nah, ligt niet echt lekker met oordopjesquote:Op donderdag 4 juni 2009 01:13 schreef IHVK het volgende:
herkenbare klacht.
Met in-ear oordopjes kan het nog net, maar dat voelt wel heel raar.
Mijn oren gaan jeuken/kriebelen van oordoppen en koptelefoons en ja ik maak ze regelmatig schoon dus daar ligt het niet aan.quote:Op donderdag 4 juni 2009 01:13 schreef IHVK het volgende:
herkenbare klacht.
Met in-ear oordopjes kan het nog net, maar dat voelt wel heel raar.
Ook bij in-ear oordopjes? Die zijn zacht (siliconen), en ik heb persoonlijk geen last van kriebelen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 01:17 schreef perezoso het volgende:
[..]
Mijn oren gaan jeuken/kriebelen van oordoppen en koptelefoons en ja ik maak ze regelmatig schoon dus daar ligt het niet aan.
Ook wijn / bier drinken gaat niet goed in de foetushouding, dat valt nog op te lossen met een rietje hoop ik.
quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 01:24 schreef perezoso het volgende:
Met zo'n massagetafel heb je wel beide oren vrij en je kunt ademen, misschien is dat wat, er is ook plaats voor een slangetje / rietje naar een emmer drank onder je hoofd.
[ afbeelding ]
Koop een betere installatie en luister gewoon vanaf speakerboxen. Slaapt beter, luisters rustiger.quote:Op donderdag 4 juni 2009 01:12 schreef perezoso het volgende:
Ik lig graag op de bank, met 1 oor op het kussen maar dan kan ik geen stereo meer horen tijdens het muziek luisteren, zeer frustrerend!
Er zijn situaties te bedenken dat dat wel lekker is..quote:
Ben jij er zo een... Die in de bus van die oorkleppen opzet en dan de muziek zo hard dat de hele bus mee kan luisteren, of ze nu willen of niet?quote:Op donderdag 4 juni 2009 01:19 schreef Sjibble het volgende:
verder, herkenbare klacht. Koptelefoon is wel relaxter als speakers, ook omdat het snoeihard kan en niemand er last van heeft.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |