quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:58 schreef Pheno het volgende:welke ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie ogen
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
nja al was het een vent.. daar kijk ik het eerste naarquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja al was het een vent.. daar kijk ik het eerste naar
Okee, serieus nu, ben het wel met je eens eigenlijk. Maar waar kijk je al TWEEDE naar?quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:04 schreef Ladylike het volgende:
nja al was het een vent.. daar kijk ik het eerste naar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
wat?quote:
je kijkt eerst wat ze aan hebbenquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
je kijkt eerst wat ze aan hebben er snel uitgetrokken kan worden
naar de handenquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee, serieus nu, ben het wel met je eens eigenlijk. Maar waar kijk je al TWEEDE naar?
[spoiler]* Dr_Flash] kijkt als 2e naar schoenen neusgaten:X[/spoiler
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
phoe goede vraag... kleding.. offie verzorgd is
(dus niet soort kleding, smaken verschillen..)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:11 schreef Ladylike het volgende:
phoe goede vraag... kleding.. offie verzorgd is
(dus niet soort kleding, smaken verschillen..)Die schoonheidsfoutje in die wenkbrauw jeweetsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die schoenen zag ik pas toen je bijna op je muil ging
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Okay dat is dus het 2equote:Op donderdag 4 juni 2009 22:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je kijkt eerst wat ze aan hebben
als ze iets aan hebben![]()
Dat schoonheidsfoutje is een uitglijder tegen de radiator, dus littekenquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die schoonheidsfoutje in die wenkbrauw jeweets![]()
die schoenen zag ik pas toen je bijna op je muil ging
draag ik de volgende keer een zonnebrilquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Okay dat is dus het 2e![]()
1e is echt ogen
jou ken ik nouquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
draag ik de volgende keer een zonnebril
quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
draag ik de volgende keer een zonnebril
smoesjesquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat schoonheidsfoutje is een uitglijder tegen de radiator, dus littekenze waren nieuw dus glad
ben weer te laat dusquote:
Allebei uitglijders dusquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat schoonheidsfoutje is een uitglijder tegen de radiator, dus littekenze waren nieuw dus glad
whehehequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |