== UI's: ==quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
----quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Intelligence = Patrick
jjstyle333 = Joost
Konami = Metin
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
Doeiquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
jongens, kalm an. ik ga me uitschrijven hier. zielig gedoe hier
dat kan nietquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
jongens, kalm an. ik ga me uitschrijven hier. zielig gedoe hier
en ons opzadelen met zo'n TTquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:55 schreef Chr1st1aan het volgende:
En ik goa hen, vind 't wa weer mooi west hier..
quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:55 schreef Chr1st1aan het volgende:
En ik goa hen, vind 't wa weer mooi west hier..
Ideaalquote:Op donderdag 4 juni 2009 01:02 schreef rulerofdeath het volgende:
zo, kanonnetje d'r bij
joah, ligt nog 1 gewone in de koelkast, en denk dat m'n pa boos wordt als ik die pakquote:
wattan?quote:Op donderdag 4 juni 2009 01:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Marko zit tegen me aan te zeuren op MSN
ik zag al dat ie offline wasquote:
neequote:
hmmm heel topic doorspittenquote:Op donderdag 4 juni 2009 01:43 schreef rulerofdeath het volgende:
Tukkers op Fok! #198: Woar de wiki sloom is
daar staat m'n e-mail wel
nee, zo ben ik nietquote:Op donderdag 4 juni 2009 01:46 schreef norich het volgende:
[..]
hmmm heel topic doorspitten
edit: oh toch niet whehe![]()
dankuquote:Op donderdag 4 juni 2009 01:55 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ben blij dat jij hier bent, Henrike.
tenminste een beetje fatsoenlijke lui hier op ToF
goedzo, grote meidquote:Op donderdag 4 juni 2009 01:59 schreef norich het volgende:
[..]
danku![]()
ik ben ook heel blij dat ik hier ben.
quote:
onder anderequote:Op donderdag 4 juni 2009 02:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
goed goed. Jij en wouter hier dus nog
sloap henigquote:
Heb je een strippenkaart van het aquadrome?quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Morge. Zo stemmenEn dan weer verder met de Sims, en dan zwemmen met mn chick
Nee, heb geen strippenkaartquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:36 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Heb je een strippenkaart van het aquadrome?
Wat ga je stemmen trouwens?
Je gaat er in je eentje voor zorgen dat de PVV niet wintquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, heb geen strippenkaart
Ik twijfel nog. Wil op D66 stemmen, maar het gaat tussen PvdA en PVV. En ik wil PVV niet laten winnen, dus dan zou ik op PvdA stemmen omdat die sowieso kans maken, en D66 niet
Boeit echt niet of je wel of niet op de PVV stemt, winnen doen ze (helaas) toch welquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, heb geen strippenkaart
Ik twijfel nog. Wil op D66 stemmen, maar het gaat tussen PvdA en PVV. En ik wil PVV niet laten winnen, dus dan zou ik op PvdA stemmen omdat die sowieso kans maken, en D66 niet
?quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:24 schreef Blawh het volgende:
Wanneer is de begrafenis?
GEERT FOR PRESIDENT!!quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:24 schreef Blawh het volgende:
Ik ga niet stemmen. PVV al sowieso niet, trieste populistische Wilders.
Je bedoelt dat ze teveel zuipen?quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:27 schreef Blawh het volgende:
[..]
Als ik het niveau @ night bekeek kan het niet lang duren tot ToF dood is.
Zal ik het topic maar wat opfleuren?quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:28 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze teveel zuipen?
Sowieso door de week 's nachts op FOK
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, no-lifersquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:28 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze teveel zuipen?
Sowieso door de week 's nachts op FOK
quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:29 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zal ik het topic maar wat opfleuren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
PvdA gestemd.
En godverdomme daarna iemand aangereden. Fucking hell.
Geen letsel ofzo, gelukkig. Alleen wat schade aan onze auto. Maar wel onze nieuwe auto, dat vind ik misschien nog wel het ergste. Ik heb elke keer geroepen dat ik best in die auto kan rijden, mocht ik er eindelijk in rijden, veroorzaak ik een fucking aanrijding.quote:
sterkte!!quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zit hier nu nog te janken van de schrik. Was net helemaal overstuur.
Godverdomme zeg. Ik snap niet dat ik die vrouw niet heb gezien.
Niet nodig, ik ben schuldig aan die aanrijding, dus medeleven ben ik niet waard. Ik ga even op bed liggen, en alles over me heen laten komen. Tjow!quote:
dat dusquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:03 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ach als er geen gewonden zijn moet je je er niet al te lang druk over maken
Iedereen maakt fouten, kan gebeuren, verder gaan
eens!!quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:03 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ach als er geen gewonden zijn moet je je er niet al te lang druk over maken
Iedereen maakt fouten, kan gebeuren, verder gaan
quote:
zo blij?quote:
Laat hem nou maarquote:
Eerst zien dan gelovenquote:
En barmeisjes die steeds aantrekkelijker wordenquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:37 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Eerst zien dan geloven![]()
Bier olé olé olé olé olé
Toen ik naar de plee ging glimlachte ze wel naar mijquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En barmeisjes die steeds aantrekkelijker wordenIk denk dat ze er best geil uit had gezien als ze had geglimlacht en dr haar los had hangen
edit: die rooie die steeds vroeg wie de cola wilde was ook wel lief
is ook goedquote:
tuurlijk, ze wil meer verkopen en zorgen dat jullie blijven zittenquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:39 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Toen ik naar de plee ging glimlachte ze wel naar mij
quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:39 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ze houdt van je, man! Had haar MSN gevraagd!quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:39 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ze kan wel de eerste eisen van een vrouw goed doen:quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ze houdt van je, man! Had haar MSN gevraagd!
Dat denk jequote:Op donderdag 4 juni 2009 13:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tuurlijk, ze wil meer verkopen en zorgen dat jullie blijven zitten
Oh dat betekent dat ze wil neuken, kans gemist!quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:39 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:45 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Oh dat betekent dat ze wil neuken, kans gemist!
Domme donderquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:50 schreef Blawh het volgende:
[..]
(Haast) niet te zien. Beet iets te hard in een nectarine, die pit was niet zo flexibel.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:51 schreef Damzkieee het volgende:
Grappen over gebit mogen achterwege worden gelaten Bas
Welk gedeelte van 'GEEN GRAPPEN' snapte je niet!quote:
Ik zeg ook niets.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:55 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Welk gedeelte van 'GEEN GRAPPEN' snapte je niet!
Sorry Sjaak.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:55 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Je impliceerde dat je lachte om een grap van jezelf.quote:
laat ons ook eens lachenquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:55 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik moest lachen om de persoon die de assist op een inkopper gaf.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Je impliceerde dat je lachte om een grap van jezelf.
matthijsquote:
Ik gaf em op 5 centimeter van de goal voor, maar jij weigert in te koppenquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:58 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik moest lachen om de persoon die de assist op een inkopper gaf.
Ik maak alleen hakjes, omhalen, etc.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:59 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik gaf em op 5 centimeter van de goal voor, maar jij weigert in te koppen
Of je mist gewoon, kan ook.
Uiteraardquote:
lafbekquote:
Ik moest op de laatste training in me blote kont staanquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:30 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik moest op de laatste training in me blote kont staan![]()
2 keer achter elkaar verloren met naaien
dat is dan weer jammerquote:
niet zo stoken.quote:
quote:
quote:
hoezo?quote:
er gaat ergens iets mis met jouw quote'squote:
best welquote:
Trainen jullie NOU nog ?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:40 schreef Damzkieee het volgende:
Ik gooide gisteren tijdens de bespreken nog wel een bal VOL bij een speler van me in de zak
We zaten allemaal op de grond achterover leunend, dus die kletterde er mooi in
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:40 schreef Damzkieee het volgende:
Ik gooide gisteren tijdens de bespreken nog wel een bal VOL bij een speler van me in de zak
ik train al 3 jaar niet meerquote:
Bewussie?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:40 schreef Damzkieee het volgende:
hoe ist?quote:
Ja, zaterdag oefenwedstrijd, daarna nog 2 trainingen en dan klaarquote:
quote:
hier is het goed hoorquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:48 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Goed goed, met jou?
Het was is nog steeds:
Wouter![]()
Okequote:Op donderdag 4 juni 2009 14:47 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ja, zaterdag oefenwedstrijd, daarna nog 2 trainingen en dan klaar
Ik ben ook een harde trainertquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:59 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik ben ook een harde trainert
Keiharde conditietrainingen, opdrukken, paaseieren zoeken, lijfstraffen en koude douches
hoe dik is jouw pens?quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, ik train nooit, dus ik heb daar geen last van
Je bent welkom op maandag en woensdagavond vanaf 1.8.2009quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, ik train nooit, dus ik heb daar geen last van
nee, want dan moet ik oplettenquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:03 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Je bent welkom op maandag en woensdagavond vanaf 1.8.2009
Nieuwe rechtsback voor tegen Fleringen A1 ?quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:03 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Je bent welkom op maandag en woensdagavond vanaf 1.8.2009
dat valt wel mee.quote:
ik voetbal niet meer in de jeugdquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:05 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Nieuwe rechtsback voor tegen Fleringen A1 ?
Damzkieee traint jeugd.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik voetbal niet meer in de jeugd
Nee, daar hebben we al een mannetjesputzer voorquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:05 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Nieuwe rechtsback voor tegen Fleringen A1 ?
Oh noessquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:08 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nee, daar hebben we al een mannetjesputzer voor
Even de discussie wat afleidenquote:
Ik begin langzaam de dames hier ook wat anders te gunnen dan alleen voetbalquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:10 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Het ging je te veel over sport hè?
Muziek dan maar.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:10 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Het ging je te veel over sport hè?
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:18 schreef Robinhoo het volgende:
Damzkieee ben je alweer keer langs me huis gefietst?
Ik zie hier geen dames hoor? En ook geen bierquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:11 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ik begin langzaam de dames hier ook wat anders te gunnen dan alleen voetbal
Maar zelf heb ik het daar natuurlijk ook het liefst over, EN BIER!![]()
Goh, ja Bas, bedankt man! Toppie voor op kantoor.quote:
Alsof daar gewerkt wordt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:13 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Goh, ja Bas, bedankt man! Toppie voor op kantoor.
99 post ouwequote:
lol, 99 post tot topic # 200quote:
Haha dat had ik ook een keer in het Turken topicquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:16 schreef Ayca het volgende:
ik denk steeds dat er Turken staat en zit dan weer in het verkeerde topic
Hoi.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:16 schreef Ayca het volgende:
NEE MAAR DIE TETTEN WORDEN NIET GEWAARDEERD!quote:
_)*)($%()&)@__@ )+#quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:16 schreef Ayca het volgende:
Ja, want het is in Nederland geen stad/streek mag ik hopenquote:
dat heb ik ook wel eens andersomquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:16 schreef Ayca het volgende:
quote:
Pfff net of kwart over 3 zo laat isquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:12 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik zie hier geen dames hoor? En ook geen bierWeet je wel hoe laat het is man, ouwe werkloze Schultenbrauzuiper
schultenbrauquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:12 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik zie hier geen dames hoor? En ook geen bierWeet je wel hoe laat het is man, ouwe werkloze Schultenbrauzuiper
Niet?quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:20 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja, want het is in Nederland geen stad/streek mag ik hopen
Jij doet liever Turken dan Tukkers ?quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:23 schreef Ayca het volgende:
klopt, maar ik kijk wel eens bij actieve topics en dan druk ik perongeluk op tukkers ipv turken
Ooh vergeet ik nu klein Istanbul? Sorry.quote:
Zo vroeg om al aan bier te denken bedoelde ik eigenlijkquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:22 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Pfff net of kwart over 3 zo laat isAmateur!
Stiekem hunker je naar de Twentse gezelligheid. Geen schande hoor, doen veel inwoners van NL.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:23 schreef Ayca het volgende:
klopt, maar ik kijk wel eens bij actieve topics en dan druk ik perongeluk op tukkers ipv turken
Dat zal het wel zijnquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:25 schreef Blawh het volgende:
[..]
Stiekem hunker je naar de Twentse gezelligheid. Geen schande hoor, doen veel inwoners van NL.
quote:Leerlingen van twee basisscholen in de Almelose wijk Windmolenbroek zijn door vermoedelijk dezelfde dader onzedelijk betast.
Toen leerlingen van een school aan de Rotsduif zich dinsdag aan het omkleden waren, kwam een onbekende jongen binnen. Een aantal meisjes is door de jongen onzedelijk betast. De directie van de school heeft aangifte gedaan. Met de ouders van de kinderen is het incident besproken. De leerlingen hebben slachtofferhulp aangeboden gekregen. Twee leerlingen van een basisschool aan de Kolibrie zijn vrijdag mogelijk door dezelfde dader lastiggevallen. Een meisje werd bij de arm gepakt, maar de dader liet los toen er twee jongens aankwamen. Een ander meisje wist haar belager weg te jagen door hard te gillen. De politie vermoedt dat de dader tussen de 15 en 17 jaar oud is. Hij heeft een getinte huidskleur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
triestquote:
Als jij dat vastpakken van de arm noemt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:31 schreef Damzkieee het volgende:
Ik zie alleen dat er meisjes bij de arm worden gepakt? Dat lijkt me weinig onzedelijk?
quote:
Kinderarmpje tussen de benen is ook een armquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:33 schreef Blawh het volgende:
[..]
Als jij dat vastpakken van de arm noemt.
dan zal ik dat ook eens proberenquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:33 schreef Blawh het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:34 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Kinderarmpje tussen de benen is ook een arm
quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:34 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
dudequote:Op donderdag 4 juni 2009 15:34 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nog zo'n held.quote:Voor de derde keer in een maand tijd heeft ZorgAccent & Thuiszorg Noord-West Twente een melding gekregen dat een cliënt is lastiggevallen door een bedrieger.
De bedrieger gaf zich uit voor een medewerker van de thuiszorgorganisatie. De vrouw mocht van een cliënt in Almelo binnenkomen, nadat ze een map had laten zien van de thuiszorgorganisatie. Omdat de vrouw eenmaal binnen geen werkzaamheden uitvoerde, kreeg de cliënt argwaan. Er is niets gestolen. Bij twee eerdere incidenten in Nijverdal en Almelo werden cliënten wel bestolen.
Oh ik las alleen die andere 2 gevallen:quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:33 schreef Blawh het volgende:
[..]
Bek houden graftakquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Robinhoo het volgende:
en dan ben je vrij ?en dan morgen weer werken
![]()
3 maanden vakantie FTW !
Op de fiets naar Rijssen?quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:55 schreef Robinhoo het volgende:
Ik moet ook werken trouwens vanaf maandag, bij me pa's bedrijf op kantoor
( in rijssen![]()
)
quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Robinhoo het volgende:
en dan ben je vrij ?en dan morgen weer werken
![]()
3 maanden vakantie FTW !
quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:55 schreef Robinhoo het volgende:
Ik moet ook werken trouwens vanaf maandag, bij me pa's bedrijf op kantoor
( in rijssen![]()
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snap je het niet? Dan bewonder je het maar.
"uit gouden korenaren schiep God de Twentenaren
uit het kaf en de resten schiep God...de kl**tzakken uit het westen. "
Tjuus dat je daar over moet denkenquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:59 schreef Robinhoo het volgende:
Ik heb geen idee wat ik moet doen. Me pa's secretaresse neuken?
Die dragen toch een kuisheidsgordel in rijssen?quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:59 schreef Robinhoo het volgende:
Ik heb geen idee wat ik moet doen. Me pa's secretaresse neuken?
quote:Schuurman voor twee jaar naar Heracles Almelo
ALMELO - Resit Schuurman speelt de komende twee jaar voor Heracles Almelo. Woensdagavond degradeerde Schuurman met De Graafschap naar de eerste divisie, maar de voormalige Superboer blijft dankzij een overstap naar Heracles in de eredivisie spelen.
De geboren Deventernaar begon zijn voetbalcarriere bij de Go Ahead Eagles, die hij in 2001 verliet voor NEC. Drie jaar later verruilde Schuurman Nijmegen voor Enschede, om drie jaar uit te komen voor FC Twente. Twee jaar seizoenen geleden vertrok hij naar Doetinchem.
Volgens mij komt ze daar niet uitquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:01 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Die dragen toch een kuisheidsgordel in rijssen?
quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:02 schreef Blawh het volgende:
[..]
Lijkt me geen fijne gedachten, misschien heeft je vader d'r al gedaan.
Foto? hyves?quote:
Lol dat ga ik hier niet postenquote:
Je contract voor komende zomer al gelezen dan?, verplicht om op zondag een bezoek aan de kerk te brengen enzo.quote:
quote:
Mijn vader geeft dat geld gewoon in me hand hoorquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:04 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Je contract voor komende zomer al gelezen dan?, verplicht om op zondag een bezoek aan de kerk te brengen enzo.
Je mag met je papa mee naar de kerkquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:05 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Mijn vader geeft dat geld gewoon in me hand hoor
Werkt wel zo'n gast op kantoor. Echt geschrift die kerel.quote:
Slim, om 24.00 lukt het je niet om in slaap te komenquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:08 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Werkt wel zo'n gast op kantoor. Echt geschrift die kerel.
Met oud&nieuw lag hij op 31 dec rond 22.00 uur in bed
quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:11 schreef Robinhoo het volgende:
En we gaan niet naaien hé, diegene met lastpost maakt volgende
1 |
Kww. bij #100 viste ik achter het net.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Blawh is kwaliteitsuser, dus ik denk dat hij het mag doen
Dat zegt niks bij hemquote:
Ik ben nu al aan het nadenkenquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:22 schreef Mdrop het volgende:
Ik wil iemand die een fatsoenlijke TT kan maken, 200 is een mijlpaal en dat moet in stijl!
quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:24 schreef Mdrop het volgende:
Oke, denk ook even na voor wat nieuwe foto's in de OP, die van de Grolsch veste blijft staan.
ik hoor hetquote:
wtf?quote:
nee jij niet, blawhquote:
JA GODVERDOMME JA!!quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:21 schreef Blawh het volgende:
Damzkieee baalde dat de award voor netste user verdween, daar had hij verwacht hoge ogen te gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |