abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin donderdag 4 juni 2009 @ 09:19:40 #1
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69691467
Uiteraard mag dit topic niet ontbreken.
Ik ga 'm zo halen, maar er zullen inmiddels vast en zeker mensen zijn die 'm in de pre-order hadden en vannacht om 0:01 al konden spelen.

Wat zijn de ervaringen er inmiddels mee?
Ik heb hier en daar op internet de eerste nude-patches al gevonden en er zijn al sites serieus bezig de boel te ontleden voor de modcommunity. Gezien het feit dat je op de sims site zelf moet betalen voor downloads (!!!) verwacht ik dat EA het modden flink gaat tegenwerken. Zo ja denk ik dat TS3 slechts een kort leven zal hebben, want de meeste tijd aan TS1 en 2 besteedde ik toch aan het downloaden van content en het maken ervan.

Van de andere kant zijn ze bij thesimsresource bezig met een speciale tool om custom content te maken ( http://www.thesimsresource.com/workshop/ ).

Time will tell.
(overigens had ik al wel verwacht dat er al een topic zou lopen )
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_69691530
mensen die hem pre-order hebben die krijgen hem juist vandaag pas.. gister lagen ze al in de winkels namelijk.

oftewel ik krijg hem vandaag pas
Love my boy [L] 15/04/08
pi_69691607
Ik ga hem nu nog niet kopen maar wil hem graag hebben. Het lijkt mij een fantasties spel.

Mooi om te zien dat ze bezig zijn om custom content mogelijk te maken. Tool is ook opensource zag ik, dus dat is alleen maar beter.
  donderdag 4 juni 2009 @ 09:29:38 #4
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_69691676
quote:
(overigens had ik al wel verwacht dat er al een topic zou lopen )
Er liep er een.. tot mensen het gingen verpesten die het spel al haddne gedownload..

En tja, als het goed is bezorgd bol.com hem vandaag thuis en komt mijn moeder zaterdag langs en brengt ze hem mee
maar goed ook want de examens beginnen volgende week

Waar heb je hem overigens gister al in de winkel zien liggen?
pi_69691678
Voor de mensen die 50.000 geld erbij willen.
Ctrl + Shift + C (Of V?) en dan typen: motherlode
pi_69691698
ik vermoed niet dat EA het teveel tegenzal werken aangezien de custom content 1 van de belangrijkste dingen in het hele spel is
pi_69691715
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 09:29 schreef Niara het volgende:

[..]

Waar heb je hem overigens gister al in de winkel zien liggen?
MM den haag
reguliere editie voor ~47 euro
de CE voor 55,-
  Admin donderdag 4 juni 2009 @ 09:35:23 #8
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69691805
ahja, media markt wil wel vaker embargo's aan hun laars lappen
mooi kut dat ik gisteren niet ff naar MM ben gegaan. Maar goed, om 10 uur gaat-ie hier in zwolle open dus ik ga zo vertrekken
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_69691823
lijkt me echt een wijvenspel
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_69691939
Ik ben aan deze spellen altijd een paar weken helemaal verslaafd, totdat het zo eentonig wordt dat ik er geen zin meer in heb. Btw, zit er weer zo'n verouderingssysteem in? Zoja, is er al een cheat om die uit te zetten? Dat vond ik zo irritant
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')