Bewezen ? Wanneer dan ? Dat ze een paar seizoen als grijze muis hebben meegedraait.... tsja leuk en aardig. Maar niks bewezen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:25 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Wat is er mis met RKC? Hebben zich allang bewezen als eredivisieclub.
Vond het altijd wel knap, beroerde financiën en toch leuk meedraaiend in de middenmoot en al met al toch leuke spelers voortgebracht.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bewezen ? Wanneer dan ? Dat ze een paar seizoen als grijze muis hebben meegedraait.... tsja leuk en aardig. Maar niks bewezen.
Eagles die het stadion met standaard wedstrijden amper bezet krijgtquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:24 schreef Pieter-utd het volgende:
Welke clubs zie je wel graag in de eredivisie dan?![]()
Top Oss, Stormvogels Telstar, MVV, Dordrecht, Veendam, Emmen, Omniworld, Eindhoven, AGOVV, Haarlem![]()
![]()
![]()
Go Ahead Eagles
quote:Op donderdag 4 juni 2009 02:49 schreef Nosh het volgende:
Ik was oprecht het bestaan van RKC vergeten, en ik kan niet zeggen dat het een gemis was in mijn leven.
Als het goed gaat komen die vanzelf weerquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Eagles die het stadion met standaard wedstrijden amper bezet krijgt
Doe mij maar clubs met ambiance en toeschouwersaantallen zoals Cambuur en Mvv.
Dat zijn clubs die qua supporters een toegevoegde waarde zijn voor de Eredivisie.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Eagles die het stadion met standaard wedstrijden amper bezet krijgt
Doe mij maar clubs met ambiance en toeschouwersaantallen zoals Cambuur en Mvv.
Dat zijn clubs die qua supporters een toegevoegde waarde zijn voor de Eredivisie.
Nee.quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:53 schreef de_boswachter het volgende:
Het is allemaal de schuld van Henk KeSSler !!!
quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:58 schreef Teteteterek het volgende:
beter voegen ze die tweederangs clubs van onder de rivieren bij de jupiler league in belgie
Wel jammer voor het doelsaldo van Ajax volgend seizoen. Maar De Graafschap is Eredivisie waardig en RKC niet omdat?quote:
De Vijverberg zit standaard vol.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:03 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Wel jammer voor het doelsaldo van Ajax volgend seizoen. Maar De Graafschap is Eredivisie waardig en RKC niet omdat?
OHHHHHHHHHH PIZZAAA!quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:04 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik had liever Volendam nog een jaartje gezien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |