Beta client is nog niet online trouwens, voor de rest staat er dit ook:quote:Op maandag 29 maart 2010 16:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okay, ik was al teleurgesteldIk wil namelijk best met die PS3 beta meedoen
Hey mede WoS'er!!! Damn mazzelpik. Nog steeds geen beta invite hier. Veel plezier in ieder geval!quote:Op maandag 29 maart 2010 16:01 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Congratulations from Allakhazam!
We would first like to express our appreciation for your interest in
FINAL FANTASY XIV, and thank you for your application. As a result of
the special recruitment opportunity at Allakhazam, it is our pleasure
to inform you that you have been selected for the role of
FINAL FANTASY XIV Beta Tester.
Dat mailtje moet ik nog krijgen.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:01 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Congratulations from Allakhazam!
We would first like to express our appreciation for your interest in
FINAL FANTASY XIV, and thank you for your application. As a result of
the special recruitment opportunity at Allakhazam, it is our pleasure
to inform you that you have been selected for the role of
FINAL FANTASY XIV Beta Tester.
Thanksquote:Op dinsdag 30 maart 2010 05:01 schreef Theoden het volgende:
[..]
Hey mede WoS'er!!! Damn mazzelpik. Nog steeds geen beta invite hier. Veel plezier in ieder geval!
Ik heb XI gekocht, 1 week gespeeld, en aan de kant geflikkerd. Ik vond er werkelijk waar geen ene ruk aan.... en ik ben toch best wel een FF fan. Maar als MMORPG vond ik het zwaar ruk. Dan maar WoW of Aion. Ik hoop dat XIV beter wordt. Ben best benieuwd.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:59 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
ThanksIk had als actieve FFXI speler dan ook meer kans om uitgekozen te worden! De client gaat ergens in April online! Ik mag er verder niks over zeggen, maar via PM mag je me altijd vragen stellen
FFXI was een stuk meer 'hardcore' dan Aion en WoW. Het duurde wel iets meer dan een weekje voordat je er een beetje in zat en het echt leuk begon te worden.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb XI gekocht, 1 week gespeeld, en aan de kant geflikkerd. Ik vond er werkelijk waar geen ene ruk aan.... en ik ben toch best wel een FF fan. Maar als MMORPG vond ik het zwaar ruk. Dan maar WoW of Aion. Ik hoop dat XIV beter wordt. Ben best benieuwd.
Zouden er poppetjes te maken zijn met een weelderig krullende haardos?
QFTquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
FFXI was een stuk meer 'hardcore' dan Aion en WoW. Het duurde wel iets meer dan een weekje voordat je er een beetje in zat en het echt leuk begon te worden.
Als ik geen mensen had gekend die al langer speelden en me verzekerden dat het een stuk leuker werd vanaf lvl 15-20 was ik ook al wel afgehaakt.quote:
Ach ik speel nu nog, diehard hequote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als ik geen mensen had gekend die al langer speelden en me verzekerden dat het een stuk leuker werd vanaf lvl 15-20 was ik ook al wel afgehaakt.
Welke server speel jij? Ik heb ook nog een account bij FFXI, speel al sinds NA release. Ben tussendoor wel en keer gestopt. Ben laatst met een nieuwe char begonnen aangezien ik zo slim was geweest om mijn Paladin lv 75 met full Koenig te deletenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:59 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
ThanksIk had als actieve FFXI speler dan ook meer kans om uitgekozen te worden! De client gaat ergens in April online! Ik mag er verder niks over zeggen, maar via PM mag je me altijd vragen stellen
Met een fulltime baan en iets dat op een sociaal leven lijkt, was dat destijds echt niet te doen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:26 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ach ik speel nu nog, diehard he
Fenrir, als je wilt kun je naar mijn server komen en help ik je nieuwe char wat vooruit!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:32 schreef Theoden het volgende:
[..]
