Terug je kooi in!!! Ksssstquote:
ik kan het proberen nog goorder te laten klinkenquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:53 schreef lynda het volgende:
[..]
Het gaat serieus steeds goorder klinken..
Hij kan het hebbenquote:
ja nou nee.. doe maar niet.. het is al genoegquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:15 schreef tripack het volgende:
[..]
ik kan het proberen nog goorder te laten klinken
donderdaggangbangneukfestijn![]()
leuk woord voor scrable
Sorry mamaquote:
Nou ja zegquote:
Oh die had ik nog niet gezienquote:
quote:
Zeer perfect!!quote:
Jonguuuh, dat is moeilijjjjk, jeweetschquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oh die had ik nog niet gezien![]()
keek met rechts enzeaux..
scrabble is met 2 b's faalhaasquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:15 schreef tripack het volgende:
[..]
ik kan het proberen nog goorder te laten klinken
donderdaggangbangneukfestijn![]()
leuk woord voor scrable
jeetje wat een spammertquote:
Mja ik mag niet klagen denk ikquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zeer perfect!!
En met u? Welgestelde heer?
dat jij weet hoe je scrabble spelt is al een faal opzichquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
scrabble is met 2 b's faalhaas![]()
Tripack!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
Kapot moeilijjjkkkkk ouwe!quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jonguuuh, dat is moeilijjjjk, jeweetsch
Boks!!! Euh!!quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:21 schreef tripack het volgende:
[..]
dat jij weet hoe je scrabble spelt is al een faal opzich![]()
wie speelt er nou nog scrabble?Dat heeft niks met het spelen van het spel te maken.. maar gewoon een zeer uitgebreide algemene kennis...noem het intelligentieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Double failquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja ik mag niet klagen denk ik![]()
Dus dan doen we dat ook maar niet he
Dat lijkt me best pijnlijkquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Double fail
[ link | afbeelding ]
ja ja gooi het maar over die boegquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat heeft niks met het spelen van het spel te maken.. maar gewoon een zeer uitgebreide algemene kennis...noem het intelligentie
Ik vraag me dan altijd af, wie neemt het opquote:
misschien iemand die later een fitnessprogramma wil publicerenquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd af, wie neemt het op
Euh..quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:24 schreef tripack het volgende:
[..]
ja ja gooi het maar over die boeg
jij zit stiekem gewoon elk weekend dat spel te spelen
Ja nu je het zegt...quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd af, wie neemt het op
echt... NET te laat he...quote:
NET te laat WLquote:
Echte vrienden zeggen ze danquote:
Euh... chill hequote:Op donderdag 4 juni 2009 11:25 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
tering beller je nam er wel de tijd voor zeg !
hoe wil jij je kameraad redden van dat soort pijnen? Ik neem namelijk aan dat het ongeplande acties zijnquote:
whehehe maakt niet uit hoorquote:
Echte mannen hebben geen kameraden! Ofzoiets..quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hoe wil jij je kameraad redden van dat soort pijnen? Ik neem namelijk aan dat het ongeplande acties zijn
Dat zijn van die acties waarbij je weet... dit gaat pijn doenquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hoe wil jij je kameraad redden van dat soort pijnen? Ik neem namelijk aan dat het ongeplande acties zijn
M'n waterquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat zijn van die acties waarbij je weet... dit gaat pijn doen
maar soms worden die al ondernomen voordat je zelf hebt kunnen reagerenquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat zijn van die acties waarbij je weet... dit gaat pijn doen
Drink nog maar even niet danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |