Met brandnetels?quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
De SP stond rozen uit te delen op R'dam CS. 10 meter verder stond de VVD.
De VVDkrantquote:
Orgineel van de SP. Vooral omdat de roos het logo van de PvdA is...quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
De SP stond rozen uit te delen op R'dam CS. 10 meter verder stond de VVD.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:51 schreef extreme het volgende:
wat me ook opviel was de afwezigheid van rechts, idd, die zijn wèl aan het werk, om jullie uitkeringen te kunnen betalen! Achterlijk tuig!
ik sta iig niet van andermans centen op een station waandenkbeelden te uit te delen.quote:
Maar wel interneten terwijl je betaald wordt?quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:04 schreef extreme het volgende:
[..]
ik sta iig niet van andermans centen op een station waandenkbeelden te uit te delen.
20x langs lopenquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:06 schreef A-mineur het volgende:
Ach als ze rozen uitdelen, doe mij er dan meteen 20 heb ik een mooi boeketje voor m'n vriendin
TS is een kapitalische uitzuiger die niet snapt dat er mensen zijn die vrije dagen opnemen voor hun idealen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:51 schreef extreme het volgende:
Kom je op het centraal station, staan ze rijen dik propaganda uit te delen! Was wel weer heel erg duidelijk, PVDA, Groen links en de SP, die kunnen putten uit een enorme achterban met werklozen om hun pamfletten te verspreiden.
Ik ben 's ochtens toch al niet al te vrolijk, maar als ik dat me ook nog langs die geforceerd blij kijkende hippies moet worstelen die allemaal proberen om je hun stukje bedrukte wc papier in je handen te duwen is dat een erg slecht begin van de dag.
wat me ook opviel was de afwezigheid van rechts, idd, die zijn wèl aan het werk, om jullie uitkeringen te kunnen betalen! Achterlijk tuig!
linkse hippies
Hahahaha. Dat heb je helemaal niet gedaanquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:24 schreef Metro2005 het volgende:
In de stad bij ons stonden ze ook van de SP en de PVDA(wel op zaterdag dan) , die vent van de PVDA zei nog toen hij het pamflet in mijn handen drukte: "Kies verstandig" waarop ik het pamflet weer teruggaf en zei dat is goed, dan stem ik op de PVV
iddquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:25 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Hahahaha. Dat heb je helemaal niet gedaan
Je keek waarschijnlijk deze PVDA meneer met angst aan en liep snel doorquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:24 schreef Metro2005 het volgende:
In de stad bij ons stonden ze ook van de SP en de PVDA(wel op zaterdag dan) , die vent van de PVDA zei nog toen hij het pamflet in mijn handen drukte: "Kies verstandig" waarop ik het pamflet weer teruggaf en zei dat is goed, dan stem ik op de PVV
En de `broodmongool-award van de dag` gaat naar.....jou.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:51 schreef extreme het volgende:
Kom je op het centraal station, staan ze rijen dik propaganda uit te delen! Was wel weer heel erg duidelijk, PVDA, Groen links en de SP, die kunnen putten uit een enorme achterban met werklozen om hun pamfletten te verspreiden.
Ik ben 's ochtens toch al niet al te vrolijk, maar als ik dat me ook nog langs die geforceerd blij kijkende hippies moet worstelen die allemaal proberen om je hun stukje bedrukte wc papier in je handen te duwen is dat een erg slecht begin van de dag.
linkse hippies
zolang ik je uitkering maar betaal zekerquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:38 schreef solyaris het volgende:
[..]
En de `broodmongool-award van de dag` gaat naar.....jou.
[ afbeelding ]
Want, alle linksmensen hebben inderdaad een uitkering.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:51 schreef extreme het volgende:
hey lutser, ik wil geen open deuren in trappen... Maar doe het toch! Jij zit op een forum de internetheld uit te hangen terwijl je aan het werk zou moeten zijn! En jij bent zeker een PVV aanhanger of niet?quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:43 schreef extreme het volgende:
[..]
zolang ik je uitkering maar betaal zeker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |