Tuurlijk meen ik het, anders werd het as zaterdag dat ze weg ging.quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hij is nog serieus ook![]()
Helpen verhuizen noemt ie dat
Nee inderdaad, kale bedoeling straks Gijs..
Weekend is heilig he Gijsquote:Op donderdag 4 juni 2009 08:11 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Tuurlijk meen ik het, anders werd het as zaterdag dat ze weg ging.
Nu kan ik het weekend gewoon me ding doen.
Jij kwam toch langs.quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Weekend is heilig he Gijs![]()
Nog plannen dan?
Mja kan ik misschien wel doen, moet even kijken, Tam is vlgs mij wel thuis maar dacht dat we nog iets op de agenda hadden staan..quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:26 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Jij kwam toch langs.
Nee weinig misschien nog ff wat dingen doen in huis, zie het wel.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mja kan ik misschien wel doen, moet even kijken, Tam is vlgs mij wel thuis maar dacht dat we nog iets op de agenda hadden staan..
Maar straks huis helemaal leeg Gijs.. althans jou spullen staan er nog dan.. maar de dieren, Zoe, Pino.. ook weg?quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:17 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Kijk maar, als je zin hebt altijd welkom.
Alleen Zoë weg.quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar straks huis helemaal leeg Gijs.. althans jou spullen staan er nog dan.. maar de dieren, Zoe, Pino.. ook weg?
Pientje lijkt me ook niet een geschikt maatje voor Miekequote:Op donderdag 4 juni 2009 10:14 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Alleen Zoë weg.
Tom neem ik mee, Pino moet ik oplossing zien te vinden, die gaat niet met me mee.
Tom en Pino kunnen niet met elkaar over weg, laat staan als ik straks in een flatje woon.
nee heb ik niks mee te maken. Die rampsoftware is de meuk warain de tellingen opgeslagen worden. Dus als alles per stembureau al geteld is.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:30 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)y_dans__.html?p=28,2
Dus dat kan echt?
@Neet, goed werk deze week van je.. nu kan ik invullen met een potlood vanavond
Mijn 32" scherm en consoles zijn zo lastig meenemen in de trein en op vakantie.quote:Op donderdag 4 juni 2009 07:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is toch dat kleine handheld ding van Sony
Ik snap de lol niet van gamen op zon klein dingetje eigenlijk.. moet je toch een beetje groots kunnen doen?
World Wide Dork Conferencequote:Op donderdag 4 juni 2009 11:22 schreef Strolie75 het volgende:
Na de E3 volgende week weer de volgende conferentie
[ afbeelding ]
Apple ding of wat?quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:22 schreef Strolie75 het volgende:
Na de E3 volgende week weer de volgende conferentie
[ afbeelding ]
quote:
Als de Ipod Touch nou ook eens kon bellen, was ik klaar geweestquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hopelijk nieuwe iPhone. Mijn abo bij Hi loopt 24 juli af.
Een iPhone is een iTouch die kan bellen Gijs!quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:46 schreef Chocobo het volgende:
Als de Ipod Touch nou ook eens kon bellen, was ik klaar geweest
Ja dat is toch een Iphonequote:Op donderdag 4 juni 2009 12:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als de Ipod Touch nou ook eens kon bellen, was ik klaar geweest
Daar zijn wel hacks voor heb ik gehoord.. maar de persoon die ik ken die dat heeft gedaan, dacht daarna nog even de firmware te updaten... nu heeft hij een hele dure Itouch.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Een iPhone is een iTouch die kan bellen Gijs!![]()
Enige nadeel is dat je T-mobile als provider moet nemen.
doet Randa voor me, ben nog nooit zelf wezen stemmenquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja vanavond he.. nu het nog kan stem ik wel.
http://www.telegraaf.nl/b(...)lliger___.html?p=3,1quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja vanavond he.. nu het nog kan stem ik wel.
Daarom begin ik niet aan dit soort geklooiquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Daar zijn wel hacks voor heb ik gehoord.. maar de persoon die ik ken die dat heeft gedaan, dacht daarna nog even de firmware te updaten... nu heeft hij een hele dure Itouch.
Ja dat is er nog zo 1 die graag medelijden op kan brengen tijdens een verkrachting.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)lliger___.html?p=3,1
Oh,... maar ook met zo'n album picture overzicht en 16GB geheugen?quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Een iPhone is een iTouch die kan bellen Gijs!![]()
Enige nadeel is dat je T-mobile als provider moet nemen.
Yepquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Oh,... maar ook met zo'n album picture overzicht en 16GB geheugen?
Hahahaha, en dan lekker door gaan vissen ook .. alsof er nog vis wil bijten.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:57 schreef Chocobo het volgende:
http://www.break.com/index/karma-strikes-again.html
quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:17 schreef Strolie75 het volgende:
Weer een jeugdheld dood. Ik word oud.
[ afbeelding ]
Iedereen zijn of jaar jeugdsentiment Gijsquote:
Moet je alsnog jezelf identificeren, staat ook op de achterkant...quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:51 schreef Bastard het volgende:
Heb je niet eens nodig wessiej.. je staat op de kaart hoor ik net
quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wie?
Ik had net mijn rijbewijs gevonden, ze vroegen er idd om.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:14 schreef Magneet het volgende:
[..]
das slecht want ze zijn verplicht erom te vragen nameluijk.l
Lijkt me echt heel cool, maar ik heb een te kleine memory stick. Heb een grotere besteldquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:11 schreef Strolie75 het volgende:
Net Monster Hunter geprobeerd. Eerste indrukken zijn positief. Spel ziet er goed uit, speelt lekker en aan het aantal menu's te zien bevat het veel diepgang! Er had wel een tutorial in die demo mogen zitten, want tot dusver nog geen idee wat ik moet doen. Ik mep maar wat om me heen met een groot zwaard.
Qua gevoel doet het me nog het meeste denken aan FFXII. Zowel qua level-design als het grinden van monsters voor EXP.
Wat voor geheugenkaart heb je er nu in dan? Spel is maar iets van 200 MB.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Lijkt me echt heel cool, maar ik heb een te kleine memory stick. Heb een grotere besteld
60MB,... uit mijn telefoon (Sony Ericsson) gehaaldquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat voor geheugenkaart heb je er nu in dan? Spel is maar iets van 200 MB.
Heb er maar een centraal topic over geopend. Misschien gaat het wel lopen.
[PSP] Monster Hunter Freedom: Unite #1
Jemmig. Kun je daar de updates wel op kwijt?quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
60MB,... uit mijn telefoon (Sony Ericsson) gehaald
Die van 4 gb gekocht?quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
60MB,... uit mijn telefoon (Sony Ericsson) gehaald
Yep!quote:
Ik ben erg blij met de nieuwe aankomende titels. MGS en Assassin's Creed zien er echt geweldig uit!quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jemmig. Kun je daar de updates wel op kwijt?
Serieus Gijs, ik heb mijn vakantiegames gevonden.
Monster Hunter & Final Fantasy VII. De PSP is back!
Nu maar hopen dat hij snel bezorgd wordt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Yep!En ik heb de link ook aan Strol gegeven. Was in totaal 7 Euro kwijt,... serieus! Thanks!
quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:40 schreef Chocobo het volgende:
Ik ben erg blij met de nieuwe aankomende titels. MGS en Assassin's Creed zien er echt geweldig uit!
Staat op backorder 3 dagen nog.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat hij snel bezorgd wordt.
Serieus Gijs. Je ziet de littekens van de tietvergroting en de liposuctie nog.quote:
Je bedoelt de afdruk van haar strakke topjequote:Op donderdag 4 juni 2009 19:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Serieus Gijs. Je ziet de littekens van de tietvergroting en de liposuctie nog.
Ow god, het wordt steeds beterquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:43 schreef Wessiej het volgende:
Pff over 2 weken ook de originele Metal Gear Solid in de PSN store, ¤7,99.
Volgens mij eerder beugel en strak topje verhaalquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Serieus Gijs. Je ziet de littekens van de tietvergroting en de liposuctie nog.
Serieusquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:43 schreef Wessiej het volgende:
Pff over 2 weken ook de originele Metal Gear Solid in de PSN store, ¤7,99.
U vraagt,... wij draaien. Komt in 2010quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ow god, het wordt steeds beter
Nu alleen nog Resident Evil
Ben jij dat met dat rood/wit geblokte tafelkleed shirt en brilquote:
Hahahaha, dat is een mooie kop!quote:
Halve snipquote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:20 schreef Magneet het volgende:
zow vanmiddag migratie hier. Rond lunchtijd pleitte dus
neuh verhuizen bij de baas. Migratie hoef ik geen hol aan te doen gelukkigquote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:06 schreef Chocobo het volgende:
OMG,.... Eindelijk een Wii game voor mijKippenvel aan het einde van de trailer!
http://www.gametrailers.com/video/e3-09-silent-hill/50852
Who cares,... je analoge controls zijn stukquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:55 schreef Notorious_Roy het volgende:Final
Fantasy
VII
Kippenvel ook weer van de intro! Prima speelbaar op de PSP, al is het gebrek aan analoge besturing wel een stapje terug
Ja, dat is ook zo. Maar ook het bevestigen met o ipv x is gekquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Who cares,... je analoge controls zijn stuk
Hier,... kan je gaan vouwenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo. Maar ook het bevestigen met o ipv x is gekMaar goed, die norse B (what's in a name) maakte alles weer goed. Heerlijke game
ja zelfde als laatst, heb hem aangemeld als een rrod, hopelijk trapt MS erin anders mag ik een nieuwe gaan kopen.quote:
Heb ik toen ook gedaan. Last van DRE's en een RROD gemeld. Gewoon een andere 360 gekregen en nooit meer iets over gehoord. Serieus, ze zetten ze volgens mij niet eens aan. Het zijn zulke aantallen dat gewoon standaard een aantal onderdelen vervangen worden.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:29 schreef Magneet het volgende:
[..]
ja zelfde als laatst, heb hem aangemeld als een rrod, hopelijk trapt MS erin anders mag ik een nieuwe gaan kopen.
Kopen, je krijgt een ZGAN terug ervoor.. de mijne is een paar maanden oud.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:29 schreef Magneet het volgende:
[..]
ja zelfde als laatst, heb hem aangemeld als een rrod, hopelijk trapt MS erin anders mag ik een nieuwe gaan kopen.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb ik toen ook gedaan. Last van DRE's en een RROD gemeld. Gewoon een andere 360 gekregen en nooit meer iets over gehoord. Serieus, ze zetten ze volgens mij niet eens aan. Het zijn zulke aantallen dat gewoon standaard een aantal onderdelen vervangen worden.
daar hoop ik dan ook maar op, gewone garantie was natuuurlijk allang vervallenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kopen, je krijgt een ZGAN terug ervoor.. de mijne is een paar maanden oud.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:34 schreef Bastard het volgende:
http://www.elpais.com/fot(...)sconi/6527-1/elpgal/
Wat een mannetje is het toch ook.. foto's op een feestje in een vakantiehuis van Berlusconni, check foto 3
Foto 4 danquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:34 schreef Bastard het volgende:
http://www.elpais.com/fot(...)sconi/6527-1/elpgal/
Wat een mannetje is het toch ook.. foto's op een feestje in een vakantiehuis van Berlusconni, check foto 3
Eminem-Relapsquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:40 schreef Chocobo het volgende:
Jullie trouwens nog nieuwe OST's of iets dergelijks? Wat zijn de nieuwste aanwinsten?
Gijs,... die game komt pas diep in 2010 uitquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:10 schreef Bastard het volgende:
http://www.xboxonly.nl/videos/3472/E3:_Huxley_-_E3_2009_Trailer/deze maand? Geen hypes hier?
Ow.. op die pagina stond 2009 .. juni..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs,... die game komt pas diep in 2010 uit
Gijs,... geen ENE Nederlandse site doet dat goed! Kansloos altijd,.... die releasedate's! Spel komt eerst op PC uit eind 2009,... dan een half jaar na de PC de console versie. Lijkt me overigens niksquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ow.. op die pagina stond 2009 .. juni..
Aan die trailer zie ik niks. Het idee leek me wel onwijs. Een MMOFPS,.... hoe cool is dat. Maar release duurt langer en langer,.... features wijzigen,.... toch PC,... niet PC,... nu hoofdplatform,... ik ben gewoon het vertrouwen kwijt. Ben wel heel erg benieuwd, maar ik moet eerst gameplay zienquote:
30 euro bij Gamehubs. Ik twijfel een beetje. Demo vond ik vervelend. En ik wil over 3 weken een PS3 kopen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:39 schreef Chocobo het volgende:
Ben best weer helemaal in de games momenteel. Ga binnenkort beginnen aan een nieuwe. Zin in. De laatste die ik gegamed heb is RE5,.... bijna voor de 2e keer uit nu op veteran. Dik 47 uur in zitten al!
Ik vond de demo ook niet echt leukquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
30 euro bij Gamehubs. Ik twijfel een beetje. Demo vond ik vervelend. En ik wil over 3 weken een PS3 kopen.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:04 schreef Bastard het volgende:
Ik wil de volgende blog die ik tegenkwam toch even met jullie delen
De Mayonaise pot en het bier:
Wanneer dingen in je leven haast teveel voor je worden, wanneer 24 uren in een dag voor jou niet genoeg zijn, denk dan aan de mayonaisepot en het bier.
Een leraar stond voor zijn klas. Er stonden allerlei dingen voor hem op zijn bureau. Toen het lesuur begon, pakte hij zonder woorden een grote, lege mayonaisepot en deed hem vol met golfballetjes. En toen de pot tot de rand gevuld was, vroeg hij de jongeren of de pot vol was. Ze zeiden: 'Ja.'
Toen pakte de leraar een doos met kleine kiezelsteentjes en goot die uit in de pot. Hij schudde de pot een beetje, en de kiezelsteentjes rolden in de open plekjes tussen de golfballetjes. Toen vroeg hij zijn leerlingen opnieuw of de pot vol was. En ze beaamden het.
Nu pakte de leraar een doos met zand en goot hem uit in de pot. En natuurlijk, het zand vulde alles verder op. En weer vroeg hij of de pot nu vol was. En weer zeiden ze: 'Ja, nu is de pot vol.'
Daarop nam de leraar twee blikjes bier van de tafel, maakte ze open, en goot ze leeg in de pot. En het bier vulde de ruimte tussen de zandkorrels. De jongeren lachten.
Toen het weer rustig was zei de leraar: 'Deze pot staat voor je leven. De golfballetjes zijn de belangrijke dingen in je leven - je familie, je kinderen, je gezondheid, je vrienden, je grootste hobby. Het zijn de dingen die zo belangrijk voor je zijn, dat wanneer al het andere in je leven er niet meer zou zijn, maar dit nog wel, je leven nog steeds meer dan genoeg de moeite waard zou zijn.' De kiezelsteentjes zijn de andere dingen die er toe doen - zoals je werk, je huis, je auto. Het zand is al het andere, de kleine dingen.
Wanneer je het zand eerst in de pot doet, is er geen ruimte meer voor de kiezelsteentjes of golfballetjes. Dit geldt ook voor je leven. Wanneer je heel de dag al je tijd en energie geeft aan de kleine dingen, zul je nooit ruimte of tijd hebben voor de dingen die echt belangrijk voor je zijn. Let op de dingen die belangrijk zijn voor je geluk in je leven. Speel met je kinderen. Neem tijd om naar een dokter te gaan wanneer je je niet goed voelt. Neem je partner mee uit eten. Neem tijd voor ontspanning. Er zal altijd tijd zijn om je huis te poetsen, of om boodschappen te doen. Zorg eerst voor de golfballetjes, de dingen die er echt toe doen. Stel je prioriteiten - de rest is zand.
Toen hij uitgesproken was, bleef het een poosje stil. Toen stak een van de leerlingen haar hand op en vroeg waar het bier voor stond. De leraar glimlachte. 'Ik ben blij dat je dit vraagt. Het laat je zien, dat hoe vol je leven ook lijkt te zitten, er altijd ruimte is voor een paar biertjes.
De Wereld Draait Door.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:35 schreef Chocobo het volgende:
B, ik zie nu je reactie op mijn site pas. Wat is DWDD? Ben erg benieuwd naar de workshop
Oh verrek joh,... dat is cool! Wachtlijst verder hoor. We mogen pas in Augustus ofzoquote:
Vond het altijd heel boeiend hoe dat in zn werk ging.. zo makkelijk en ineens een boom en een huisje.. zo rustig.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Oh verrek joh,... dat is cool! Wachtlijst verder hoor. We mogen pas in Augustus ofzo
Ben niet ingelogd.. doe es tinypiccen!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:29 schreef Magneet het volgende:
[ afbeelding ]is een collega van een vriendin van me uit de states
Verste vriend verwoven relatie ooitquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:29 schreef Magneet het volgende:
[ afbeelding ]is een collega van een vriendin van me uit de states
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:02 schreef Quinny het volgende:
Ik moet dit even kwijt... Heb mijn laatste toets gehaaldAlleen nu nog mijn verbeterplan en presentatie en dan ben ik klaaaaaaarrrrrrrr
Sorry, maar ben zo opgelucht .
2010 Must have.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:15 schreef Bastard het volgende:
@GIjsje, strak beeld hoor
http://www.xboxonly.nl/videos/3465/E3:_Just_Cause_2_-_Developer_Walkthrough/
Wat een lelijke piemel is dat zegquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Knap poep!! Nog maar even!
mwah heb vrienden over de hele wereldquote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:04 schreef Bastard het volgende:
Ik wil de volgende blog die ik tegenkwam toch even met jullie delen
De Mayonaise pot en het bier:
Wanneer dingen in je leven haast teveel voor je worden, wanneer 24 uren in een dag voor jou niet genoeg zijn, denk dan aan de mayonaisepot en het bier.
Een leraar stond voor zijn klas. Er stonden allerlei dingen voor hem op zijn bureau. Toen het lesuur begon, pakte hij zonder woorden een grote, lege mayonaisepot en deed hem vol met golfballetjes. En toen de pot tot de rand gevuld was, vroeg hij de jongeren of de pot vol was. Ze zeiden: 'Ja.'
Toen pakte de leraar een doos met kleine kiezelsteentjes en goot die uit in de pot. Hij schudde de pot een beetje, en de kiezelsteentjes rolden in de open plekjes tussen de golfballetjes. Toen vroeg hij zijn leerlingen opnieuw of de pot vol was. En ze beaamden het.
Nu pakte de leraar een doos met zand en goot hem uit in de pot. En natuurlijk, het zand vulde alles verder op. En weer vroeg hij of de pot nu vol was. En weer zeiden ze: 'Ja, nu is de pot vol.'
Daarop nam de leraar twee blikjes bier van de tafel, maakte ze open, en goot ze leeg in de pot. En het bier vulde de ruimte tussen de zandkorrels. De jongeren lachten.
Toen het weer rustig was zei de leraar: 'Deze pot staat voor je leven. De golfballetjes zijn de belangrijke dingen in je leven - je familie, je kinderen, je gezondheid, je vrienden, je grootste hobby. Het zijn de dingen die zo belangrijk voor je zijn, dat wanneer al het andere in je leven er niet meer zou zijn, maar dit nog wel, je leven nog steeds meer dan genoeg de moeite waard zou zijn.' De kiezelsteentjes zijn de andere dingen die er toe doen - zoals je werk, je huis, je auto. Het zand is al het andere, de kleine dingen.
Wanneer je het zand eerst in de pot doet, is er geen ruimte meer voor de kiezelsteentjes of golfballetjes. Dit geldt ook voor je leven. Wanneer je heel de dag al je tijd en energie geeft aan de kleine dingen, zul je nooit ruimte of tijd hebben voor de dingen die echt belangrijk voor je zijn. Let op de dingen die belangrijk zijn voor je geluk in je leven. Speel met je kinderen. Neem tijd om naar een dokter te gaan wanneer je je niet goed voelt. Neem je partner mee uit eten. Neem tijd voor ontspanning. Er zal altijd tijd zijn om je huis te poetsen, of om boodschappen te doen. Zorg eerst voor de golfballetjes, de dingen die er echt toe doen. Stel je prioriteiten - de rest is zand.
Toen hij uitgesproken was, bleef het een poosje stil. Toen stak een van de leerlingen haar hand op en vroeg waar het bier voor stond. De leraar glimlachte. 'Ik ben blij dat je dit vraagt. Het laat je zien, dat hoe vol je leven ook lijkt te zitten, er altijd ruimte is voor een paar biertjes.
Ken het.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 08:05 schreef Chocobo het volgende:
Nederland verdrinkt echt in de bureaucratie. Tien jaar klant van Casema (Ziggo nu). Altijd betaald,.... en direct incasso en afsluitingen,... geen herhaling niks. Vind je het gek dat ze verdrinken in de administratie.
Exact Gijs,..... kansloze service! Je voelt je zo machteloos. Strakke mails en harde telefoontjes helpen het best, maar ik heb er allemaal geen zin in. Geen tijd voor,.... die fouten van al die stinkbedrijven!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 08:25 schreef Bastard het volgende:
Godver Gijs.. kan me ook altijd zo opwinden over die dingen... en kinderen zonder tv
Maar dat gelul altijd.. en niemand is verantwoordelijk, altijd afschuiven, aan de lijn hangen, kastje muur, en als je alle muren gezien hebt moet je het opgeven, betalen, bek houden en vooral zorgen dat je niet doordraait.
Je word gek gemaakt in deze maatschappij, voedingsbodem voor andere Karst T. mensen.. en dan vragen ze zich af hoe iemand zover kan komen en rare dingen doet. Vreemd, heel vreemd.
Ohja dat,... u heeft mail gehad. Ja lekker makkelijk. Die komt bij mij ook in de spamfolder, omdat ze met een achterlijk localpart@ sturen! Vind je het gek dat ze het zo druk hebben. Maar ook de service he,..... altijd betaald,... altijd,... strakke trouwe klant,.... en hop,... je mist er een en je hebt een deurwaarder aan je broek en incassobrieven, en dat alle kosten verhaalt gaan worden etc. etc. Serieus,... en dat voor 49 Euroquote:Op zaterdag 6 juni 2009 09:40 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ken het.
Eén keer konden ze van mij het geld niet afschrijven.
Kreeg er pas 3 maanden later er bericht over, was meteen dik 200,-
Achteraan gebeld aangegeven dat ik er niets van wist.... Meneer u heeft een email erover gehad.
Ziggo vaak spam mail ik zei weet voldoende, beter sturen ze gewoon een brief.
Begrijp nu wel dat sommige mensen zo in de financiele problemen komt, tref ze dagelijks aan de deur.
Kijk het nu ook iedere maand ff na.
Ik was ooit twee weken te laat met wegenbelasting. Beng,.... 24 euro erbijquote:Op zaterdag 6 juni 2009 09:53 schreef gijsje79 het volgende:
Kan snel oplopen ja.
Kom soms wel es met vorderingen van een hoofdsom van 15,- is meteen 200,- geworden.
Incasso kosten, ff dagvaarden en dat ik langs kom.
Zo makkelijk om in de schulden te komen, omdat je ff iets laat liggen of iets niet na checked.
Nederland.
Gijs, je kent mijn KPN internet verhaal toch?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 08:00 schreef Chocobo het volgende:
Pffffff,... tis weer ochtend
Ziggo heeft me trouwens afgesloten! Kansloos weer de bureaucratie deze week. Alle administratie besteden ze uit aan een of ander incasso bureau. Ik scheen een rekening niet betaald te hebben. Kreeg direct een aanmaning,... geen herinnering of iets dergelijks.
Denk,... nou ok ze hebben gelijk. Geld maar overmaken,... vergeten ofzo de vorige keer. Afijn,.... drie weken later een brief van Ziggo,... de eerst. Ja,... u wordt afgesloten. Bedankt en tot ziens,... oh en 30 Euro aansluitkosten later zijn voor uw rekening.
Ik denk WTF?? Bellen met Ziggo. Kansloos uiteraard. Klantnummer intoetsen en na zeker 30 minuten krijg ik iemand aan de lijn die mijn klantnummer vraagt! Verhaal uitgelegd,.... zeggen ze dat het incasso bureau het te druk heeft een de speciale rekening die ze hebben geopend om alles snel te verwerken een achterstand heeft. Sorry we sluiten u weer aan.
Hop gisteren TV beeld,.... en hop,.... twee uur later weer weg. Ik weer bellen,..... ja de opdrachten hebben elkaar gekruist. U wordt dit weekend hopelijk weer aangesloten. We hebben gezien dat u helemaal geen achterstand heeft. Ondertussen krijg ik twee mails,... een van de helpdesk van Ziggo dat ik helemaal niet afgesloten wordt en een van management waarin ze excuses aanbieden voor het afsluiten.
Ben echt helemaal de weg kwijt,..... wat een draaaaaaama die administratie! Oh,... en de monteur (de monteur ook) zou zijn best doen dit weekend ons weer aan te sluiten. Whahahahaha,... succes met het vinkje plaatsen dan!
OMG,.... precies ook zoiets ja! Te kansloos voor woorden. Vooral bedrijven met een monopolie genieten hiervan. Ik merk het in mijn werk ook als ik een analoge lijn aanvraag t.b.v. een fax of DSL verbinding. KPN nodig,.... !quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs, je kent mijn KPN internet verhaal toch?Die bedrijven zijn echt kansloos wat betreft administratie. En aansluiten? Tja, dat duurt toch echt een week bij KPN. En dat is een spoedje ja
![]()
Zes weken zijn ze er mee bezig geweest, en nog niets. Wij opzeggen (maart ofzo) en t/m juni wordt er gewoon abonnementsgeld afgehouden, want die opdrachten zitten al in het systeem. Zodra de laatste is gedaan kunnen ze alles gaan terug storten
Whoehahahahahahaquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gijsjes, kennen we die vertaler op de E3 nog? Hij is een aantal keer gefotoshopt...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer op NeoGAF
Ja. Zo slechtquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Whoehahahahahaha![]()
![]()
![]()
Deze presentatie toch?
Meesterlijk! The translator guyquote:
De tolk ja,.... bekender dan de man die de presentatie van GT deedquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
In één klap wereldberoemd op internet![]()
![]()
Ik ben nu bezig met een E3 nabeschouwing en ik moet toch concluderen dat gaming een geweldige hobby isquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:39 schreef Chocobo het volgende:
Ben best weer helemaal in de games momenteel. Ga binnenkort beginnen aan een nieuwe. Zin in.
quote:I had played all the big titles at E3. Private showings of God of War III, Heavy Rain, Alan Wake. But at 4:00 on Thursday, I was wondering around the show floor, wondering what else I had to see. I saw a small little booth for "Scribblenauts!" in the Warner Bros. Interactive Entertainment section. I mean, who goes to that booth? But I remember hearing about it on GAF, and so I decided to check it out.
Best game of E3? Without a fucking doubt. Anyone who says otherwise did not play Scribblenauts. Best game of all time? Jesus Christ, I don't know, maybe. It's a game that challenges your IMAGINATION. No other game has ever done that.
So listen to this story. I was in the early levels; I didn't quite have an idea of how ridiculously in-depth the database was. I was summoning things like ladders, glasses of water, rayguns, what have you. But I reached a level with zombie robots, and the zombie robots kept killing me. Rayguns didn't work, a torch didn't work, a pickaxe didn't work. In my frustration, I wrote in "Time Machine". And one popped up. What the fuck? A smile dawned on my face. I hopped in, and the option was given to me to either travel to the past or the future. I chose past. When I hopped out, there were fucking dinosaurs walking around. I clicked one, and realized I could RIDE THEM. So I hopped on a fucking DINOSAUR, traveled back to the present, and stomped the shit out of robot zombies. Did you just read that sentence? Did you really? I FUCKING TRAVELED THROUGH TIME AND JUMPED ON A DINOSAUR AND USED IT TO KILL MOTHERFUCKING ROBOT ZOMBIES. This game is unbelievable. Impossible. There's nothing you can't do.
Holy fucking shit.
Dit ook!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:59 schreef Strolie75 het volgende:
Herdenking D-Day, nu op TV. Indrukwekkend
quote:Op zondag 7 juni 2009 10:56 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
moar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk dat zwarte haar even weg,.... serieus Harrison Ford look!quote:
Nou toen ik eenmaal op het terrasje had gezeten ging het wel weer ja..quote:Op maandag 8 juni 2009 08:10 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Weer een beetje bij getrokken?
Al met al was het gisteren toch weer 12 uur.
Ik ben mod geworden, en toch maar getrouwd.quote:Op maandag 8 juni 2009 08:24 schreef gijsje79 het volgende:
F1 bekeken en verder de hele dag the godfather 2 gespeeld.
___OOOO____quote:Op maandag 8 juni 2009 08:27 schreef gijsje79 het volgende:
'Geen game kan het opnemen tegen Forza 3'
Nieuws | 6 juni 2009 - Forza Motorsport 3 director Dan Greenwalt is zeer trots op zijn paradepaardje. Hij gelooft zelfs dat Forza 3 reeds al zijn concurrenten, met name Gran Turismo, voorbij gestreefd heeft. Toen aan hem gevraagd werd waar Forza 3 zich bevond ten opzichte van andere racegames zoals Need for Speed en Gran Turismo, antwoordde hij het volgende.
Quote:
"I'm in this industry because of Gran Turismo, let's just be frank. So, props to Kazunori Yamauchi-san and the PS1 team. I feel that he's passed us the baton. Perhaps he hasn't meant to, but we have taken the genre to new levels and they've stopped evolving the genre. So again, tremendous respect to him, but I'd say the differentiator is they're old school. The emperor's naked, and I don't want to, you know, I don't want to slap him around, but no game competes [with] us right now."
Forza Motorsport 3 verschijnt in oktober exclusief voor Xbox 360.
Leonardoquote:Op maandag 8 juni 2009 08:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou toen ik eenmaal op het terrasje had gezeten ging het wel weer ja..
Nog de film Catch me if you can gekeken.
quote:Op maandag 8 juni 2009 08:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben mod geworden, en toch maar getrouwd.
quote:Op maandag 8 juni 2009 08:24 schreef gijsje79 het volgende:
F1 bekeken en verder de hele dag the godfather 2 gespeeld.
Grootpraat uiteraard en een testosteron meting. Ergens deel ik wel zijn mening. Zou liever Forza 3 gamen dan GT5!quote:Op maandag 8 juni 2009 08:27 schreef gijsje79 het volgende:
'Geen game kan het opnemen tegen Forza 3'
Nieuws | 6 juni 2009 - Forza Motorsport 3 director Dan Greenwalt is zeer trots op zijn paradepaardje. Hij gelooft zelfs dat Forza 3 reeds al zijn concurrenten, met name Gran Turismo, voorbij gestreefd heeft. Toen aan hem gevraagd werd waar Forza 3 zich bevond ten opzichte van andere racegames zoals Need for Speed en Gran Turismo, antwoordde hij het volgende.
Quote:
"I'm in this industry because of Gran Turismo, let's just be frank. So, props to Kazunori Yamauchi-san and the PS1 team. I feel that he's passed us the baton. Perhaps he hasn't meant to, but we have taken the genre to new levels and they've stopped evolving the genre. So again, tremendous respect to him, but I'd say the differentiator is they're old school. The emperor's naked, and I don't want to, you know, I don't want to slap him around, but no game competes [with] us right now."
Forza Motorsport 3 verschijnt in oktober exclusief voor Xbox 360.
Thanks!quote:
Huh,...... wat?quote:Op maandag 8 juni 2009 08:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijsquote:Op maandag 8 juni 2009 08:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Thanks!
Toen alles geregeld was en we klaarstonden hadden we allebei zoiets van "waarom trouwen we eigenlijk niet gewoon in plaats van een geregistreerd partnerschap?"Kon allemaal makkelijk geregeld worden, ambtenaar moest zijn tekst iets laten omzetten en deze week bellen we naar de gemeente om het te laten omzetten.
Ik vind ze er allebei steriel en levensloos uitzien. De ene heeft plakplaatjes, de andere veel auto's.quote:Op maandag 8 juni 2009 08:38 schreef Chocobo het volgende:
Grootpraat uiteraard en een testosteron meting. Ergens deel ik wel zijn mening. Zou liever Forza 3 gamen dan GT5!
Is toch ook veel romantiser ipv zon zakelijke overeenkomst.. "ben je getrouwd? " "Nee ik heb een partner"quote:Op maandag 8 juni 2009 08:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Thanks!
Toen alles geregeld was en we klaarstonden hadden we allebei zoiets van "waarom trouwen we eigenlijk niet gewoon in plaats van een geregistreerd partnerschap?"Kon allemaal makkelijk geregeld worden, ambtenaar moest zijn tekst iets laten omzetten en deze week bellen we naar de gemeente om het te laten omzetten.
Thanks. De famillie en getuigen waren ook met de ogen aan knipperen. Die denken nu dat we het allemaal gepland hadden.quote:
Ja,.... dat went heel snelquote:Op maandag 8 juni 2009 08:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Thanks. De famillie en getuigen waren ook met de ogen aan knipperen. Die denken nu dat we het allemaal gepland hadden.Maar we laten ze in die waan. Zeg Gijs, die ring, went dat ooit?
Brrrquote:Op maandag 8 juni 2009 08:45 schreef Chocobo het volgende:
Heb Friday the 13th (2009) gekeken. Verrassend goed
[ afbeelding ]
Nou Gijs inderdaad,.... de remakes zijn de laatste tijd verrassend goed. Zetten oude klassiekers in een nieuwe jas, met verfrissende horror en schrikmomenten. Deze is erg benauwend en claustofobischquote:
Het is voor mij iig weer genieten! Speel nog steeds zo nu en dan even een gamepje.quote:
Gijs,... Forza 3 wordt een natte droom voor jou hoor. Alles al bekeken van de E3?quote:Op maandag 8 juni 2009 08:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het is voor mij iig weer genieten! Speel nog steeds zo nu en dan even een gamepje.
Eindelijk ook aparte games voor drag en driftracenquote:that includes more than 200 different events, including Circuit, Oval, Drag, Drift and Timed Events. No two calendars are the same; they react to the cars you love and the races you enjoy most. In addition, the online multiplayer mode* gains an all-new game rules editor. This gives players a never-ending variety of ways to play with friends. Whether you're a speedster, dragster, drifter, painter, tuner or just a lover of cars, "Forza Motorsport 3" is the definitive racing game for you.
Mja, zoveel valt er nog niet te zien, een grappige trailer met mooie auto's, en ongekend screensquote:Op maandag 8 juni 2009 08:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs,... Forza 3 wordt een natte droom voor jou hoor. Alles al bekeken van de E3?
De stap van geregistreerd partnerschap naar trouwen was een stuk kleiner dan van niks naar partnerschap.quote:Op maandag 8 juni 2009 08:40 schreef Bastard het volgende:
Is toch ook veel romantiser ipv zon zakelijke overeenkomst.. "ben je getrouwd? " "Nee ik heb een partner"
quote:Op maandag 8 juni 2009 08:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 juni 2009 08:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
De stap van geregistreerd partnerschap naar trouwen was een stuk kleiner dan van niks naar partnerschap.
Ik heb bindingsangst.
quote:
quote:
Die man eet netjes boven zijn bord!quote:
Een subforum voor mededelingen, leekquote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 10:18 schreef Chocobo het volgende:
B wat is een MED?
Wees er maar trots op!quote:Op maandag 8 juni 2009 10:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Een subforum voor mededelingen, leek
Ik zie nog niets andersquote:
Ik mijn eerste editsquote:
Het is verschrikkelijk inderdaadquote:Op maandag 8 juni 2009 11:14 schreef Chocobo het volgende:
Fijne dag weer,.... bijna tranen hier! Gadver!
[UPD] Drie doden bij gezinsdrama in Almere
Same here. Hoe erg het ook isquote:Op maandag 8 juni 2009 11:21 schreef Strolie75 het volgende:
Ik moet bekennen dat ik dit soort berichten niet meer lees.
Ik kan er niks aan veranderen en knap er niet van op.
Geen stream? Maar ja,... toch allemaal te duur voor mequote:Op maandag 8 juni 2009 19:09 schreef Strolie75 het volgende:
Apple persconferentie![]()
![]()
http://live.gizmodo.com/
OMG....MEGATOOOOOOOOOOOONS!!!!
Neej. Vorige keer konden de servers het niet aan.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geen stream? Maar ja,... toch allemaal te duur voor me
Proest,.... dat kost je 2.50 Euro per oplaadbeurtquote:Op maandag 8 juni 2009 19:14 schreef Chocobo het volgende:
Vreemde machine hoor Gijs,.... 2500$ voor een 17" laptop waarvan je de niet verwijderbare batterij maar 1000 keer kan opladen??
Gijs het zijn feiten,.... ik tel gewoon opquote:
Ja en bovenop die prijs doen ze nog eens 300%quote:Op maandag 8 juni 2009 19:20 schreef Strolie75 het volgende:
Je betaald meer voor het design, de deglijkheid en het gebruiksgemak.
quote:Op maandag 8 juni 2009 19:20 schreef Strolie75 het volgende:
Je betaald meer voor het design, de deglijkheid en het gebruiksgemak.
quote:Op maandag 8 juni 2009 19:48 schreef Strolie75 het volgende:
Hier, heb jet verschil tussen M$ en Apple in een scherm.
[ afbeelding ]
Prijs van de upgrade van Mac OSX.quote:
Mijn XP Prof kwam voorgeïnstalleerd met de business HP laptop voor 799 Euroquote:Op maandag 8 juni 2009 19:48 schreef Strolie75 het volgende:
Hier, heb jet verschil tussen M$ en Apple in een scherm.
[ afbeelding ]
Phew!quote:Op maandag 8 juni 2009 19:53 schreef Strolie75 het volgende:
Nee Gijs, bij een nieuwe laptop krijg je het OS erbij.
Jammer,.... ik wil er gewoon mee bellen. Apps zijn geen games! Als je pics hebt ofzo post ze dan Gijs,... heb nog steeds interesse in de nieuwe IphoneItouch!quote:Op maandag 8 juni 2009 19:55 schreef Strolie75 het volgende:
Mmmm...iPhone/iTouch worden nu als gameplatform gepositioneerd.
50.000 apps, 40.000.000 apparaten verkocht, 1 mld downloads in 9 maanden tijd.
http://live.gizmodo.com/quote:Op maandag 8 juni 2009 19:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jammer,.... ik wil er gewoon mee bellen. Apps zijn geen games! Als je pics hebt ofzo post ze dan Gijs,... heb nog steeds interesse in de nieuwe IphoneItouch!
Op www.apple.com na de presentatie.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:04 schreef Chocobo het volgende:
Gijs, als die presentatie van de iPhone ergens te downen is later laat me dat dan even weten
Het is meer een hele uitgebreide zakcomputer waar je ook nog meer kunt bellen.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:08 schreef Bastard het volgende:
Tis een fucking telefoon.. moet kunnen bellen
Nou Gijs,... ik heb een demo gekregen van Nero die zo'n ding heeft. Werd redelijk gek,... ding kan mijn werk een stuk makkelijker maken. Als de prijs zacht is wil ik voor een iPhone 2 of 3 of next-gen weet ik veel wat gaan. Strol,... hoe heet deze?quote:Op maandag 8 juni 2009 20:08 schreef Bastard het volgende:
Tis een fucking telefoon.. moet kunnen bellen
Met mn palm treo check ik ook mn meel... maar verder..quote:Op maandag 8 juni 2009 20:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nou Gijs,... ik heb een demo gekregen van Nero die zo'n ding heeft. Werd redelijk gek,... ding kan mijn werk een stuk makkelijker maken. Als de prijs zacht is wil ik voor een iPhone 2 of 3 of next-gen weet ik veel wat gaan. Strol,... hoe heet deze?
quote:Op maandag 8 juni 2009 20:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Met mn palm treo check ik ook mn meel... maar verder..
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:10 schreef Strolie75 het volgende:
WTF?!?!?! Nederland staat er niet tussen??!?!?!?![]()
T-mobile
![]()
![]()
Ja gaat best.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik was ooit twee weken te laat met wegenbelasting. Beng,.... 24 euro erbij![]()
![]()
Hoe is het met jou verder Gijs,....? Gaat het allemaal een beetje? Waar woon je nu zeg maar?
Ach heb ik elke dagquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:01 schreef Bastard het volgende:
Net binnen.. 30 km.. 2 uur reistijd.
Lekkerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:17 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ach heb ik elke dag. Leukste is dan dat als je er bent, de deur dicht is en er is nog niemand, sta nu buiten in de kou
Ach het is maar tijdelijk, begin juli weer terug naar Den Haag.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Lekker![]()
Ik ben hier normaal als eerste.. voor 0800 uur![]()
Nee als ik dat iedere dag zou hebben dan zocht ik wat anders.
Vroeger ook,... altijd op tijd Gijsquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Lekker![]()
Ik ben hier normaal als eerste.. voor 0800 uur![]()
Nee als ik dat iedere dag zou hebben dan zocht ik wat anders.
Minder allemaal voor je Gijs,... maar wel een nieuwe start! Huizen verkopen,... pffff wat een markt tegenwoordig.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:59 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja gaat best.
Woon nog steeds in zelfde huis.
Ex is vertrokken afgelopen donderdag naar andere woning.
Leeg huis maar verveel me niet.
As weekend de puntjes ff op de i zetten en dan kan de woning in de verkoop.
Woon gelukkig in een gunstige buurt, ga ervan uit dat ie niet al te lang te koop zou staan.
Ik wil later eigenlijk gewoon werk waar ik op de fiets heen kan ofzo. Auto van de zaak om zakenlunches te doen, maar verder lekker dichtbij. Geen files. Geen stress. Gewoon lekker fietsen.quote:
Gijs,... is dit waarquote:Op dinsdag 9 juni 2009 06:55 schreef Strolie75 het volgende:
Cho, de volledige persconferentie van Apple:
http://stream.qtv.apple.c(...)oiudvfvn_650_ref.mov
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik wil later eigenlijk gewoon werk waar ik op de fiets heen kan ofzo. Auto van de zaak om zakenlunches te doen, maar verder lekker dichtbij. Geen files. Geen stress. Gewoon lekker fietsen.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik wil later eigenlijk gewoon werk waar ik op de fiets heen kan ofzo. Auto van de zaak om zakenlunches te doen, maar verder lekker dichtbij. Geen files. Geen stress. Gewoon lekker fietsen.
Bovenop een abo als ik het goed heb.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs,... is dit waar
Het apparaat uitgerust met 16 gigabyte geheugen gaat 143 euro kosten
Snellere iPhone 3GS half juni op de markt
quote:
Ah,.. kansloos dus! ?Jammer,... ik heb een vodaphone sim die ik wil gebruiken. Ik zie net wat een iPhone kost zonder aboquote:
Wat zit erin:quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ah,.. kansloos dus! ?Jammer,... ik heb een vodaphone sim die ik wil gebruiken. Ik zie net wat een iPhone kost zonder abo
iPhone 16GB zwart: ¤859,-
WTF n00b.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:29 schreef Chocobo het volgende:
Tjonge jonge,.... wat doet die man nog als premier!
Balkenende hekelt online taalgebruik
Wat een wereldvreemde man is het toch ook.. weet niet eens wat er in zijn eigen land speelt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:29 schreef Chocobo het volgende:
Tjonge jonge,.... wat doet die man nog als premier!
Balkenende hekelt online taalgebruik
Inderdaad,... wereldvreemd. Corrigeert eventuele kritiek (hard of normaal, terecht of onterecht),... het maakt niet uit. Weet toch wat er speelt man! Kansloos dit hoor. Wie is deze man tochquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat een wereldvreemde man is het toch ook.. weet niet eens wat er in zijn eigen land speelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |