Jij gaat meteen voor het houden van?quote:
Zeg ik dat dan? Ik zeg dat ik bij voorkeur niet al iemand zou afschrijven om haar leeftijd. Iets wat Kz wel doet, daar reageer ik op.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het kan wel, ik zeg o0ok niet dat het niet mogelijk is.
Maar jij denkt dat verliefdheid en van elkaar houden het enige is wat je nodig hebt om een relatie te laten lukken.
Trust me, dat is echt niet altijd het geval. Soms moet je gewoon realistisch zijn.
En daarom zou ik wel wat langer nadenken als iemand echt 10 jaar of meer ouder is dan ik.
Normaal gesproken ben je altijd zo ontzettend negatief, dat ik niet begrijp dat je hier zo wereldvreemd tegenaan kijkt.
wereldvreemd dus, met ervaring zie je die problemen namelijk welquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:46 schreef S95Sedan het volgende:
Niks met wereldvreemd te maken, zie je probleem gewoon niet.
Nee, dat is pas 1x voorgekomen (houden van, niet meteenquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij gaat meteen voor het houden van?
Is goed hoorquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:47 schreef rival het volgende:
[..]
wereldvreemd dus, met ervaring zie je die problemen namelijk wel
en ouwe vrijsterquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:47 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, dat is pas 1x voorgekomen (houden van, niet meteen). Maar gewoon, liever niet.
dus als jij een vrouw van 60 of een meisje van 13 helemaal geweldig vindt en verliefd op wordt.. denk jij niet even twee keer extra na?quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan? Ik zeg dat ik bij voorkeur niet al iemand zou afschrijven om haar leeftijd. Iets wat Kz wel doet, daar reageer ik op.
Dat is nou precies het punt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan? Ik zeg dat ik bij voorkeur niet al iemand zou afschrijven om haar leeftijd. Iets wat Kz wel doet, daar reageer ik op.
Ik ben niet oud.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en ouwe vrijster(maar dan de mannelijke versie)
in spe danquote:
Dat misschien maar zou iemand niet meteen afschrijven.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dus als jij een vrouw van 60 of een meisje van 13 helemaal geweldig vindt en verliefd op wordt.. denk jij niet even twee keer extra na?
quote:
En wat bedoel je met niet meteen afschrijven?quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:51 schreef S95Sedan het volgende:
Dat misschien maar zou iemand niet meteen afschrijven.
Bij voorhand al zeggen dat het toch niks zal worden.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En wat bedoel je met niet meteen afschrijven?
Jij zal de relatie wel aangaan?
hij denkt dat bij verliefdheid gelijk relatie wordt. Ik kan heus wel verliefd zijn op iemand maar dat betekent niet dat ik daar na ga handelen.... als ik verliefd ben op iemand die veel ouder is dan ik ga ik daar niets mee beginnen verliefdheid is maar een chemische state of mind. Je hoeft nite te handelen naar insticten maar dat snapt sedan niet. Als ik zou handelen naar instincten had ik mezelf en andere al veel fysieke pijn gedaanquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En wat bedoel je met niet meteen afschrijven?
Jij zal de relatie wel aangaan?
Spreek voor jezelfquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hij denkt dat bij verliefdheid gelijk relatie wordt. Ik kan heus wel verliefd zijn op iemand maar dat betekent niet dat ik daar na ga handelen.... als ik verliefd ben op iemand die veel ouder is dan ik ga ik daar niets mee beginnen verliefdheid is maar een chemische state of mind. Je hoeft nite te handelen naar insticten maar dat snapt sedan niet. Als ik zou handelen naar instincten had ik mezelf en andere al veel fysieke pijn gedaan
ik reageer op hoe jij hier post.... dat is de deel die ik van jou ken...quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf
You don't fucking know me.
Jij en andere leggen woorden in mijn mond dat is wat anders....quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik reageer op hoe jij hier post.... dat is de deel die ik van jou ken...
als ik goed in de nederlandse taal was geweest had ik wel lesgegeven.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij en andere leggen woorden in mijn mond dat is wat anders....
Het is trouwens "het deel dat"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |