag ftw. En ik zie er nog steeds niet ouder uit !

Maar nu ga ik echt
  donderdag 4 juni 2009 @ 15:57:25 #202
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69704984
vanuit Drachten.

Even geen tijd om bij te lezen. Wel wat nieuwtjes: m'n proefartikeltje is goedgekeurd! . Het wordt geplaatst en ik krijg ervoor betaald (wel maar 1 euro per 100 woorden, maar toch. En later wordt het meer). En ik heb meteen een hele rits nieuwe onderwerpen gekregen om over te schrijven. Woeiiiii!! .

Verder is het hier erg stil vandaag, want m'n hoorapparaat is uit logeren (reparatie) en ik kwam er onderweg naar mijn ouders achter dat ik m'n CI niet bij me had. De accu's wel, maar de CI zelf niet . Dus ik ben de hele dag doof .
Heb een prachtige nieuwe tas van mijn moeder gekregen (foto komt later ). Afgeprijsd van 59,95 naar 15 euro! . Braderie hoezee!
En ik heb eyeliner voor m'n moeder gekocht. Ze had vanochtend eyeliner op en ik vond haar er zo mooi uitzien en dat vond ze zo leuk dat ze nu wat meer wil gaan make-uppen .
Niet meer actief op Fok!
pi_69705026
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 15:48 schreef ColdFeet het volgende:

[..]
Ook altijd een gloriemoment: als je een van de bijdehandte, haantje-de-voorsteachtige studenten die een irritante vraag stelt precies op het goede moment echt keihard verbaal aftroeft
Wat gemeen
pi_69705203
Ik heb mezelf getrakteerd Op een broodje makreel

Dus die ga ik nu opeten . En daarna verder met aanpassen
pi_69705209
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 15:57 schreef Viking84 het volgende:
vanuit Drachten.

Even geen tijd om bij te lezen. Wel wat nieuwtjes: m'n proefartikeltje is goedgekeurd! . Het wordt geplaatst en ik krijg ervoor betaald (wel maar 1 euro per 100 woorden, maar toch. En later wordt het meer). En ik heb meteen een hele rits nieuwe onderwerpen gekregen om over te schrijven. Woeiiiii!! .

Verder is het hier erg stil vandaag, want m'n hoorapparaat is uit logeren (reparatie) en ik kwam er onderweg naar mijn ouders achter dat ik m'n CI niet bij me had. De accu's wel, maar de CI zelf niet . Dus ik ben de hele dag doof .
Heb een prachtige nieuwe tas van mijn moeder gekregen (foto komt later ). Afgeprijsd van 59,95 naar 15 euro! . Braderie hoezee!
En ik heb eyeliner voor m'n moeder gekocht. Ze had vanochtend eyeliner op en ik vond haar er zo mooi uitzien en dat vond ze zo leuk dat ze nu wat meer wil gaan make-uppen .
Gefeliciteerd ! Dat is toch zeg maar wel echt een baan !

Sorry voor de hyperheid, ik heb 6 boterhammen met zoet beleg op en 2 koffie met suiker. Excuses!
pi_69705233
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 15:58 schreef P.F het volgende:

[..]

Wat gemeen
Niet dat ik ze keihard te kakken zet hoor Maar studenten kunnen soms vreselijk zeuren over de invulling van en vak (aantal toetsen, gebruik formulebladen, rekenmachines etc). En dan gewoon even de meest mondige laten merken dat JIJ de baas bent

MACHT

pi_69705244
Goed zo Viking! .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_69705346
En jay voor Viking Werk is werk, tof dat je meteen onderwerpen hebt gekregen, zeg

Wel verrekte weinig, 1 cent per woord Hoeveel lezers heb je? En wat krijgen de meer ervaren freelancers?
  donderdag 4 juni 2009 @ 16:08:15 #209
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69705439
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 16:05 schreef ColdFeet het volgende:
En jay voor Viking Werk is werk, tof dat je meteen onderwerpen hebt gekregen, zeg

Wel verrekte weinig, 1 cent per woord Hoeveel lezers heb je? En wat krijgen de meer ervaren freelancers?
Volgens mij beginnen ze nog maar net en kunnen ze daarom nog niet zoveel bieden (de site ziet er ook niet heel profi uit en er staat nog niet zoveel op). Maar ik zou dit soort dingen nu ook gratis hebben gedaan (alles om schrijfervaring op te doen), dus alles wat extra binnenkomt is mooi meegenomen. Ik ben heel erg blij, want nu heb ik van alles te doen en heb ik over een tijdje een mooi portfolio enzo! .

Even heel snel bijgelezen en:
voor XM.
Ook een voor kwak.
voor Daph!

Ik heb ook een nieuw bloesje trouwens (gebroken wit met blauwe bloemetjes) en volgens m'n moeder zie ik er nu uit als Yvon Jaspers .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 4 juni 2009 @ 16:09:19 #210
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69705480
Hyperheid is niet erg, PF, daar heb ik nu ook last van .
Ik ga eens beneden kijken of er nog wat te snaaien valt .

.
Niet meer actief op Fok!
pi_69705527
zo

ik heb (waarschijnlijk geheel illegaal) de dictaten voor de onderdelen uitgeprint. Straks nog even de opgaven en de grote dictaten doe ik wel op de uni ergens begin volgende week.

Heb dus in ieder geval een grote stapel stof liggen en de opgaven die dinsdag af moeten zijn

ik moet 't maar gewoon 's gaan doen... lineaire algebra moet lukken hoop ik... met wat regeltjes en basisformules.. gewoon niet moeilijk denken en oefenen... tsjakka, vanavond ga ik beginnen
Ja doei.
pi_69705581
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 15:57 schreef Viking84 het volgende:
vanuit Drachten.

wat goed

hulde
Ja doei.
pi_69705753
Vik wauw! Wat goed

MoBlo: TSJAKKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

donderdag 4 juni 2009 @ 16:16:32 #214
229513 Blurred86
Live Positive
pi_69705782
gefeliciteerd viking!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_69705865
Yeah! Vik! Yeah!
pi_69706204
Ik hyper mee voor Vik!
Helemaal super!
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 4 juni 2009 @ 16:28:52 #217
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_69706295
Feli Viking, fijn!
Prrrrr
  donderdag 4 juni 2009 @ 16:33:20 #218
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_69706478
Gefeli Vikkerd! Mag je over het schaamhaartoupetje van Kate Winslet schrijven?

Ik eet vanavond portugese biefstuk
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  donderdag 4 juni 2009 @ 16:34:37 #219
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69706517
gefeliciteerd viking! supertof!! waar komt je stuk te staan?

ik heb wéér niet geschreven maar ben wel heel hard aan t werk geweest - de chaos op mn kantoor is nu eindelijk weggewerkt. in mijn hoofd hopelijk nu ook... (wat werk betreft)

morgen en maandag nog de tijd om wat ik dinsdag af moet hebben af te maken - dat wordt doorwerken, maar misschien ook weleens lekker, een beetje echte deadline...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_69706609
Gefeliciteerd Vik

Ik werk trouwens echt beter als het last minute werk is.....Ik moet voor woensdag een werkstuk herschreven hebben, heb nu wel al een opzet gemaakt en literatuur gelezen. Maar er echt aan beginnen kan ik me nog niet toe zetten...
pi_69706648
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 16:33 schreef Muis006 het volgende:
Gefeli Vikkerd! Mag je over het schaamhaartoupetje van Kate Winslet schrijven?

Ik eet vanavond portugese biefstuk
Wazda? Gegrilld met laurier&zeezout? Espetada, Greys!
  donderdag 4 juni 2009 @ 16:40:34 #222
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_69706752
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 16:37 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wazda? Gegrilld met laurier&zeezout? Espetada, Greys!
Zeezout, laurier, veel knoflook! En gebakken in een pan, als het vlees klaar is vlees eruit, paar eieren bij de jus en daar scrambled egg van maken, en dan het ei over het vlees heen

Geen idee of dat officieel iets is, maar het is superlekker en het wordt hier in huis portugese biefstuk genoemd
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_69707233
Klinkt goed Muis En hé: ook weer eens een gezond maal op je lijst Eet je er sperziebonen bij?
pi_69707397
hm.. ik voel me een beetje 'iffy'.

Trillerig, lastige focus en lichte hoofdpijn.. ga thuis nog wel even wat extra eten, hoop dat het komt door te weinig eten, maar zelfs dit typen gaat ietwat lastig

vind 't een beetje eng
Ja doei.
  donderdag 4 juni 2009 @ 16:59:09 #225
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69707414
kijk, hier gaat het dus in mijn hoofd mis: even meekijken met mijn kronkel (ik weet dat t nergens op slaat hoor, maar dit is letterlijk de volgorde van mijn gedachten)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door kwakveense op 04-06-2009 17:09:02 ]
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')