Met brandnetels?quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
De SP stond rozen uit te delen op R'dam CS. 10 meter verder stond de VVD.
De VVDkrantquote:
Orgineel van de SP. Vooral omdat de roos het logo van de PvdA is...quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
De SP stond rozen uit te delen op R'dam CS. 10 meter verder stond de VVD.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:51 schreef extreme het volgende:
wat me ook opviel was de afwezigheid van rechts, idd, die zijn wèl aan het werk, om jullie uitkeringen te kunnen betalen! Achterlijk tuig!
ik sta iig niet van andermans centen op een station waandenkbeelden te uit te delen.quote:
Maar wel interneten terwijl je betaald wordt?quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:04 schreef extreme het volgende:
[..]
ik sta iig niet van andermans centen op een station waandenkbeelden te uit te delen.
20x langs lopenquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:06 schreef A-mineur het volgende:
Ach als ze rozen uitdelen, doe mij er dan meteen 20 heb ik een mooi boeketje voor m'n vriendin
TS is een kapitalische uitzuiger die niet snapt dat er mensen zijn die vrije dagen opnemen voor hun idealen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:51 schreef extreme het volgende:
Kom je op het centraal station, staan ze rijen dik propaganda uit te delen! Was wel weer heel erg duidelijk, PVDA, Groen links en de SP, die kunnen putten uit een enorme achterban met werklozen om hun pamfletten te verspreiden.
Ik ben 's ochtens toch al niet al te vrolijk, maar als ik dat me ook nog langs die geforceerd blij kijkende hippies moet worstelen die allemaal proberen om je hun stukje bedrukte wc papier in je handen te duwen is dat een erg slecht begin van de dag.
wat me ook opviel was de afwezigheid van rechts, idd, die zijn wèl aan het werk, om jullie uitkeringen te kunnen betalen! Achterlijk tuig!
linkse hippies
Hahahaha. Dat heb je helemaal niet gedaanquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:24 schreef Metro2005 het volgende:
In de stad bij ons stonden ze ook van de SP en de PVDA(wel op zaterdag dan) , die vent van de PVDA zei nog toen hij het pamflet in mijn handen drukte: "Kies verstandig" waarop ik het pamflet weer teruggaf en zei dat is goed, dan stem ik op de PVV
iddquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:25 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Hahahaha. Dat heb je helemaal niet gedaan
Je keek waarschijnlijk deze PVDA meneer met angst aan en liep snel doorquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:24 schreef Metro2005 het volgende:
In de stad bij ons stonden ze ook van de SP en de PVDA(wel op zaterdag dan) , die vent van de PVDA zei nog toen hij het pamflet in mijn handen drukte: "Kies verstandig" waarop ik het pamflet weer teruggaf en zei dat is goed, dan stem ik op de PVV
En de `broodmongool-award van de dag` gaat naar.....jou.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:51 schreef extreme het volgende:
Kom je op het centraal station, staan ze rijen dik propaganda uit te delen! Was wel weer heel erg duidelijk, PVDA, Groen links en de SP, die kunnen putten uit een enorme achterban met werklozen om hun pamfletten te verspreiden.
Ik ben 's ochtens toch al niet al te vrolijk, maar als ik dat me ook nog langs die geforceerd blij kijkende hippies moet worstelen die allemaal proberen om je hun stukje bedrukte wc papier in je handen te duwen is dat een erg slecht begin van de dag.
linkse hippies
zolang ik je uitkering maar betaal zekerquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:38 schreef solyaris het volgende:
[..]
En de `broodmongool-award van de dag` gaat naar.....jou.
[ afbeelding ]
Want, alle linksmensen hebben inderdaad een uitkering.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:51 schreef extreme het volgende:
hey lutser, ik wil geen open deuren in trappen... Maar doe het toch! Jij zit op een forum de internetheld uit te hangen terwijl je aan het werk zou moeten zijn! En jij bent zeker een PVV aanhanger of niet?quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:43 schreef extreme het volgende:
[..]
zolang ik je uitkering maar betaal zeker
Weet je hoeveel bomen het kost, al die foldersquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:04 schreef boskameel het volgende:
In Nijmegen stonden gister en vandaag ook Groen links bomenneukers.
Let the bashing begin.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:51 schreef Dartanion het volgende:
[..]
hey lutser, ik wil geen open deuren in trappen... Maar doe het toch! Jij zit op een forum de internetheld uit te hangen terwijl je aan het werk zou moeten zijn! En jij bent zeker een PVV aanhanger of niet?
ach, ik heb drie schermen open, en meerdere processen lopen, ondanks dat ik een man ben (en dus van nature slecht in multitasken) kan ik aan het werk zijn, en door efficient gebruik van m'n tijd toch in staat zijn om een forumpost te maken zonder dat mijn werk daardoor vergeten wordt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:51 schreef Dartanion het volgende:
[..]
hey lutser, ik wil geen open deuren in trappen... Maar doe het toch! Jij zit op een forum de internetheld uit te hangen terwijl je aan het werk zou moeten zijn! En jij bent zeker een PVV aanhanger of niet?
Och och, meneer heeft een MBO-diploma en mag nu achter een computer met wel DRIE!!! schermen zitten!quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:54 schreef extreme het volgende:
[..]
ach, ik heb drie schermen open, en meerdere processen lopen, ondanks dat ik een man ben (en dus van nature slecht in multitasken) kan ik aan het werk zijn, en door efficient gebruik van m'n tijd toch in staat zijn om een forumpost te maken zonder dat mijn werk daardoor vergeten wordt.
Ik snap dat jij daadwerkelijk weg moet lopen bij de lopende band als je het internet wilt checken, en dat daardoor de continuiteit in gevaar kan komen, gelukkig hoef je niet alles bij jezelf af te passen, en kan je voorbarige conclusies achterwege laten.
en idd, ik ben niet pro-europa.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:07 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Och och, meneer heeft een MBO-diploma en mag nu achter een computer met wel DRIE!!! schermen zitten!
Ook vind ik je een lutser omdat je blijkbaar niet meer doet dan van je verwacht word. Nooit zul je dus uit jezelf iets doen voor de maatschapij omdat je het kan. De mensen op wie jij in je OP (openings post) afgeeft, hebben vrije dagen opgenomen of een nachtdienst gedraaid zodat ze anderen kunnen overtuigen van hun politieke standpunt. En hopen hiermee iets goeds te doen. Jij aan de andere kant, speeld een internetheld in de baas zijn tijd!
ohjah, kun je drie standpunten noemen van de PVV waar jij achter staat, hoe zij die volgens hen gaan uitvoeren EN waarom jij daar achter staat?: Welke invloed die standpunten op jouw leven gaan hebben?
quote:PVDA, Groen links en de SP
quote:speeld
.... uhm.... huh?quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:16 schreef RickoKun het volgende:
Gisteren bij zo'n debat,
dat kut wijf van een Groenlinks die echt met een fokking kut glimlach dat debat zat te voeren, ook zoe heel geforceerd.
Ik heb havo en slechts 1 scherm dus stiekem ben ik efficienter.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:14 schreef boskameel het volgende:
Ohja, ik heb MBO en werk achter 3 schermen!
Inderdaad, dan ben je toch totaal ongeschikt om ons land te vertegenwoordigen!?!quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:16 schreef RickoKun het volgende:
Gisteren bij zo'n debat,
dat kut wijf van een Groenlinks die echt met een fokking kut glimlach dat debat zat te voeren, ook zoe heel geforceerd.
Haha, inderdaad. Als iemand die de taal niet spreekt geschikter is voor jouw baan, dan moet je je om heel andere dingen zorgen gaan maken dan het immigratiebeleid en het werk visum beleid.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:15 schreef Pool het volgende:
Bij de PVV zitten een stuk meer laagopgeleiden en uitkeringstrekkers dan bij GroenLinks.
Je hoorde Madlener en De Jong gisteren weer samen janken: "Boehoefuckinghoe, de Polen pakken onze baantjes af![]()
![]()
"
Ja, straks mag je nog maar aan één scherm en moet je de andere twee schermen aan een Roemeen en een Bulgaar afstaan, omdat ze toch veel harder werken dan jij.
Ja, we kunnen inderdaad beter een irritante gladjakker hebben die niets durft te zeggen zonder eerst een peroxidepruik te informeren, dan dat we een aardige en intelligente vrouw met glimlach, (natuurlijk) blond haar en blauwe ogen Europa insturen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:17 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Inderdaad, dan ben je toch totaal ongeschikt om ons land te vertegenwoordigen!?!
qftquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:32 schreef Pool het volgende:
[..]
Ja, we kunnen inderdaad beter een irritante gladjakker hebben die niets durft te zeggen zonder eerst een peroxidepruik te informeren, dan dat we een aardige en intelligente vrouw met glimlach, (natuurlijk) blond haar en blauwe ogen Europa insturen.
Deze post zie ik graag ingevuld worden door een vrouwelijke nieuwe Nederlander.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:32 schreef Pool het volgende:
[..]
Ja, we kunnen inderdaad beter een irritante gladjakker hebben die niets durft te zeggen zonder eerst een peroxidepruik te informeren, dan dat we een aardige en intelligente vrouw met glimlach, (natuurlijk) blond haar en blauwe ogen Europa insturen.
Dan moet je op Emine Bozkurt stemmen! Niet de allermooiste, maar wel de dochter van één van de eerste gastarbeiders en een Friese moeder. Integratiesuccesje pur sang!quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:37 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Deze post zie ik graag ingevuld worden door een vrouwelijke nieuwe Nederlander.
Tja, is ook weer een beetje wrang. Integreert er eindelijks eens eentje, stuur je haar het land uit.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:47 schreef Pool het volgende:
[..]
Dan moet je op Emine Bozkurt stemmen! Niet de allermooiste, maar wel de dochter van één van de eerste gastarbeiders en een Friese moeder. Integratiesuccesje pur sang!
In Nederland geboren uit een Turkse pa en een Friese ma en dan voor je werk pendelen tussen Brussel en Straatsburg. Voor wie juich je dan in godsnaam bij de Olympische Spelen?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:49 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Tja, is ook weer een beetje wrang. Integreert er eindelijks eens eentje, stuur je haar het land uit.
gefeliciteerd met je baantje als beveiliger bij de supermarkt!quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:14 schreef boskameel het volgende:
Ohja, ik heb MBO en werk achter 3 schermen!
Voor de persoon (Turk,Nederlander,Belg of Duitser) die wint natuurlijk!quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:52 schreef Pool het volgende:
[..]
In Nederland geboren uit een Turkse pa en een Friese ma en dan voor je werk pendelen tussen Brussel en Straatsburg. Voor wie juich je dan in godsnaam bij de Olympische Spelen?
quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:08 schreef Dartanion het volgende:
[..]
gefeliciteerd met je baantje als beveiliger bij de supermarkt!
Doe die rekensom nog maar een keertje opnieuw dan..quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:42 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik heb havo en slechts 1 scherm dus stiekem ben ik efficienter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |