abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69741096
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 15:16 schreef Starlie het volgende:

[..]

Nou dan zal hij bij mij in het zwart ook wel retour gaan.. aangezien ik al een tientonner ben
ik ben ook erg fors, ik doe ook nou niet echt een softe sport ofzo he dus moet heel erg opletten wat ik aantrek, dus iemand zei a line modellen kleden je af Yeah right
pi_69741168
AHAHAHA nee he, tape ik dat hele kreng dicht, ligt me factuur nog op bed
  vrijdag 5 juni 2009 @ 15:25:55 #253
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_69741192
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 15:22 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

ik ben ook erg fors, ik doe ook nou niet echt een softe sport ofzo he dus moet heel erg opletten wat ik aantrek, dus iemand zei a line modellen kleden je af Yeah right
Hmm nou ik ben benieuwd En anders kan ik hem altijd nog bewaren voor als ik eventueel OOIT zwanger wordt...
pi_69741515
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 15:25 schreef Kleintje19 het volgende:
AHAHAHA nee he, tape ik dat hele kreng dicht, ligt me factuur nog op bed
Hahahaha.
pi_69742136
Heb weer wat besteld

Hij staat nu op half juni, hopelijk blijft dat ook zo!
pi_69742290
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 14:58 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

10-4810 Blouse Blauw/gest
[ afbeelding ]
deze?
Yes die!

Die heeft bij mij een heul andere code

Zenkjoe
pi_69742306
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 09:34 schreef Daph_ het volgende:
*Eensch is met TT!
[..]

Ik heb dingen gezien die er eerst nog niet stonden bovendien was de sale nu nog helemaal vol (denk aan 25 pagina's tops!).. Ik heb wat spulletjes gescored, die heb ik er de afgelopen dagen niet in zien staan..

De score:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Nu maar 3,90!!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Dat vestje vind ik leuk!!! staat die ok in de sale??? Hoe duur is die??

Zo gaat wel erg vlug 2 dagen niet hier en al een heel topic verder
pi_69742335
Ik bestel NIKS meer.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_69742402
Mijn bestelling was ruim 250 euro. Ik hou voor ongeveer 80 euro echt joh, met passen FAIL FAIL FAIL. Gaat helemaal nergens over. Maar komt mooi uit, ik wou al minder uit gaan geven, en dat wat ik hou ben ik wel echt heel erg blij mee.

Onder andere dat jurkje van 14,90 wat een paar van jullie ook hebben, ik heb hem in zwart met roze. Ik heb er alleen een ENORME reet in, maar goed, dat gooien we dan maar op vrouwelijke vormen en mn buik / taille lijkt er juist heel slank in dus niet zeuren eh.

Verder heb ik met een blazer, een broek en een blouse (allemaal los uit de sale geplukt) een pak weten samen te stellen voor 19,90 + 7,90 + 9,90, zowel geschikt voor sollicitaties als begrafenissen (de enige gelegenheden waarop ik een pak draag)

Ben dus eigenlijk heel tevreden ook al gaat driekwart van de spullen terug. Alleen van één truitje vond ik het jammer dat het terug gaat, want het kriebelt helaas te erg maar het stond zo mooi. Maar ja dat draag je toch niet als je je er niet prettig in voelt.

Qua dingen die nu in de sale liggen hou ik alleen het badpak wat iemand hier ook al liet zien in paars (alleen heb ik hem in zwart). Dat is écht een geweldig badpak, ik voel me vaak doodongelukkig in badkleding en hier voel ik me mooi in in de sale is ie nu 7 euro goedkoper, dus ik heb een mail gestuurd. Ik kan gewoon niet geloven hoe leuk hij stond hij zat gewoon overal goed, en ik leek er dunner in dan in gewone kleren ipv andersom snap niet hoe dat kan. Het is alleen geen aanrader voor lange meisjes denk ik. Ik moest echt de touwtjes op hun allerkortst vastknopen om het badpak te overtuigen de cups om mn tieten te vouwen in plaats van 15 cm. er onder en toen stond ie dus redelijk strak. Denk dat als ik 1,83 was geweest ipv 1,73 dat dus niet gelukt was. Maar mijn tieten zitten vreemd hoog tegen mn lijf aangeplakt, dus misschien is het bij een ander geen probleem.
pi_69742832
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 14:26 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Alstie niet goed is, gewoon aangeven dat je een verkeerd artikel hebt gekregen op dat formulier. Krijg je als het goed is een coupon met daarop de 1304-korting (¤ 5) , had ik ook

Heb ik jammer genoeg nooit gekrege ook 2x toe een verkeerd artikel geleverd gekregen

Wel stom dat die andere bolero er niet meer is. Misschien morgenochtend vroeg wel weer?
  vrijdag 5 juni 2009 @ 16:34:23 #261
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_69743739
Die lul de behanger van een chaffeur is er nog steeds niet!!
En ik ga om half 6 ECHT naar huis.. want ik doe aan de lijn en verga van de trek... dus ik wil snel naar huis om te eten....
pi_69744530
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 15:55 schreef dieske87 het volgende:

[..]

Dat vestje vind ik leuk!!! staat die ok in de sale??? Hoe duur is die??

Zo gaat wel erg vlug 2 dagen niet hier en al een heel topic verder
Ja bij de sportkleding
  vrijdag 5 juni 2009 @ 18:32:06 #263
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_69747499
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 15:57 schreef Dipkip het volgende:
Qua dingen die nu in de sale liggen hou ik alleen het badpak wat iemand hier ook al liet zien in paars (alleen heb ik hem in zwart). Dat is écht een geweldig badpak, ik voel me vaak doodongelukkig in badkleding en hier voel ik me mooi in in de sale is ie nu 7 euro goedkoper, dus ik heb een mail gestuurd. Ik kan gewoon niet geloven hoe leuk hij stond hij zat gewoon overal goed, en ik leek er dunner in dan in gewone kleren ipv andersom snap niet hoe dat kan. Het is alleen geen aanrader voor lange meisjes denk ik. Ik moest echt de touwtjes op hun allerkortst vastknopen om het badpak te overtuigen de cups om mn tieten te vouwen in plaats van 15 cm. er onder en toen stond ie dus redelijk strak. Denk dat als ik 1,83 was geweest ipv 1,73 dat dus niet gelukt was. Maar mijn tieten zitten vreemd hoog tegen mn lijf aangeplakt, dus misschien is het bij een ander geen probleem.
Dat was ik dan, denk ik Ik ben wel redelijk lang (1,80), dus ik vrees het ergste. Ik heb het wel vaker bij H&M dat dingen aan de korte kant zijn, vooral met broeken. Als ik dan een maat groter pak worden ze alleen maar breder, niet langer Maar goed, we zullen zien. Ik heb relatief lange benen en een kort bovenlijf
Legally, it's questionable. Morally, disgusting. Personally, I like it.
pi_69748177
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 18:32 schreef Electrocute het volgende:
Dat was ik dan, denk ik Ik ben wel redelijk lang (1,80), dus ik vrees het ergste. Ik heb het wel vaker bij H&M dat dingen aan de korte kant zijn, vooral met broeken. Als ik dan een maat groter pak worden ze alleen maar breder, niet langer Maar goed, we zullen zien. Ik heb relatief lange benen en een kort bovenlijf
Misschien valt het dan mee!! En bij mij zit er ook een buikje in he het stretcht natuurlijk meer dan een broek. Ik hoop dat ie bij jou ook mooi valt!!
pi_69748293
Weer een mooi staaltje H&M klantenservice...

Ik mail over het badpak wat ik net thuis heb gekregen, dat ik het nog voor 19,90 heb besteld maar dat ik het nu kan krijgen voor 12,90, of ik het dan retour moet sturen en een andere laten komen of dat ze gewoon die die ik al heb voor 12,90 kunnen doen

Mail terug:

Bedankt voor je e-mail.

Natuurlijk kun je het badpak voor ¤ 12,90 krijgen.
Wij hebben de prijs voor je aangepast en wordt met je bestelling mee gestuurd
Wij zien in ons systeem dat je het limiet hebt overschreden en daarom moet je je bestelling afhalen bij een kialaafhaalpunt

Ik weer:

Ik begrijp die email niet. Wat wordt er met mijn bestelling meegestuurd en welke limiet is overschreden?

Zij weer:

We hebben er nog even naar gekeken en we hebben je limiet verhoogd!!

JA EN MIJN BADPAK DAN?????
pi_69748549
Ha tof, na vijf emails zeggen ze dat ik gewoon 12,90 kan overmaken er voor
pi_69749118
Zucht, wat moeilijk doen allemaal
Noot noot.
pi_69749860
Ik kan nog niet terugmailen omdat ik nog niet alle artikelcodes heb
pi_69750550
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 19:43 schreef Daph_ het volgende:
Ik kan nog niet terugmailen omdat ik nog niet alle artikelcodes heb
Ik heb gewoon de spullen nog een keer in mn bestelling gegooid, dan kun je de goeie codes zien en als ze gaan zeiken kunnen ze zien dat je het voor die prijs zou kunnen kopen.
pi_69750790
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 20:02 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik heb gewoon de spullen nog een keer in mn bestelling gegooid, dan kun je de goeie codes zien en als ze gaan zeiken kunnen ze zien dat je het voor die prijs zou kunnen kopen.
Het probleem is juist dat de dingen waarvan ik die codes niet heb al zijn uitverkocht in de sale Anders had ik ze idd wel in m'n winkelmandje gegooid, maar dat gaat helaas niet.. Misschien staat het er van het weekend of anders maandag in, ik wacht wel even af
  vrijdag 5 juni 2009 @ 20:50:41 #271
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_69752512
Jaa, mijn bestelling voor half juni is in behandeling
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  vrijdag 5 juni 2009 @ 20:57:16 #272
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_69752778
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 20:50 schreef MaLo het volgende:
Jaa, mijn bestelling voor half juni is in behandeling
Die van mij niet . Indien maandag nog niet, ga ik bellen.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_69753087
ik begrijp het niet, ik heb nooit gedoe met HenM, wat ik bestel word redelijk op tijd geleverd en wat ik hou, betaal ik met een acceptgiro.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 21:06:41 #274
101884 PeRi
Allons-y!
pi_69753166
Hoe doen jullie het eigenlijk als je een grote bestelling hebt en een korting op het hele stel, maar een groot gedeelte teruggestuurd wordt, als je per acceptgiro betaalt? Betalen jullie dan bedrag op de factuur - retourartikelen of wachten jullie tot het retourpakket geaccepteerd is en kijken dan wat ze doen met de korting?
Whatever I want.
pi_69753167
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 20:57 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Die van mij niet . Indien maandag nog niet, ga ik bellen.
Bij mij ook niet, terwijl me vandaag beloofd is dat 'ie vandaag of morgen in behandeling genomen zou worden. Na 3 fucking maanden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')