nerdjes FTWquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:12 schreef Pheno het volgende:
Maar he, ondertussen wel een probleem opgelost dat al een maand speelt. Ik zal vragen of ik soms moet gaan werken bij de klant als systeembeheerder
Zonder logging, toegang of wat dan ook in 1x goed het probleem geanalyseerd en oplossing aangeboden. terwijl het niet eens in ons contract staat dat we die server moeten onderhouden (staat bij een ander bedrijf).
Nerd![]()
Altijd gezellig, dat soort momenten. Ik ga dan meestal maar een warme automatenchoco halen, en even relaxed met de voeten op de tafel zitten.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
toch dom?
hou dan gewoon je bek dicht of zeg JANTJE roddelt over je..
zodat ik jantje kan vragen wat het probleem is...
maar de situatie is erger:
persoon 1 roddelt tegen persoon 2 (over mij en persoon 3)
persoon 2 vertelt het tegen 3 maar wil dus niet zeggen wie 1 is...
dus ben nu pissed op 2 EN op 1...
ik wil weten wie persoon 1 is zodat ik hem of haar met de roddels kan confronteren..quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Altijd gezellig, dat soort momenten. Ik ga dan meestal maar een warme automatenchoco halen, en even relaxed met de voeten op de tafel zitten.
Wie van de 3 ben ik?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
toch dom?
hou dan gewoon je bek dicht of zeg JANTJE roddelt over je..
zodat ik jantje kan vragen wat het probleem is...
maar de situatie is erger:
persoon 1 roddelt tegen persoon 2 (over mij en persoon 3)
persoon 2 vertelt het tegen 3 maar wil dus niet zeggen wie 1 is...
dus ben nu pissed op 2 EN op 1...
ik hoop niet 1, want dan vind ik je een lulquote:
kee, doen wequote:Op donderdag 4 juni 2009 14:18 schreef Ladylike het volgende:
ik hoop niet 1, want dan vind ik je een lul
Hoop niet 2 want dan vind ik je raar dat je wel de info zegt maar niet van wie hij komt
hoop eigenlijk persoon 3 want volgens persoon 1 hebben wij sex met elkaar
eerst toestemming aan persoon 1 vragen, anders gaat die weer roddelen tegen 2 enzoquote:
Toeschouwer zijn is dan inderdaad erg leuk.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Altijd gezellig, dat soort momenten. Ik ga dan meestal maar een warme automatenchoco halen, en even relaxed met de voeten op de tafel zitten.
Ik ben lijdend onderwerpquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Toeschouwer zijn is dan inderdaad erg leuk.
Die tv komt vast net zo snel als Jort zijn schilderquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Bedrijven en afspraken
Ja maar ja, als ik wist wie persoon 1 was, dan deed ik dat welquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
eerst toestemming aan persoon 1 vragen, anders gaat die weer roddelen tegen 2 enzo
Het is niet meer prive hoor, aangezien ik nu ook weer dat jij het niet hebt op persoon 1 en 2.. Vreemde namen, dat wel, maar goed.. dat maakt voor het verhaal niet uit..quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:30 schreef Ladylike het volgende:
maar goed, dit heeft niets met fok te maken en is puur privé alleen wordt ik er hartstikke gestressed van
Hee weet je? Ik heb persoon 4 horen klagen over persoon 1 en 2quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:35 schreef indahnesia.com het volgende:
Het is niet meer prive hoor, aangezien ik nu ook weer dat jij het niet hebt op persoon 1 en 2.. Vreemde namen, dat wel, maar goed.. dat maakt voor het verhaal niet uit..
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee weet je? Ik heb persoon 4 horen klagen over persoon 1 en 2Tegen iedereen die het maar horen wilde
Ik weet niet wat dat met 1 en 2 is hoor, maar die 4 zal wel jaloers zijn. De slet
![]()
*smiespel smiespel
mag het ook cola zijn, bier mag hier nietquote:
Wat nu dan?quote:
Half 3, het valt mee.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Die tv komt vast net zo snel als Jort zijn schilder.
* Dr_Flash probeert zich voor te stellen hoe "Ik hou van je. Gewoon op een doodnormale manier hoor." eruit zou zienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |