Right...quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, mag toch blijven, maar of ik dan niet iets anders wil gaan doen hier
Het zou wel een behoorlijk betere baan zijn als ik ja zegquote:
Hoezo nu?quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Users die geen idee hebben hoe ze aan een ransomware infectie komen, maar die wel willen dat ik het NU oplos
maar ambieer jij die baan ook?quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het zou wel een behoorlijk betere baan zijn als ik ja zeg
quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Users die geen idee hebben hoe ze aan een ransomware infectie komen, maar die wel willen dat ik het NU oplos
Lever maar in. Maandag zit er een verse image opquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:13 schreef marcb1974 het volgende:
Hoezo nu?
Een uur terug had het al weg moeten zijn ja
Erger: dit kost geldquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:14 schreef Ladylike het volgende:
dit klinkt als een of andere geslachtziekte
Trouwen is ZOO overschat. Zelfs voor een hypotheek is het totaal onnodig.quote:Op 26-8-2008 getrouwd met Fha, het lekkerste wijf op heel Fok en op 2-6-09 hebben we besloten om met F.U.B.A.R. te trouwen
Trage systeembeheerders hierquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lever maar in. Maandag zit er een verse image op
Tss, je krijgt twee dagen vrijquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Trouwen is ZOO overschat. Zelfs voor een hypotheek is het totaal onnodig.
Ja maar goed, dat krijg je ook als je naar de kaakchirurg moet. Dat kost veel minder en de ellende duurt 20 minuten. Niet 20 jaarquote:
Pr0nsurf je laptop maar effe volquote:
Daar moet ik dus eens goed over nadenken. Het is toch een iets andere richting als ik tot nu voor ogen had.quote:
Op maandag is het gratis trouwen hoor, kost geen drolquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar goed, dat krijg je ook als je naar de kaakchirurg moet. Dat kost veel minder en de ellende duurt 20 minuten. Niet 20 jaar
Wij doen het dan ook alleen maar om eventuele kinderen meteen rechtsgeldig van FUBAR te laten zijnquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Erger: dit kost geld
[..]
Trouwen is ZOO overschat. Zelfs voor een hypotheek is het totaal onnodig.
succes met je beslissing danquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar moet ik dus eens goed over nadenken. Het is toch een iets andere richting als ik tot nu voor ogen had.
Hmm da's wel slimquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:27 schreef Ladylike het volgende:
Wij doen het dan ook alleen maar om eventuele kinderen meteen rechtsgeldig van FUBAR te laten zijn
Dat merkt FUBAR pas na een testquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmm da's wel slimMaar wat nou als ze mijn DNA hebben?
![]()
alleen tijdens lunchtijdquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja, goed punt. Nuecken?Schikt het dit weekend?
Ja dat kan niet hoor, dan moet ik etenquote:
ik neem anders wel chocosaus en aardbeien meequote:Op donderdag 4 juni 2009 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat kan niet hoor, dan moet ik etenDe liefde van de man gaat door de maag
![]()
Je regelt je eigen bukake maar.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat kan niet hoor, dan moet ik etenDe liefde van de man gaat door de maag
![]()
*proest*quote:
Dat zal wel meevallenquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:55 schreef Ladylike het volgende:
Ik hoop toch dat het gerommel dat ik net hoorde een of andere vrachtwagen was ofzo, want als dat onweer is vrees ik dat ik door de regen naar huis moet
gek want het is hier hartstikke grijs...quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen![]()
http://buienradar.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |