abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 juni 2009 @ 11:48:03 #101
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_69821368
quote:
Op zondag 7 juni 2009 11:31 schreef iehlaak het volgende:
Ik ben eens met de stofkam door de selecties van AZ, Ajax en Anderlecht gelopen. Dat zullen immers de plekken zijn waar van Geel op deze korte termijn nog spelers vandaan kan gaan toveren. Mogelijkheden lijken mij:

Anderlecht
Bakary Sare
Olivier Mukendi
Arnold Kruiswijk
Rubenilson Dos Santos Da Rocha

Ajax
George Ogararu
Kennedy Bakircioglu

AZ
Simon Cziommer
Ryan Donk
Milano Koenders
Toni Kolehmainen (alleen al om zijn naam halen)
Kees Luijckx
Boy Waterman
Kennedy zou wel een goeie voor ons zijn, Ogararu ook als rechtsback ipv de wree maar dat zijn van die broodvoetballers die altijd wel een degradatiekandidaat in spanje ofzo zullen vinden. Cziommer terughalen voor Hadouir zou ik een goede zet vinden, hij wil nu zelfs naar Heracles! Luijckx zie ik naar een Nac of Vitesse ofzo gaan terwijl ik Waterman als vervanger van Castro wel zie zitten. Ben nooit zo onder de indruk van hem geweest maar voor met een trainer die hem vertrouwen geeft kan het misschien wel wat worden. Utrecht wil Kruijswijk al hebben dus dat zal financieel en sportief net wat meer perspectief bieden
pi_69822971
Realistische en goede mogelijkheden lijken mij Waterman, Luijckx, Bakircioglu en wat spul uit de Kongo.
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
pi_69823444

De seizoenkaarthouders zullen em wel al gezien hebben op de brief

edit :: Waterman absoluut niet halen. Ik vind Castro niet goed, maar Waterman is geen verbetering. Tyton is een goede keeper, maar dan moet hij wel eens fit geraken
Ik heb lekker geen signature :P
  maandag 8 juni 2009 @ 13:54:12 #104
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_69824741
quote:
Op maandag 8 juni 2009 13:05 schreef Federici het volgende:
[ afbeelding ]

De seizoenkaarthouders zullen em wel al gezien hebben op de brief

edit :: Waterman absoluut niet halen. Ik vind Castro niet goed, maar Waterman is geen verbetering. Tyton is een goede keeper, maar dan moet hij wel eens fit geraken
Tyton goed? Moet je eens op het tweede gaan kijken, lach je je rot als hij uberhaubt eens fit is.

De reden dat Castro zijn niveau van de laatste weken niet kan vasthouden is eigenlijk omdat er geen concurrentie is (in mijn ogen). Roda mag van mij Tyton + Mardulier verkopen en een goede keeper erbij halen.

Gezien de financiën moet Roda geen derde keeper halen maar een keeperstrainer die in geval van nood als 3de keeper kan fungeren (ben eerlijk, 3de keeper Mardulier komt ook niet verder als de bank).
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_69824798
quote:
Op maandag 8 juni 2009 13:54 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Tyton goed? Moet je eens op het tweede gaan kijken, lach je je rot als hij uberhaubt eens fit is.

De reden dat Castro zijn niveau van de laatste weken niet kan vasthouden is eigenlijk omdat er geen concurrentie is (in mijn ogen). Roda mag van mij Tyton + Mardulier verkopen en een goede keeper erbij halen.

Gezien de financiën moet Roda geen derde keeper halen maar een keeperstrainer die in geval van nood als 3de keeper kan fungeren (ben eerlijk, 3de keeper Mardulier komt ook niet verder als de bank).
Tyton kenk voornamelijk uit de Poolse jeugdelftallen en je ziet gewoon dat het een geweldig talent is. Een ruwe diamant.
Ze moeten hem de kans geven.
  maandag 8 juni 2009 @ 14:01:40 #106
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_69824938
quote:
Op maandag 8 juni 2009 13:55 schreef Federici het volgende:

[..]

Tyton kenk voornamelijk uit de Poolse jeugdelftallen en je ziet gewoon dat het een geweldig talent is. Een ruwe diamant.
Ze moeten hem de kans geven.
Met die blunders op het tweede krijg je niet snel een kans op het eerste
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  maandag 8 juni 2009 @ 14:10:21 #107
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_69825202
tja tyton, kan er geen oordeel over vellen. Die ene wedstrijd tegen heracles vorig seizoen was wel goed. Heb hem te weinig op het 2de gezien om er een oordeel over te kunnen vellen.

Waar komt dat verhaal vandaan dat Genk Castro wil hebben? Dan zou Gentenaar een goede keus zijn maar die tekent deze week bij vvv. Die willen ook Soetaers hebben, die had ik er ook wel graag bij gehad, contract voor een jaartje en als hij niks meer blijkt te zijn kan die zo weer weg
pi_69825867
quote:
Op maandag 8 juni 2009 14:10 schreef planethugo het volgende:
tja tyton, kan er geen oordeel over vellen. Die ene wedstrijd tegen heracles vorig seizoen was wel goed. Heb hem te weinig op het 2de gezien om er een oordeel over te kunnen vellen.

Waar komt dat verhaal vandaan dat Genk Castro wil hebben? Dan zou Gentenaar een goede keus zijn maar die tekent deze week bij vvv. Die willen ook Soetaers hebben, die had ik er ook wel graag bij gehad, contract voor een jaartje en als hij niks meer blijkt te zijn kan die zo weer weg
Spelers van het type Soetaers pieken als ze jong zijn. Heb je nu niet veel meer aan.
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
  maandag 8 juni 2009 @ 15:46:13 #109
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_69827968
quote:
Op maandag 8 juni 2009 14:35 schreef iehlaak het volgende:

[..]

Spelers van het type Soetaers pieken als ze jong zijn. Heb je nu niet veel meer aan.
dat dacht ook iedereen van Lurling, een jaartje proberen kan niet kwaad. Je kunt hem er altijd bijhebben en daarnaast nog een stuk of 2 talentvolle spitsen voor een prikkie erbij zoeken

Die Kolemainen is trouwens vanaf vandaag weg bij AZ
pi_69831839
quote:
Op maandag 8 juni 2009 15:46 schreef planethugo het volgende:

[..]

dat dacht ook iedereen van Lurling, een jaartje proberen kan niet kwaad. Je kunt hem er altijd bijhebben en daarnaast nog een stuk of 2 talentvolle spitsen voor een prikkie erbij zoeken

Die Kolemainen is trouwens vanaf vandaag weg bij AZ
Als we Kolemainen niet krijgen, dan gaan we maar voor Kovalainen
pi_69843449
quote:
Op maandag 8 juni 2009 17:41 schreef Federici het volgende:

[..]

Als we Kolemainen niet krijgen, dan gaan we maar voor Kovalainen
Formule 1 in het PLS!!!
't Sjunste óp de welt, wat der Herjod had jemaad, dat is ós Kirchroa, went 't zingt en laacht.
pi_69850366
quote:
Op maandag 8 juni 2009 22:16 schreef SuzukiSwift het volgende:

[..]

Formule 1 in het PLS!!!
Let's go Heikki maak die goal!
  dinsdag 9 juni 2009 @ 09:38:21 #113
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_69852649
Wederom niks in het LD/DDL.
quote:
Streep door Cissé, Dani tekent

Feyenoord zet voorlopig een streep door de naam van Sekou Cissé, de Ivoriaanse aanvaller van Roda JC. Nu de Kerkraadse club een aanmerkelijk hoger transferbedrag eist dan eerder werd aangenomen, is de voetballer zo goed als onhaalbaar geworden voor de Rotterdammers.

Feyenoord wilde Cissé extern financieren en de club had een geldschieter gevonden die garant stond voor een bedrag tussen de twee en de drie miljoen euro. Nu Roda JC minimaal het dubbele vraagt, is snel zaken doen voor Feyenoord feitelijk onmogelijk geworden.

Trainer Mario Been had de externe financier eerder overtuigd dat Cissé voor twee à drie miljoen een investering waard was. Nu dat bedrag veel hoger uitpakt, is het akkoord tussen club en geldschieter niet meer aan de orde. Een forse tegenvaller voor Feyenoord, dat goede kaarten dacht te hebben in de race om Cissé. De speler had na een goed gesprek met Been al aangegeven graag naar de Kuip te willen komen.

FC Twente, dat beduidend meer geld te besteden heeft, is nog wel in de markt voor Cissé. Ook de Enschedese club ging uit van een transferbedrag rond de 2,5 miljoen euro, maar Twente zit niet met handen en voeten gebonden aan een externe financier. Zeker als het Eljero Elia of Marko Arnautovic ziet vertrekken, kan het alsnog toeslaan in Kerkrade.

Ook enkele Franse clubs hebben inmiddels interesse getoond in Cissé, die afgelopen weekeinde voor Ivoorkust uitkwam in het WK-kwalificatieduel met Guinee. Dit tot ergernis van Roda JC, dat de voetballer afgelopen week moest missen in het cruciale play-offs-duel met SC Cambuur.

Omdat de Limburgse club zich in die wedstrijd alsnog verzekerde van een langer verblijf in de eredivisie, is de nood om Cissé te verkopen een stuk minder. Roda JC moet nog altijd terug in de begroting en kan het geld zeer goed gebruiken, maar het hoeft niet meer overhaast toe te happen. Technisch directeur Martin van Geel gaat in zijn onderhandelingen voor de hoofdprijs.

De komst van Dani Fernandez naar Feyenoord wordt morgen wél bekrachtigd. De Spaanse verdediger, die afgelopen seizoen voor NEC uitkwam, ondertekent eindelijk zijn contract voor drie seizoenen, na drie maanden van onderhandelingen. De deal was zo gecompliceerd, omdat de transferrechten in het bezit zijn van Oekraïnse zakenman, terwijl Feyenoord ook deze transfer extern financiert. Dani hoeft alleen nog medisch gekeurd te worden.

Bron: AD Sportwereld
quote:
FC Twente mist handtekening

In de transfersoap rond Roda JC-aanvaller Sekou Cissé is de KNVB ingeschakeld om naar de rechtsgeldigheid van een door FC Twente met de speler afgesloten voorcontract te kijken. De voetbalbond bevestigt de inmenging, maar wenst verder niet inhoudelijk op de zaak in te gaan.

Onder het voorcontract van Sekou Cissé bij FC Twente blijkt de handtekening van zijn officiële zaakwaarnemer, FIFA-makelaar Adama Fofana, te ontbreken. Daarmee lijkt FC Twente-preses Joop Munsterman geen rechtsgeldig akkoord in handen te hebben. In een vergelijkbare situatie greep AZ ondanks een akkoord alsnog naast Afonso Alves.

Munsterman maakt zich echter geen zorgen. "Uiteindelijk bepaalt de speler zelf waar hij heen gaat", aldus de FC Twente-voorzitter. De onderhandelingen tussen de clubs verlopen inmiddels stroef. Zowel Feyenoord als FC Twente heeft een bod van naar verluidt twee miljoen euro gedaan, maar Roda JC heeft beide biedingen als onvoldoende terzijde geschoven.

Bron: Telegraaf
Planning:
-
  dinsdag 9 juni 2009 @ 09:52:57 #114
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69853041
Kan nog wel eens een leuke soap gaan worden met Cissé, of er moet nog een Engelse club aankloppen die zo gek is om 5/6 miljoen te betalen.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 10:06:57 #115
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_69853355
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 09:52 schreef Kopbal het volgende:
Kan nog wel eens een leuke soap gaan worden met Cissé, of er moet nog een Engelse club aankloppen die zo gek is om 5/6 miljoen te betalen.
En anders loopt die toch nog een (half) jaartje in een Roda shirt, na al die net-niet jaren en een goed jaar zou ik het niet erg vinden om hem nog een jaar te zien.

Denk echter dat als die blijft er in de winterstop wel eens geïnformeerd kan gaan worden, en dan kan er vaker wel betaald worden...
Planning:
-
  dinsdag 9 juni 2009 @ 10:23:00 #116
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_69853820
Dit is gewoon een spelletje, die gaat gewoon naar Twente. Let maar op.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 10:48:41 #117
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_69854556
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 09:38 schreef DarkShine het volgende:
Wederom niks in het LD/DDL.

Ook weleens lekker na een heel seizoen van de ene rel naar de andere te zijn gehobbeld

natuurlijk gaat Cisse naar Twente, Munsterman is weer spelletjes het spelen zoals hij dat meestal doet als een club een speler van twente zelf wil hebben. Die 5 miljoen kunnen ze makkelijk betalen, zeker als ze dalijk 25 miljoen voor Elia en Arnoutovic krijgen. Als Cisse het dan 1 á 2 jaar goed doet kunnen ze daar ook weer 10 miljoen voor vangen. En dat lijkt me zeker niet onrealistisch als je hem het laatste half jaar zag spelen
  woensdag 10 juni 2009 @ 08:46:00 #118
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_69887214
quote:
Roda: Brand als businesspartner
TUSSENLAAG

Roda JC presenteert deze week Brand Bier als eerste businesspartner.

De Kerkraadse club wil tussen hoofdsponsor Aevitae en de groep met co-sponsors een ‘tussenlaag’ creëren met businesspartners, die inclusief de hoofdsponsor moet bestaan uit een elftal bedrijven. „Het Limburg-gevoel dat Brand uitstraalt, spreekt ons erg aan”, aldus commercieel directeur Marc Jetten, die namens Roda al met de nieuwe sponsor in onderhandeling was voordat het fusieproces vorig jaar van start ging. De bierbrouwer liet in oktober als één van de eerste bedrijven weten ook de beoogde fusieclub te willen sponsoren en was één van de elf grote partijen waarmee gouverneur Leon Frissen in januari sprak over financiële steun aan Sporting Limburg.

Bron: Limburgs Dagblad / Dagblad de Limburger
Planning:
-
  woensdag 10 juni 2009 @ 08:53:27 #119
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_69887364
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 08:46 schreef DarkShine het volgende:

[..]
Betekent dat dat we vanaf komend seizoen Brand ipv Bav krijgen in het stadion ?
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  woensdag 10 juni 2009 @ 09:33:04 #120
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_69888172
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 08:53 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Betekent dat dat we vanaf komend seizoen Brand ipv Bav krijgen in het stadion ?
Dan zou Brand Bav moeten uitkopen. Bav heeft namelijk 10 jaar het alleenrecht hierop doordat ze founder van het PLS zijn.
Planning:
-
  woensdag 10 juni 2009 @ 10:23:40 #121
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_69889565
jazeker krijgen we brand, die gaan roda niet sponsoren omdat ze het zo goed voor hebben met onze club, die willen natuurlijk gewoon bier verkopen. Het contract van Bavaria liep af dus dit kan gewoon
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:08:11 #122
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_69890904
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 10:23 schreef planethugo het volgende:
jazeker krijgen we brand, die gaan roda niet sponsoren omdat ze het zo goed voor hebben met onze club, die willen natuurlijk gewoon bier verkopen. Het contract van Bavaria liep af dus dit kan gewoon
Natuurlijk doet Brand het niet uit liefdadigheid, maar volgens mij loopt het contract met Bavaria nog een jaar door. Maar het kan natuurlijk zijn dat Brand nu alvast instapt om zich er zo van te verzekeren dat zij vanaf 2010 hun bier kunnen verkopen.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:11:39 #123
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_69891008
Het Bav contract loopt, net als Martinair, nog één jaar door. De PLS Founders hebben het alleenrecht voor 10 jaar -> 2000 - 2010...
Planning:
-
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:32:49 #124
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_69893913
neem maar van mij aan dat het over is met Bavaria, ik/mijn ouders zitten in de drankenbranche en het contract met bavaria loopt af. Brand zal waarschijnlijk wel flink in de buidel hebben getast
pi_69895134
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:11 schreef DarkShine het volgende:
Het Bav contract loopt, net als Martinair, nog één jaar door. De PLS Founders hebben het alleenrecht voor 10 jaar -> 2000 - 2010...
Bij die tien jaar moet je wel het jaar 2000 zelf meetellen hè Dan kom je uit op 2009
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')