Welke server speel jij? Ik heb ook nog een account bij FFXI, speel al sinds NA release. Ben tussendoor wel en keer gestopt. Ben laatst met een nieuwe char begonnen aangezien ik zo slim was geweest om mijn Paladin lv 75 met full Koenig te deleten
Heb echt 3 jaar lang hardcore gespeeld. Het blijft een prachtig spel en ik zit echt uit te kijken naar FFXIV.
Al mag HNM camping wel iets minder hardcore zijn
QFT. Ik heb toen echt teveel tijd in FFXI gestoken. Ik had toen ook toevallig veel tijd, maar zou het nu echt niet meer kunnen opbrengen om zo hardcore te spelen. Vooral omdat ik begon te spelen toen het werd gereleased in NA. Ik zat toen echt in een USA ritme qua slapen enz, te ziek eigenlijk als ik nu terugkijk. Wel veel lol gehad, maar dan nog ....quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Met een fulltime baan en iets dat op een sociaal leven lijkt, was dat destijds echt niet te doen.![]()
Ik geloof dat je tegenwoordig niet meer BST hoeft te spelen om nog enigszins te kunnen solo'en.
Scheelt ook dat ik de grahpics erg lelijk vondquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
FFXI was een stuk meer 'hardcore' dan Aion en WoW. Het duurde wel iets meer dan een weekje voordat je er een beetje in zat en het echt leuk begon te worden.
Juist meer teamwork zou ik zelf leuker vinden. Ik ga niets voor niets online. Ik weet niet wat er zo 'slecht' was qua teamwork in XI, maar ik hoop wel op wat meer samenspel om quests te doen. Anders kan ik net zo goed FFXIII nog eens doen. Oh wacht...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:38 schreef Theoden het volgende:
FFXIV gaat wel meer solo content hebben als ik het goed heb.
Het teamwork was absoluut niet slecht, dat was zelfs één van de best uitgewerkte aspecten van het spel. Zo hadden de melee / ranged classes een hele lijst met skills die je kon gebruiken wanneer je genoeg TP had opgebouwd. Die skills kon je dan weer chainen met andere melees / ranged voor een skillchain, die dan vervolgens nog weer gevolgd kon worden door een magic boost met de juist spells van mage characters.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Juist meer teamwork zou ik zelf leuker vinden. Ik ga niets voor niets online. Ik weet niet wat er zo 'slecht' was qua teamwork in XI, maar ik hoop wel op wat meer samenspel om quests te doen. Anders kan ik net zo goed FFXIII nog eens doen. Oh wacht...
Inderaad, dit is alleen dus wel nog redelijk recent. Vroegah! was het allemaal veel moeilijker. Een goeie party bestond toen uit een level difference van het liefst 1 maximaal 2 levels, met 1 tank 1 healer en 4 damage dealers. Je moest dus mensen in je level range vinden met de juist jobs. Nu is dat bijna onmogelijk, maar is het dus opgelost door de level sync.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:27 schreef Salt_Seafood het volgende:
Het feit dat ik zo snel geleveled ben komt voornamelijk door Level sync. Hierdoor kan bijv een lvl 10 samen met een level 70 in een party maximale xp krijgen doordat die lvl 70er dan tijdelijk gesynct wordt naar lvl 10 en zo kan iedereen dus met iedereen partyen en heb je ivm vroeger redelijk snel een party gevonden these days.
Ik weet het, ik was er vroegah! ook bijquote:Op woensdag 31 maart 2010 05:16 schreef Theoden het volgende:
[..]
Inderaad, dit is alleen dus wel nog redelijk recent. Vroegah! was het allemaal veel moeilijker. Een goeie party bestond toen uit een level difference van het liefst 1 maximaal 2 levels, met 1 tank 1 healer en 4 damage dealers. Je moest dus mensen in je level range vinden met de juist jobs. Nu is dat bijna onmogelijk, maar is het dus opgelost door de level sync.
Trouwens er staat heel wat nieuwe info op de JP FFXIV site. De clans voor alle rassen zijn wat uitgediept. De Elezen zien er echt mega stoer uit.
Cocktease.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:42 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik heb weer wat meer informatie maar weet niet of ik die nou mag delen of niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |