ik ben ook erg fors, ik doe ook nou niet echt een softe sport ofzo hequote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:16 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nou dan zal hij bij mij in het zwart ook wel retour gaan.. aangezien ik al een tientonner ben
![]()
Hmm nou ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:22 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik ben ook erg fors, ik doe ook nou niet echt een softe sport ofzo hedus moet heel erg opletten wat ik aantrek, dus iemand zei a line modellen kleden je af Yeah right
Hahahaha.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:25 schreef Kleintje19 het volgende:
AHAHAHA nee he, tape ik dat hele kreng dicht, ligt me factuur nog op bed
Yes die!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:58 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
10-4810 Blouse Blauw/gest
[ afbeelding ]
deze?
Dat vestje vind ik leuk!!! staat die ok in de sale??? Hoe duur is die??quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:34 schreef Daph_ het volgende:
*Eensch is met TT!
[..]
Ik heb dingen gezien die er eerst nog niet stondenbovendien was de sale nu nog helemaal vol (denk aan 25 pagina's tops!).. Ik heb wat spulletjes gescored, die heb ik er de afgelopen dagen niet in zien staan..
De score:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu maar 3,90!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:26 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Alstie niet goed is, gewoon aangeven dat je een verkeerd artikel hebt gekregen op dat formulier. Krijg je als het goed is een coupon met daarop de 1304-korting (¤ 5) , had ik ook
Heb ik jammer genoeg nooit gekrege ook 2x toe een verkeerd artikel geleverd gekregen
Wel stom dat die andere bolero er niet meer is. Misschien morgenochtend vroeg wel weer?
Ja bij de sportkledingquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:55 schreef dieske87 het volgende:
[..]
Dat vestje vind ik leuk!!! staat die ok in de sale??? Hoe duur is die??
Zo gaat wel erg vlug 2 dagen niet hier en al een heel topic verder
Dat was ik dan, denk ikquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:57 schreef Dipkip het volgende:
Qua dingen die nu in de sale liggen hou ik alleen het badpak wat iemand hier ook al liet zien in paars (alleen heb ik hem in zwart). Dat is écht een geweldig badpak, ik voel me vaak doodongelukkig in badkleding en hier voel ik me mooi inin de sale is ie nu 7 euro goedkoper, dus ik heb een mail gestuurd. Ik kan gewoon niet geloven hoe leuk hij stond
hij zat gewoon overal goed, en ik leek er dunner in dan in gewone kleren ipv andersom
snap niet hoe dat kan. Het is alleen geen aanrader voor lange meisjes denk ik. Ik moest echt de touwtjes op hun allerkortst vastknopen om het badpak te overtuigen de cups om mn tieten te vouwen in plaats van 15 cm. er onder en toen stond ie dus redelijk strak. Denk dat als ik 1,83 was geweest ipv 1,73 dat dus niet gelukt was. Maar mijn tieten zitten vreemd hoog tegen mn lijf aangeplakt, dus misschien is het bij een ander geen probleem.
Misschien valt het dan mee!! En bij mij zit er ook een buikje in hequote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:32 schreef Electrocute het volgende:
Dat was ik dan, denk ikIk ben wel redelijk lang (1,80), dus ik vrees het ergste. Ik heb het wel vaker bij H&M dat dingen aan de korte kant zijn, vooral met broeken. Als ik dan een maat groter pak worden ze alleen maar breder, niet langer
Maar goed, we zullen zien. Ik heb relatief lange benen en een kort bovenlijf
Ik heb gewoon de spullen nog een keer in mn bestelling gegooid, dan kun je de goeie codes zien en als ze gaan zeiken kunnen ze zien dat je het voor die prijs zou kunnen kopen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:43 schreef Daph_ het volgende:
Ik kan nog niet terugmailen omdat ik nog niet alle artikelcodes heb
Het probleem is juist dat de dingen waarvan ik die codes niet heb al zijn uitverkocht in de salequote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:02 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de spullen nog een keer in mn bestelling gegooid, dan kun je de goeie codes zien en als ze gaan zeiken kunnen ze zien dat je het voor die prijs zou kunnen kopen.
Die van mij nietquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:50 schreef MaLo het volgende:
Jaa, mijn bestelling voor half juni is in behandeling
Bij mij ook niet, terwijl me vandaag beloofd is dat 'ie vandaag of morgen in behandeling genomen zou worden. Na 3 fucking maanden.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die van mij niet. Indien maandag nog niet, ga ik bellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |