indd, triviant of triominos.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:45 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Niets mis met een spelletje Risk/Monopoly/Triviant op z'n tijd.
Ach, ruzie is een groot woord. Het was in eerste instantie eenquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:46 schreef BigKahuna het volgende:
Mensen die ruzie krijgen om een spelletje.
Ik stond dus totaal niet in de weg, hij werd juist hevig verzwakt doordat hij mij overwon.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:49 schreef Frollo het volgende:
Misschien stond je in de weg of vormde je anderszins een bedreiging voor hem?
In elk geval is het niet per definitie verkeerd om iemand die zwak staat uit medelijden toch maar in het spel te houden.
Triominosquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:47 schreef wise het volgende:
[..]
indd, triviant of triominos.
Maarja, hedendaags moet er flink gezopeeeeh en gepokerd worden
Nee, spelletjes spelenquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:47 schreef wise het volgende:
[..]
indd, triviant of triominos.
Maarja, hedendaags moet er flink gezopeeeeh en gepokerd worden
in de kroeg kan je ook kaartenquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:55 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Nee, spelletjes spelen
Beter ga je inderdaad gewoon de kroeg in.
Lebensraum!!1quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:55 schreef valek het volgende:
Zo doe ik het ook vaak. Hoe minder tegenstanders hoe beter. Ausradieren.
Aan de andere kant, hoe minder tegenstanders, hoe sterker de overgeblevenen. Verdeel en heers is niet voor niets een klassieker.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:55 schreef valek het volgende:
Zo doe ik het ook vaak. Hoe minder tegenstanders hoe beter. Ausradieren.
Ach, ik vind het totaal niet boeiend als ik verlies. Maar heb geen zin om na een half uur spelen, toe te moeten kijken naar een spel wat bij ons gerust 7 uur kan durenquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:58 schreef MarkoA. het volgende:
Ik trek dat ook altijd zo slecht. Gooi dan vaak het bord om ofzo![]()
Precies, je moet zorgen dat je de opdracht pas in de beurt haalt waarmee je ook het allerlaatste land van de wereldkaart verovert.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Bij risk voor je opdracht gaan..(tenzij je iemand uitmoorden hebt)
Anders world domination.
"Ja sorry, ik heb het ook niet bedacht hoor, maar ja, het is wel mijn opdracht..."quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:08 schreef T3rr0r het volgende:
Je had op een papiertje een opdracht moeten schrijven zoals: 'Geef <naam van die gast> een flinke muilpeer'. En hem dan dus op z'n smoel slaan! Dan kan je gewoon zeggen dat het je opdracht was!
quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:08 schreef T3rr0r het volgende:
Je had op een papiertje een opdracht moeten schrijven zoals: 'Geef <naam van die gast> een flinke muilpeer'. En hem dan dus op z'n smoel slaan! Dan kan je gewoon zeggen dat het je opdracht was!
quote:Anti-Klacht: een ander besloot dat een van zijn landen in Afrika in de greep van een burgeroorlog was waardoor ik een nieuw leger kreeg
Dat meen je niet! Serieus, dat is echt sneu. Dat is helemaal geen spel meer, maar gewoon pleur al je huisjes neer.quote:
World Domination heb ik één keer gehad, FOR MOTHER RUSSIA!quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Bij risk voor je opdracht gaan..(tenzij je iemand uitmoorden hebt)
Anders world domination.
Dude... dat heet afstraffing. Zodat je het een volgende keer bij hem wel afleert. Toevallig afgelopen zondag ook weer eens geriskt en gewonnen. Vooral omdat anderen het nodig vonden mij aan te vallen maar daardoor totaal niet doorhebben dat je alleen moet aanvallen op punten waarbij de verdediging op zo min mogelijk landen hoeft te zetten.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:44 schreef Trannellius het volgende:
Maar wat schetste mijn verbazing!? Hoe moest Europe+Noord-Amerika veroveren oid, terwijl ik in Azie stond. Hij vond het dus inderdaad nodig om 1 persoon binnen een half uur van het bord te schoppen, terwijl het voor hemzelf geen nut had.
Azië is juist makkelijk. Niemand denkt dat je Azië kan houden dus iedereen negeert hetquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:48 schreef Pieter-utd het volgende:
Risk![]()
Alleen kut als je Azië moet veroveren + een ander continent
wtf is het een beetje pauperfamilie?quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:22 schreef Lollifant het volgende:
Schoonfamilie met de leus 'we doen het voor de gezelligheid' is pas irritant.
Bij Kolonisten van Katan doet de neger (dat zwarte poppetje) niet mee, want dat is lullig.![]()
Als je grondstoffen te weinig hebt mag je het gewoon pakken bij de bank.![]()
Iedereen speelt met kaarten open, zodat je makkelijk kan zien wat iedereen heeft![]()
Als je net 1 grondstof mist wil schoonmoeder hem altijd wel gewoon aan je geven![]()
Iedereen heeft gewoon een stapel van 40 kaarten, want geen neger, dus nooit inleveren bij 7, resultaat, binnen no time zijn de grondstoffen op![]()
Heeft iemand gewonnen, denk je: yes eindelijk! Maar nee, we spelen door totdat iedereen al zijn huisjes heeft geplaatst![]()
Ik doe niet meer mee...
Het is het leven van de straat, jeweetsquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
En je moet meedogenloos zijn in risk om te overleven.
Ik speel niet om de gezelligheid maar om te winnen. De enige juiste mentaliteit.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:04 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Het is het leven van de straat, jeweets
Ah gatver, dan houd je echt geen spel meer over.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:22 schreef Lollifant het volgende:
Bij Kolonisten van Katan doet de neger (dat zwarte poppetje) niet mee, want dat is lullig.![]()
Iedereen speelt met kaarten open, zodat je makkelijk kan zien wat iedereen heeft![]()
Als je net 1 grondstof mist wil schoonmoeder hem altijd wel gewoon aan je geven![]()
Iedereen heeft gewoon een stapel van 40 kaarten, want geen neger, dus nooit inleveren bij 7, resultaat, binnen no time zijn de grondstoffen op![]()
Heeft iemand gewonnen, denk je: yes eindelijk! Maar nee, we spelen door totdat iedereen al zijn huisjes heeft geplaatst![]()
Ik doe niet meer mee...
Hoe nutteloos moet jij je tijd daar wel verspelen....quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:22 schreef Lollifant het volgende:
Ik doe niet meer mee...
Altijd fijn, dat soort bezigheidstherapie.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:22 schreef Lollifant het volgende:
*verhaal*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |