Ja hoi, Timbob hier.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:19 schreef o.us het volgende:
Ik heb mij altijd afgevraagd waarom een voetbalclub als RKC Nike als kledingsponsor heeft? Zo goed/rijk/etc zijn ze ook weer niet.
FC Barcelona, Manchester United, Arsenal, Juventus, Inter Milaan, PSV etc lijken mij geen kleine provincieclubjes?quote:
De lokale amateurvereniging hier loopt ook met Nike-spullenquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:12 schreef o.us het volgende:
[..]
FC Barcelona, Manchester United, Arsenal, Juventus, Inter Milaan, PSV etc lijken mij geen kleine provincieclubjes?
Adidas daarintegen!quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:13 schreef Maikuuul het volgende:
Nike is een goede sponsor.
Maar de kleding die ze maken is meestal te lelijk voor woorden,
Ik heb het hierbij over t-shirts en dat soort dingen he, totally voor 2002 is dat
Om nog maar te zwijgen over de REEBOK en KAPPA en FILA truienquote:
Dat was eind jaren 90 heul hipquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:22 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over de REEBOK en KAPPA en FILA truien
Nike voetbalshirts zijn sowieso allemaal oerlelijk en TE standaard.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:13 schreef Maikuuul het volgende:
Maar de kleding die ze maken is meestal te lelijk voor woorden,
De shirt van komend jaar zijn ook weer goedquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:23 schreef de_boswachter het volgende:
Diadora shirts
Heb nog een Napoli shirt van Diadora uit 2001 thuisliggen, prachtig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |