Moet genoeg zijn toch?quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zaterdag in Enschede meetOfre en ik komen al
meer details heb ik nog niet![]()
Ik bemoei me graag met van allesquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:26 schreef S95Sedan het volgende:
Nutteloze discussie? Volgens mij deed jij je muil open want de enige waar ik mee in gesprek was waren Kluts/Kz totdat jij zo nodig een nutteloze opmerking moest maken.
was het hier al nutteloos.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
het zegt geen zak iemand z'n leeftijd.
Je mag haar ook negerenquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:29 schreef mrbox het volgende:
Overdag kan ik welmoet wel om ± 17:00 weer terug in Apeldoorn zijn.... Maar ofresca komt ook he
Absoluut!quote:
aahhh als je beter je best doet kom je misschien ook ooit es in een kliekje terechtquote:
Sja, het fenomeen "mensen die elkaar aardig vinden" zal je niet bekend voorkomen neequote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zal mijn Pm box even legen, dan kan je weer sturen wat ik zeggen moet
Oh! Junkie!quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Absoluut!![]()
* Cuegirllie zingt: Making banana pancakes
Niet nodigquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
aahhh als je beter je best doet kom je misschien ook ooit es in een kliekje terecht
quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, het fenomeen "mensen die elkaar aardig vinden" zal je niet bekend voorkomen nee.
zei ik kloon mijn neukertje bedoelde ikquote:
Schelequote:Op donderdag 4 juni 2009 11:35 schreef Cuegirllie het volgende:
En box .. je avatar lijkt op die van Ofre.. haal jullie nu door elkaar
Dat mag de rest gerust wetenquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zei ik kloon mijn neukertje bedoelde ik
quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:34 schreef Ofresca het volgende:
Oh shit! Volgens mijn moet mijn broertje in Harlingen spelen en ik moest of rijden of op de hond passen.
Nou vooruit danquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:35 schreef Cuegirllie het volgende:
ik zie de gelijkenissen nietquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:35 schreef Cuegirllie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |